SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik win nooit ietsGa er maar alvast aan wennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
Er is ook zoiets als garantie. Of zijn die dingen zo goedkoop?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Awesome
Toevallig is die van m'n vriendin (ook van Banggood) mogelijk kapot gegaan dus die komt meteen goed uit!
Thanks Banggood!
Hij werkte letterlijk niet meer goed het uur voordat we naar Schiphol moesten dus nog niet mee bezig geweest, maar denk dat Banggood dat wel goed zal oplossen ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:12 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als garantie. Of zijn die dingen zo goedkoop?
quote:
Ach, die Powerbank zou bij jou in de buurt toch meteen ''verdwijnen''quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had sowieso toch geen ruimte in m'n woonkamer voor een powerbank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |