Leg eens uitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw zo.n TT en dan OP met weerbericht.
Nee hoor, iets wat goed is is goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Aan dat geniale moet je nog wel ff werken
Ben je altijd zo beleefd ?quote:
Ik zal nooit meer werken. Ben bezig aan m'n gezondheid. Ik heb dus wel een doel in het leven.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste tong wanneer je 50+ wordt dan tel je niet meer mee in bedrijfsleven of je moet gewoon eigenwijs eigen weg zoeken.
Jij moet eerst gezondheid op orde krijgen
Ik hoef niet meer financieel gezien maar zou eik nog best graag willen werken om mijn kennis over te dragen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer werken. Ben bezig aan m'n gezondheid. Ik heb dus wel een doel in het leven.
Ik mis het totaal niet. Ik heb 7 jaar over de Havo gedaan, voordat ik er zonder diploma afging. Nooit meer opgepakt en nooit verder gestudeerd. Underachiever pur sang. Veel sporten en lezen. Studeren deed ik op eigen initiatief en op momenten dat ik wilde. Kwam iedere week in de bieb. Had al jong andere interesses dan leeftijdsgenoten terwijl ik gewoon van de straat bleef. Ik heb nooit van The A-team of man van atlantis gehouden. Ik keek naar Herenleed het gat van Nederland en Das literarische quartet. Mijn leraar Nederlands heeft ooit gezegd dat ie één keer in de tien jaar zo'n leerling in de klas heeft. Niet tegen mij, terwijl ik dat nodig had, als jongen met een extreem gebrek aan zelfvertrouwen. Ik hoorde dat later van een andere leraar. Als ik m'n best had gedaan en vol vertrouwen actiever zijn geweest had ik VWO gedaan en journalistiek gestudeerd. Maar ja, achteraf kijk je een koe in zijn reet. Ik werkte in een magazijn. Las de krant of VI, zegt zo'n doos, welk boek is dat. De gruwel. Ik verlaagde me. Kon mezelf niet zijn en was er soms te prikkelbaar. Niks tegen domheid, maar houd het voor je. Ik vermaakte me wel zonder baan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Handel wat met peerden en ga er op rijden, draai wat muziek, heb aardige buffer maar toch mis ik dat.
Daar verschillen we aardig, begon op 21e al coffeeshop in begin jaren 80, 1 van de eerste.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis het totaal niet. Ik heb 7 jaar over de Havo gedaan, voordat ik er zonder diploma afging. Nooit meer opgepakt en nooit verder gestudeerd. Underachiever pur sang. Veel sporten en lezen. Studeren deed ik op eigen initiatief en op momenten dat ik wilde. Kwam iedere week in de bieb. Had al jong andere interesses dan leeftijdsgenoten terwijl ik gewoon van de straat bleef. Ik heb nooit van The A-team of man van atlantis gehouden. Ik keek naar Herenleed het gat van Nederland en Das literarische quartet. Mijn leraar Nederlands heeft ooit gezegd dat ie één keer in de tien jaar zo'n leerling in de klas heeft. Niet tegen mij, terwijl ik dat nodig had, als jongen met een extreem gebrek aan zelfvertrouwen. Ik hoorde dat later van een andere leraar. Als ik m'n best had gedaan en vol vertrouwen actiever zijn geweest had ik VWO gedaan en journalistiek gestudeerd. Maar ja, achteraf kijk je een koe in zijn reet. Ik werkte in een magazijn. Las de krant of VI, zegt zo'n doos, welk boek is dat. De gruwel. Ik verlaagde me. Kon mezelf niet zijn en was er soms te prikkelbaar. Niks tegen domheid, maar houd het voor je. Ik vermaakte me wel zonder baan.
Ik kon goed ijshockeyen maar was simpelweg te licht en te klein.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn gebrek aan zelfvertrouwen en faalangst heeft me veel kansen ontnomen. Ik kon goed voetballen, in de jeugd nog fel en fanatiek, scoorde elk jaar wel 40 keer. Bij de senioren werd ik bescheiden en initiatiefloos, wel 14 jaar in het eerste gespeeld. Maar had veel meer ingezeten. Sommige mensen noemen of noemden me lui. Dat is wel een karaktertrek, maar niet overheersend. Als ik ergers voor ga doe ik het 100 %, zie FOK! Daarom ben ik ook een perfectionist. En denk je al snel dat het beste niet goed genoeg is. Is verweven met de faalangst. Op school maakte ik nooit huiswerk, had ik een alibi voor een eventuele onvoldoende. Daarom een tien voor Duits luistervaardigheid en een 3 voor biologie.
Ik ben één meter 73. Snelle rechtsbuiten. Type Overmars, maar dan met techniek.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kon goed ijshockeyen maar was simpelweg te licht en te klein.
School deed ik op dooie sloffen, heb zelfs nog onderscheiding van Duitse ambassade voor hoogste punt gescoord op examen.
Baalde als een stekker dat ik naar voren werd geroepen terwijl ik net het hele zootje langs me heen liet gaan.
Het zal vast goed bedoeld zijn maar snap er geen hol van.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben één meter 73. Snelle rechtsbuiten. Type Overmars, maar dan met techniek.Duits was me met de paplepel ingegoten door de Augsbürger puppenkiste, Der Maus, Klimbim etc. Grammatica was minder. Ik ben ook geen type voor het podium. Ik correspondeer al jaren met Frénk van der linden. Die probeert me al tijden in Kunststof te krijgen op Radio-1. 95 % van de mensen zegt ja, en verheugt zich er op. Ik schijt in m'n broek bij de gedachte alleen al.
Oei dan ben je wel erg zwaar geworden.quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal vast goed bedoeld zijn maar snap er geen hol van.
Toen ik in het eerste speelde woog ik 78 kilo. Vorige maand 101, inmiddels 96. Sommige mensen herkennen me niet eens meer. Ik was niet de lelijkste. Nu noemen vrienden me soms plagend Hazesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oei dan ben je wel erg zwaar geworden.
Ik had de eerste meters van Romario, als voorbeeld, tot 60 meter daarna viel ik terug, zoals Nellie Cooman. Goeie (trap) techniek, slim in het veld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was ooit ook rechtsbuiten omdat ik hard kon rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |