Deed ze dus aan mee grappig. Op de BBC had je o0oit een programmaserie met fragmenten van beklende mensen voordat ze beroemd of bekend waren. Dustin Hoffman die een auto aanprees, david boweie en Mick Jagger i9n een jeugdprogramme, Ste Martin den Donjohnson in een datingprogrammaquote:Op zondag 31 juli 2016 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik keek die afleveringen van Kinderen voor Kinderen waar ze in meedeed wel
Nog een Biejtje Tong?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
david boweie en Mick Jagger i9n een jeugdprogramme, Ste Martin den Donjohnson in een datingprogramma
ik moet wennen aan m'n nieuwe computer. Die is rete snel naam steeds te veel mee en heb geen zin om heel de dag te gaan zitten herstellenquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik moet wennen aan m'n nieuwe computer. Die is rete snel naam steeds te veel mee en heb geen zin om heel de dag te gaan zitten herstellen
Patty is de enige die niet bang van hem isquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:09 schreef hunter2011 het volgende:
Vreselijke man, Santegoeds.
De reden waarom een groot gedeelte van de Nederlandse showbizz nog steeds voor hem buigt is omdat ze bang voor hem zijn, en niet omdat ze hem mogen.
Die bij nog de strot van Donald Trump afquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Patty is de enige die niet bang van hem is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |