abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:52:50 #126
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163921560
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is gewoon een feit. Dat jij CNN Türk al als oppositie en onpartijdig ziet zegt genoeg over je mening.

Er zijn maar twee hele kleine zenders die wat tegengeluid durven te geven (Halk en Ulusal), maar die zijn lang niet zo groot/bekend als de rest.
Wordt jij er niet moe van om je steeds maar weer te moeten verdedigen tegen die erdo-aanhangers?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163921564
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is gewoon een feit. Dat jij CNN Türk al als oppositie en onpartijdig ziet zegt genoeg over je mening.

Er zijn maar twee hele kleine zenders die wat tegengeluid durven te geven (Halk en Ulusal), maar die zijn lang niet zo groot/bekend als de rest.
Ulusal en Halk geven geen wat tegengeluid, maar zijn regelrecht Erdogan aan het beledigen, bekritiseren en zelfs aan het uitschelden als het gaat kritiek. Dan valt eerder CNNTurk met haar Ahmet Hakan die wat tegengeluid geeft.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:55:14 #128
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163921579
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:52 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wordt jij er niet moe van om je steeds maar weer te moeten verdedigen tegen die erdo-aanhangers?
Ja ik vind het ook knap. Die constante peerpressure. Openlijk twijfelen of hij wel turks is.
Voor de balans qua berichten echt fijn dat hij volhoudt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 juli 2016 @ 07:59:00 #129
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163921597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:52 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wordt jij er niet moe van om je steeds maar weer te moeten verdedigen tegen die erdo-aanhangers?
Ik vind het vooral indrukwekkend hoe blind ze zijn en hoe hersenspoeling blijkbaar werkt.

Moe word ik er wel van ja, vooral als je uitgemaakt voor landverrader, omdat je het niet met ze eens bent, kritiek durft te uiten op je vaderland of de Nederlandse normen en waarden respecteert en er naar leeft.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 08:02:06 #130
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163921618
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het vooral indrukwekkend hoe blind ze zijn en hoe hersenspoeling blijkbaar werkt.

Moe word ik er wel van ja, vooral als je uitgemaakt voor landverrader, omdat je het niet met ze eens bent, kritiek durft te uiten op je vaderland of de Nederlandse normen en waarden respecteert en er naar leeft.
Ik vind het knap van je. Dat meen ik oprecht.
Zelf weet ik te weinig van alles af, maar volg dit topic wel op de voet. En wat je zegt, ze geloven er echt in. Ze geloven echt alle propaganda die de Turkse staat ze geeft.

Respect Kyran, ga zo door. Turken als jij zouden er meer mogen zijn ^O^
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 08:05:15 #131
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163921641
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Respect Kyran, ga zo door. Turken als jij zouden er meer mogen zijn ^O^
Fuck dat. Mensen zoals hij zouden er meer moeten zijn. :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 22 juli 2016 @ 08:08:05 #132
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163921661
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:05 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Fuck dat. Mensen zoals hij zouden er meer moeten zijn. :)
Buiten dat :P
In dit geval gaat het over de Turken. Dus noem ik de Turken wat ze zijn, Turken. Zoals wij Nederlanders zijn.
En ik als Nederlander ben blij met het tegengeluid welke Kyran geeft. Ben blij dat hij zich nog strijdbaar opstelt ondanks bedreigingen aan zijn adres.
Hulde daarvoor.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163921768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Punt 5 veeg ik direct van tafel... 62,5 devaluatie van de munt in 8 jr tijd noem ik echt geen voorspoed.
Je staart je zo enorm blind.

Bekijk even hoe het was met de waarde voor 2001.

En controleer meteen ook de inflatiecijfers. En de grootte van de economie. Percentage staatsschuld. En vergelijk dat met voor 2001.

Bekijk voor de grap eens hoe hard het ging tussen 1980 en 2001. (2 coups, 15 regeringen, economische crisis...)
pi_163921782
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Zelf weet ik te weinig van alles af, maar volg dit topic wel op de voet. En wat je zegt, ze geloven er echt in. Ze geloven echt alle propaganda die de Turkse staat ze geeft.
Hahahahaha. Eerste deel i.c.m. het tweede deel...
pi_163921799
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 02:11 schreef Cattivo het volgende:
Heeft deze topic nog nut? het is allang geen coup meer. Het enige wat we hier nu nog zien zijn 3/4 gasten die zich een beetje aan het bevredigen zijn hoe goed erdo wel niet is. maar ze willen niet wonen in het land waar ze zo geil van worden.
:').
pi_163921918
juigend en feestend draagt het turkse volk haar vrijheden naar het graf.

ik denk dat het westen serieus haar relatie met turkije moet heroverwegen. niet alleen moeten we ons sterk afvragen of het nog wel zin heeft om te praten met turkije over toetreding tot de EU. Maar ook moeten we ons afvragen of ze nog wel in de NAVO en andere samenwerkingsverbanden horen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_163921950
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

-
Hallo, ik ben de Nederlander die er veels te weinig vanaf weet.

Oh hoi, ik ben de Turk die niet pro-Erdo is, en niet per definitie anti-Erdo is. Ik ben hier om de Nederlander die er weinig vanaf weet te voorzien van net iets meer info, want met alleen de Nederlandse media volgen weet je het verhaal van twee kanten niet.

Oh, je reageert op onze posts waar we vooral onze onderbuikgevoelens posten en waar we ongefundeerde meningen posten. Aangezien je tegen ons bent, ben je pro-Erdo. Je moet het eens zijn met ons.

Hm, maar ik ben helemaal niet feestelijk over Erdo. Kritiek is er heus ook. Ik reageer gewoon vooral op zaken die ik onvolledig, onwaar en ongefundeerd vind.

Nee, jij bent billenlikker van Erdo. Wat doe je hier nog?! Lever je paspoort in en ga lekker terug naar je eigen land. Oh ja joh, ga je mij verklikken? Ja, dat doe jij hè, mensen aangeven! Hey, Turk die zegt wat wij willen horen: goed zooooo! Hey, Turk die een andere mening is toegedaan: opdondereeeen!

*Persoon 3:*
Zeg, Turk met de mening die ze hier niet willen horen, word jij niet moe van al die persoonlijke aanvallen, terwijl jij een volwassen discussie verwacht?

 
 
 

Wat goed van je, Erwin. Je maakt me uit voor een nsb'er, een verklikker, een naaier.

Applaus.

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 22-07-2016 10:35:47 ]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 08:53:01 #138
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163922045
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hallo, ik ben de Nederlander die er veels te weinig vanaf weet.

Oh hoi, ik ben de Turk die niet pro-Erdo is, en niet per definitie anti-Erdo is. Ik ben hier om de Nederlander die er weinig vanaf weet te voorzien van net iets meer info, want met alleen de Nederlandse media volgen weet je het verhaal van twee kanten niet.

Oh, je reageert op onze posts waar we vooral onze onderbuikgevoelens posten en waar we ongefundeerde meningen posten. Aangezien je tegen ons bent, ben je pro-Erdo. Je moet het eens zijn met ons.

Hm, maar ik ben helemaal niet feestelijk over Erdo. Kritiek is er heus ook. Ik reageer gewoon vooral op zaken die ik onvolledig, onwaar en ongefundeerd vind.

Nee, jij bent billenlikker van Erdo. Wat doe je hier nog?! Lever je paspoort in en ga lekker terug naar je eigen land. Oh ja joh, ga je mij verklikken? Ja, dat doe jij hè, mensen aangeven! Hey, Turk die zegt wat wij willen horen: goed zooooo! Hey, Turk die een andere mening is toegedaan: opdondereeeen!

*Persoon 3:*
Zeg, Turk met de mening die ze hier niet willen horen, word jij niet moe van al die persoonlijke aanvallen, terwijl jij een volwassen discussie verwacht?





Wat goed van je, Erwin. Je maakt me uit voor een nsb'er, een verklikker, een naaier.

Applaus.
Ach kom zarGon, ik heb jouw reacties gelezen. De enige die hier enigzins objectief de boel benaderd is Kyran, welke door jullie afgefakkeld word waar je akelig van word.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 juli 2016 @ 09:11:31 #139
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163922226
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je staart je zo enorm blind.

Bekijk even hoe het was met de waarde voor 2001.

En controleer meteen ook de inflatiecijfers. En de grootte van de economie. Percentage staatsschuld. En vergelijk dat met voor 2001.

Bekijk voor de grap eens hoe hard het ging tussen 1980 en 2001. (2 coups, 15 regeringen, economische crisis...)
Economie is in de beginjaren best vooruit gegaan inderdaad onder de leiding van Erdoğan. No doubt, niemand kan dat ontkennen.

De laatste jaren gaat mede dankzij zijn eigen beleid het ook weer hard onderuit. Echter hoor ik nog steeds dat het o zo goed gaat met Turkije. Dit is niet meer het geval en de economie is nu een grote bubbel.

Ja, Turkije zat eind vorig eeuw in een mega dal en de huidige situatie is qua economie betreft nog steeds beter als toen, maar dat moet ons niet verblinden dat het weer flink slechter begint te gaan.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 09:12:36 #140
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163922242
staartgreep bij Edrogan de kleine geit
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163922364
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je staart je zo enorm blind.

Bekijk even hoe het was met de waarde voor 2001.

En controleer meteen ook de inflatiecijfers. En de grootte van de economie. Percentage staatsschuld. En vergelijk dat met voor 2001.

Bekijk voor de grap eens hoe hard het ging tussen 1980 en 2001. (2 coups, 15 regeringen, economische crisis...)
Dat is net zo goed blindstaren. Er is een enorm handelstekort, afhankelijkheid van buitenlands geld, net als in de EU wordt een paardenmiddel als het verlagen van de rente steeds ingezet, er zou (volgens de OESO) meer geïnvesteerd moeten worden in de kwaliteit van onderwijs...

Je kan deze post ongetwijfeld nuanceren, maar de zaak ligt ook zeker genuanceerder dan jij hem voorspiegelt.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 09:39:55 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163922560
In de D kranten spreekt men ervan dat er een massale vlucht van wetenschappers en intellectuelen wordt verwacht uit Turkije, die zouden we actief hierheen moeten halen, dan kan Erdo zijn Syriers met valse passen houden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_163922628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:42 schreef DestroyerPiet het volgende:
juigend en feestend draagt het turkse volk haar vrijheden naar het graf.
Onvoorstelbaar, ik sta erbij en kijk er naar.....Moet af en toe in mijn ogen wrijven of dit wel waar is, zo bizar.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 juli 2016 @ 09:51:43 #144
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163922751
Wel interessant. CHP heeft een bijeenkomst op Taksim. Hierbij hebben ze nu ook AKP uitgenodigd en die hebben gezegd aanwezig te zullen zijn.

Ik vind het allemaal nog er nep overkomen, maar ik hoop dat meer samen gaan werken en weer meer de balans gaan opzoeken om echt iedereen te vertegenwoordigen en niet alleen hun eigen achterban.

Ik verwacht er weinig van, maar toch zijn zulke initiatiefen goed.
pi_163922858
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hallo, ik ben de Nederlander die er veels te weinig vanaf weet.

Oh hoi, ik ben de Turk die niet pro-Erdo is, en niet per definitie anti-Erdo is. Ik ben hier om de Nederlander die er weinig vanaf weet te voorzien van net iets meer info, want met alleen de Nederlandse media volgen weet je het verhaal van twee kanten niet.

Oh, je reageert op onze posts waar we vooral onze onderbuikgevoelens posten en waar we ongefundeerde meningen posten. Aangezien je tegen ons bent, ben je pro-Erdo. Je moet het eens zijn met ons.

Hm, maar ik ben helemaal niet feestelijk over Erdo. Kritiek is er heus ook. Ik reageer gewoon vooral op zaken die ik onvolledig, onwaar en ongefundeerd vind.

Nee, jij bent billenlikker van Erdo. Wat doe je hier nog?! Lever je paspoort in en ga lekker terug naar je eigen land. Oh ja joh, ga je mij verklikken? Ja, dat doe jij hè, mensen aangeven! Hey, Turk die zegt wat wij willen horen: goed zooooo! Hey, Turk die een andere mening is toegedaan: opdondereeeen!

*Persoon 3:*
Zeg, Turk met de mening die ze hier niet willen horen, word jij niet moe van al die persoonlijke aanvallen, terwijl jij een volwassen discussie verwacht?





Wat goed van je, Erwin. Je maakt me uit voor een nsb'er, een verklikker, een naaier.

Applaus.
Geen aanval, maar jij bent echt alles behalve objectief.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163922867
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 09:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Economie is in de beginjaren best vooruit gegaan inderdaad onder de leiding van Erdoğan. No doubt, niemand kan dat ontkennen.

De laatste jaren gaat mede dankzij zijn eigen beleid het ook weer hard onderuit. Echter hoor ik nog steeds dat het o zo goed gaat met Turkije. Dit is niet meer het geval en de economie is nu een grote bubbel.

Ja, Turkije zat eind vorig eeuw in een mega dal en de huidige situatie is qua economie betreft nog steeds beter als toen, maar dat moet ons niet verblinden dat het weer flink slechter begint te gaan.
Ben het helemaal met je eens hoor. Heb ook liever dat we richting een kenniseconomie gaan.


Ik wil met die post niet aangeven dat alles koek en ei is. Het kan allemaal echt veel beter, het is te fragiel allemaal.

Waar het mij meer omging is dat het heden/nu werd vergeleken met 2008. Het resultaat daarvan ziet er niet goed uit (vooral als je het vergelijkt met Nederland). Ik wilde juist de aandacht vestigen op 'vergelijk het eens met de jaren veel verder terug, vergelijk Turkije van toen met Turkije van nu'. Dan zul je zien dat het vroeger veel erger was en dat het daardoor nu 'beter' is. Vergeleken met zichzelf is er vooruitgang.

Oorlog in Syrië, bemoeienis regering in de samenleving, de coup, financiële crisis 2008; de situatie is fragiel en kan elk moment enorm onderuit gaan. Het wordt tijd dat de 'groeispurt' overgaat in stabiliteit en volwassenheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2016 10:03:27 ]
pi_163922888
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 09:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Geen aanval, maar jij bent echt alles behalve objectief.
Dat beweer ik ook nergens. Ik zeg niet dat ik alles beter weet.

Lees nou eens wat er staat.
pi_163922906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:42 schreef DestroyerPiet het volgende:
juigend en feestend draagt het turkse volk haar vrijheden naar het graf.
Ik vraag me af waarom mensen daar zo verbaasd over zijn. Moslims hebben het vanuit hun religie helemaal niet zo op met vrijheden en persoonlijk keuzes. Alles is gedicteerd voor ze, onvrijheid is dus beter, want dan hoeven ze er helemaal niet meer over na te denken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:09:08 #149
452665 proxyservies
viva argentina
pi_163923027
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 08:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hallo, ik ben de Nederlander die er veels te weinig vanaf weet.

Oh hoi, ik ben de Turk die niet pro-Erdo is, en niet per definitie anti-Erdo is. Ik ben hier om de Nederlander die er weinig vanaf weet te voorzien van net iets meer info, want met alleen de Nederlandse media volgen weet je het verhaal van twee kanten niet.

Oh, je reageert op onze posts waar we vooral onze onderbuikgevoelens posten en waar we ongefundeerde meningen posten. Aangezien je tegen ons bent, ben je pro-Erdo. Je moet het eens zijn met ons.

Hm, maar ik ben helemaal niet feestelijk over Erdo. Kritiek is er heus ook. Ik reageer gewoon vooral op zaken die ik onvolledig, onwaar en ongefundeerd vind.

Nee, jij bent billenlikker van Erdo. Wat doe je hier nog?! Lever je paspoort in en ga lekker terug naar je eigen land. Oh ja joh, ga je mij verklikken? Ja, dat doe jij hè, mensen aangeven! Hey, Turk die zegt wat wij willen horen: goed zooooo! Hey, Turk die een andere mening is toegedaan: opdondereeeen!

*Persoon 3:*
Zeg, Turk met de mening die ze hier niet willen horen, word jij niet moe van al die persoonlijke aanvallen, terwijl jij een volwassen discussie verwacht?





Wat goed van je, Erwin. Je maakt me uit voor een nsb'er, een verklikker, een naaier.

Applaus.
Dit is gewoon waar.
pi_163923179
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 09:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook nergens. Ik zeg niet dat ik alles beter weet.

Lees nou eens wat er staat.
zarGon kan je alsjeblieft vertellen waarom 2 van mijn buren de turkse vlag uit het raam hebben hangen? En de buurjongen heeft een golf 5, een zwarte met op de zijkant van zijn auto een turkse vlag, (sticker, met daaronder zijn naam Kaand ofzoiets)

En waarom praten ze zo hard in de voortuin dat ik het boven nog hoor?
Als ik dit allemaal in turkije zou doen zou ik 100 keer in elkaar geslagen zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')