Dat is iets anders als "hijs waar niet voor is betaald" wat je eerder zei.quote:
Het resultaat is wel wat SD omschrijft.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is iets anders als "hijs waar niet voor is betaald" wat je eerder zei.
Die machinist weet misschien helemaal niet dat hij op een vers stukkie riolering staat? Een machinist is net als een mod, gewoon een mens, en die maken gewoon fouten. Die fouten worden gedekt door de verzekering, maar dan moet het hele spul wel aan de regeltjes voldoen. Verzekeringen rennen keihard weg zodra jij de regeltjes buigt of omzeilt of er anderszins ergens iets niet klopt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is iets anders als "hijs waar niet voor is betaald" wat je eerder zei.
Er zit wat in wat SD zegt, maar vindt het wel heel erg een rampscenario. Mag toch hopen dat die machinist ook niet al zijn kennis verliest als ie even iets tussendoor doet.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:28 schreef klaaskootstra1 het volgende:
Tijd om met je vriendin te gaan praten ??
Dat komt wel goed, we wonen er beide nog niet zo lang. En ik denk dat ik eerder weg ga dan hunquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:34 schreef derLudolf het volgende:
Hopelijk woont je buurman er dan minstens zo lang als jij
Dat je buurman van bepaalde diensten van je vriendin gebruik maakt. Dat ie daarom zo gul isquote:
Oh, haha en dat hij zich schuldig voelt en daarom krijg/mag ik dat allemaal?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:54 schreef derLudolf het volgende:
Dat je buurman van bepaalde diensten van je vriendin gebruik maakt. Dat ie daarom zo gul is
Alles weten maakt niet gelukkig toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:56 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Oh, haha en dat hij zich schuldig voelt en daarom krijg/mag ik dat allemaal?![]()
Slim bedacht, zal eens een camera ophangen
Klopt is primaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:24 schreef derLudolf het volgende:
Alles weten maakt niet gelukkig toch?Zo is het prima toch?
Nee. Maar dat hoeft hij ook niet. Ze gebruiken de garage alleen om de auto in te zetten, voor de rest mag ik 'm gebruikenquote:Heeft de buurman ook een aansluitpunt voor lucht in zijn schuur?
Lijkt me een prima zakelijke dealquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:56 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Oh, haha en dat hij zich schuldig voelt en daarom krijg/mag ik dat allemaal?![]()
hij betaald het stroom ook nog?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:14 schreef Atmoz het volgende:
Effe verder met de orde van de dag![]()
Ben inmiddels begonnen aan een ondiepe (+/- 15cm) kast voor m'n tuingereedschap.
Eindelijk goed gebruik kunnen maken van de Kreg Pocket-hole Jig. Fijn ding![]()
[ afbeelding ]
En verder is er nog meer goed/cool nieuws te melden![]()
![]()
![]()
Mijn buurman was al een fijne kerel, maar nu is hij nóg fijner...... ik mag namelijk de 2 grootste herriemakers in ZIJN garage plaatsen
Makrolon en ik hebben een gat (zie het vierkante blauwe hokje linksboven op bovenstaande foto) gemaakt door de voorzetwand, isolatie, baksteen (ééntje eruit gekapt) naar zijn garage. Daar komen dan de bouwstofzuiger en de compressor te staan. Woohoow, dat noem ik nog eens handig
Ik ga beide natuurlijk voorzien van remote control(s) zodat ik ze kan bedienen vanuit m'n eigen garage. Het cycloonfilter ga ik wel in mijn eigen garage plaatsen zodat ik die makkelijk/snel kan leegmaken. Theoretisch hoef ik dus nooit de bouwzuiger leeg te maken in de buurman zijn garage. Maar als dat nodig is is het zo gedaan, ik heb de sleutel van zijn garage. Ook omdat ik daar nog hout mag stallen
![]()
Wat moet ik zo'n lieve buurman geven? Bier hoeft hij niet, dat brengt hij ook al steeds (gekoeld en al) naar hier
Klommelaarquote:
Hehe, dat zegt m'n pa dus ook de hele tijd... Is hij niet gewend al dat geglimquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:07 schreef Vonkenboer het volgende:
Is het een werkplaats; of een showroom
Je bent Hi-Fi liefhebber of je bent 't nietquote:
Valt dus enigszins meequote:Naja, het geluid is in ieder geval beter dan wat 90% van de nederlanders ooit gehoord heeft.
Defineer 'niet zo duur'. Een Makita bouwradio klst ¤100 ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:01 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Je bent Hi-Fi liefhebber of je bent 't niet![]()
Maareh... het is dan wel een prachtig merk, maar deze speakers zijn niet zo heel duur. Een geluk ook, want met deze 2 erbij heb ik er nu 10 in het huis hangen. Allemaal op Sonos amps (en die zijn wél wat duurder).
Wel zeer relax... overal dezelfde (en in sync) muziek
[..]
Valt dus enigszins meeMaar dat wil niet zeggen dat ik er niet blij mee ben
¤ 109,- p/stukquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:13 schreef derLudolf het volgende:
Defineer 'niet zo duur'. Een Makita bouwradio klst ¤100 ofzo
FM ontvangst?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:00 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja, hoor je dat verschil met FM ontvangst en lawaai op de achtergrond?
De Bosch 1820 oolader verstoort FM ontvangst trouwens
Daar ben ik te lui voor. Moet je zelf nummers zoeken en kom je vaak op hetzelfde uit. Bovendien is in de schuur niet eens fatsoenlijk internetbereik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:11 schreef Atmoz het volgende:
[..]
FM ontvangst?![]()
Dat kan niet eens met Sonos. Muziek draai ik of via de NAS (eigen muziek collectie) of gewoon (goede kwaliteit) internetradio of Spotify (heb ik nog niet, maar wil ik eens gaan proberen).
Tip: publieke playlists op genre en stemming, radiozenders gerelateerd aan elke artiest, nummer of playlist, persoonlijke automatisch samengestelde mixen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor. Moet je zelf nummers zoeken en kom je vaak op hetzelfde uit. Bovendien is in de schuur niet eens fatsoenlijk internetbereik.
Ik heb een Spotify Premium dingetje, maar ik gebruik hem nauwelijks. (was gratis bij KPN glasvezelpakket)
Ging goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:53 schreef Piger het volgende:
Hoe beviel de vloer leggen uiteindelijk?
Het is net als met een nieuwe/andere auto; dat eerste krasje doet altijd het zeerst !quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:12 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ging goed.
Maar dat komt ook door de ervaring van een vriend, die heeft me geholpen.
Zit wel al een kras inGisteren gebeurt met die (loei zware) kast plaatsen
![]()
Maarja, dan hoef ik er vanaf nu ook niet meer zo super voorzichtig mee te zijn he
Preciesquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is net als met een nieuwe/andere auto; dat eerste krasje doet altijd het zeerst !
Of niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:22 schreef Barrah het volgende:
Ik maak zo'n eerste kras liever zelf. Weet van mezelf dat ik anderen er op blijf aankijken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:29 schreef Barrah het volgende:
Aha vandaar die holle ruimte achter de muur van underlayment
net een showroom, heel wat beter dan mijn hobby/rommel hokquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:34 schreef Atmoz het volgende:
Tussen alle grappen en dollen door is het tijd voor een kleine update![]()
Koof zwart geverfd, middenstuk (balken) wit 9010 geverfd en spotjes geplaatst:
[ afbeelding ]
Tijd om de plafondspeakers uit te pakken/installeren![]()
[ afbeelding ]
Speaker en spotje naast elkaar(check ook de aluminium afwerkstrip bovenin
)
[ afbeelding ]
En vandaag is een schuifdeurkast afgeleverd. Fijn, beetje opruimen![]()
[ afbeelding ]
(krijgt nog een andere plek straks, maar voorlopig helpt het al mee met de zaak netjes te houden).
Dankjewel akatarquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:04 schreef akatar het volgende:
net een showroom, heel wat beter dan mijn hobby/rommel hok
"two thumbs up"
Je zou er bijna niet mee durven werken als het zo hangtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:44 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Dankjewel akatar![]()
Vorige week kreeg ik een tip voor een fijn ophangsysteem voor tuingereedschap.
Inmiddels geplaatst en een deel van m'n Fiskars verzameling opgehangen:
[ afbeelding ]
Mooi overzichtelijk opgeruimdKomt nog LED-verlichting in en 2 neodymium magneetjes om de deuren netjes dicht te houden.
Thanks.quote:
Haha, tja dat kan wel zijn, maar ik vind het ergens ook wel "uitnodigend" zo om eens lekker mee aan te slag te gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Je zou er bijna niet mee durven werken als het zo hangt![]()
Zal ik mijn adres ook even doorgevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:23 schreef Atmoz het volgende:
of m'n pa, die komt meestal in de tuin werken als ik op 't werk ben
Oeh, dat vragen niet veel meisjes aan me hahahaquote:
Ik had kunnen weten dat je zo'n pocket-hole jig hebtquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik had kunnen weten dat je zo'n pocket-hole jig hebtheb je de k4 of dat losse kleine ding?
Kan best dat hij daar niet voorbij gekomen is idd.quote:Heb ik hem gemist of is hij niet in het show je gereedschap topic voorbij gekomen ?:)
Hoe is het eigenlijk met jouw garage? Of wil je het daar niet meer over hebben sinds Atmoz is begonnen aan de zijne?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Makrolon het volgende:
Mooi!!
Jouw garage word echt mooier dan mijn huis
Weet je al wat je met de deur wil?
Hehe nee hoor. Ik heb veel te weinig tijd... buitenkant moet nog een deel gevoegd worden, wat geschilderd en de boeiborden aan de achterkant nog. Binnenkant moet ook nog een hoop gebeuren. Misschien dat ik vd winter wel weer binnen wat ga doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Barrah het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw garage? Of wil je het daar niet meer over hebben sinds Atmoz is begonnen aan de zijne?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:34 schreef RB42 het volgende:
Ik wist dat je wat spul van Fiskars had, maar dit..! Geweldig
Dankquote:
lolquote:Jouw garage word echt mooier dan mijn huis
Nog niet precies, maar over 2 weken komt een garagedeur-installateur kijken.quote:Weet je al wat je met de deur wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |