2 posts op het hele forum, waar dit er 1 van is...quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:55 schreef Jojowatisdat het volgende:
Pff Atmoz, wat een ziekelijke patser...
Absoluut mee oneens! Ik vind zijn posts nooit patserig overkomen. Hij is oprecht blij met mooie spullen, werkt er (volgens mij) hard voor, heeft smaak, maakt supercoole dingen, is enthousiast en behulpzaam naar anderen en lijkt me ook nog eens een sympathieke kerelquote:
Eens!quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:19 schreef RB42 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens! Ik vind zijn posts nooit patserig overkomen. Hij is oprecht blij met mooie spullen, werkt er (volgens mij) hard voor, heeft smaak, maakt supercoole dingen, is enthousiast en behulpzaam naar anderen en lijkt me ook nog eens een sympathieke kerel
Zelf koop ik ook dure shizzle en gebruik het verder vrijwel nooit. Da's veel erger
Ik weet het niet... Als je verder weinig moeite neemt om te reageren (dit is de enige reactie die hij zelf heeft getypt) en dan vind je reageren blijkbaar nooit echt nodigquote:[b]Op zaterdag 12 november 2016 08:32 schreef Barrah Die user geeft kennelijk niet veel om merken en spullen, dat mag.
Precies, exact datquote:Op zaterdag 12 november 2016 08:19 schreef RB42 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens! Ik vind zijn posts nooit patserig overkomen. Hij is oprecht blij met mooie spullen, werkt er (volgens mij) hard voor, heeft smaak, maakt supercoole dingen, is enthousiast en behulpzaam naar anderen en lijkt me ook nog eens een sympathieke kerel
Zelf koop ik ook dure shizzle en gebruik het verder vrijwel nooit. Da's veel erger
En daarom kun je er beter een grap van maken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Als je verder weinig moeite neemt om te reageren (dit is de enige reactie die hij zelf heeft getypt) en dan vind je reageren blijkbaar nooit echt nodig
. Waarom vindt ie het dan zo belangrijk om dit wel te zeggen. Leg dan ook even uit waarom je vindt dat het patserig is.
Ik denk dat het gewoon een jaloerse loser is
Iedere Fokker heeft toch al een 25 cm?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:37 schreef bleiblei het volgende:
Of geen aandacht aan besteden.
Zeg Atmoz, heb je nog een goed Kliklamp adresje? Goedkoopste waar ik ze tegen kom is 20 euro voor de 25cm's.
Geen 30+ hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Iedere Fokker heeft toch al een 25 cm?
Beetje FOK!ker heeft zo'n opvouwbare duimstok.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Iedere Fokker heeft toch al een 25 cm?
exact dit,quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:19 schreef RB42 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel oren naar, een goed adresje dan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:37 schreef bleiblei het volgende:
Of geen aandacht aan besteden.
Zeg Atmoz, heb je nog een goed Kliklamp adresje? Goedkoopste waar ik ze tegen kom is 20 euro voor de 25cm's.
Klopt, ik kan inderdaad (nog) lang niet zo goed lassen...quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:41 schreef derLudolf het volgende:
Je hebt een mooi lasapparaat maar je kunt hem niet zelf bedienen ofzo? Wordt een flink rek trouwens, ben benieuwd naar het eindresultaat
Kokerprofiel toch? Mooi haaks gezaagd lasmagneten er bij, kun jij welquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:47 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Klopt, ik kan inderdaad (nog) lang niet zo goed lassen...
Als ik het moest doen waren we serieus nu nog niet klaar geweest
Hehe, thanks voor het vertrouwenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kokerprofiel toch? Mooi haaks gezaagd lasmagneten er bij, kun jij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |