City is wel beste.quote:
Bij mij varieert het heel erg, net als bij jou waarschijnlijk. Soms een maand niet ofzo want te druk met studie en dingen en dan een week alle leuke films die ik heb gemist in kort tijdsbestek kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ging periode bijna wekelijks. Alleen nu al een maand niet meer denk ik
Ik vond het ook cool maar ik had na afloop toch het gevoel dat ik niet alles wat de regisseur had willen zeggen had begrepenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Neon Demon wel echt checken, die is heel vet
ik heb dus gehoord dat daar muizen door de zaal lopenquote:
Dat is ook zo in de flat van Paxcon, dus zou je daar ook niet op bezoek gaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dus gehoord dat daar muizen door de zaal lopen
dus ik ga daar dus echt NOOIT heen
Ik Arnhem, Tilburg, Utrecht en Eindhovenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben eigenlijk maar in 2 verschillende Pathe's geweest![]()
Heb ik toch aan GGMM te danken.
nee ik ben echt heel erg bang voor muizenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook zo in de flat van Paxcon, dus zou je daar ook niet op bezoek gaan?
waaromquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben echt heel erg bang voor muizen
Ik bevrijd ze ook altijd omdat de rest geen neuk geeftquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook zo in de flat van Paxcon, dus zou je daar ook niet op bezoek gaan?
ik heb echt wat nare ervaringen met dode en levende muizen die mijn katten in mijn kamer legden terwijl ik sliepquote:
Ik in Amersfoort en Groningen maar met die in Groningen ben ik erg tevreden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik Arnhem, Tilburg, Utrecht en Eindhoven
Ik vind het vervelend dat die 3d brillen een afdruk achter laten op je neusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik in Amersfoort en Groningen maar met die in Groningen ben ik erg tevreden.
Behalve dat er te veel 3d films zijn waar niemand op zit te wachten
ik vind dat dus echt verschrikkelijkquote:
3d bril combineren met een normale bril is ook niet geweldigquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat die 3d brillen een afdruk achter laten op je neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |