abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 21 juli 2016 @ 16:17:46 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_163908182


Geen idee hoe ie plots mijn achtergrond op de voorgrond is geworden. Iedereen die mijn achtergrond een beetje kent, weet dat ik dit nooit met opzet heb kunnen doen. Ik ben het type van de stekker eruit, en er weer in, god zegene de greep, en hopen dat de PC het weer doet. Ik ben de laatste tijd aan het typen dat het een lieve lust is. Hamer met m'n snelle, knokkelige vingertjes als een edelsmid op zijn schaambeeld. De vonken vliegen er vanaf. de laatste tijd laat ik een verwoestend, digitaal landschap achter me. De rook is nog niet opgetrokken of de kruitdampen walmen swingend en gloeiend van het toetsenbord. Heb ergens op een verkeerd knopje geklikt denk ik. In mijn haast ad rem te zijn ben ik mezelf voorbij gelopen.(Daar zit een Koos-grap in) Ik type sneller dan de schaduw van Lucky Letters. Nu heb ik iemand van de verkeerde kant aan de voorkant, waar ie zelf de voorkeur geeft aan de achterkant. Z'n schaterende nep lach, glimt nu glanzend, als een fluoriserend glijmiddel, vanaf m'n beeldscherm de kamer in. Nooit kunnen vermoeden dat ik deze gladjakker over de vloer zou krijgen. Het is best wel goor en ordinair. De air die hij normaal al heeft, als ie uit de hoogte doet, is nu wel erg tastbaar.

Ik tast echt in het duister. Als ik het zou willen, lukt het me niet. Geen idee hoe je een foto op je beeldscherm krijgt. Ik kan ook geen foto van die foto op mijn beeldscherm maken. Daar heb ik de apparatuur niet voor. Geen mobieltje en geen I-Pod. Ik dub nu of ik hem zal laten staan.
Het heeft wel iets, een valse nicht over de vloer. Beter dan een geilneef, of een kutzwager. Z'n hoofd is wel uitgerekt naar links en naar rechts. Beetje een breedbeeld kikker. Soms wens je Gordon toe dat ie een kikker in de keel krijgt, zo komt ie me af en toe de keel uit. Hij heeft vaak het hart op de tong. Dat is wel een pluspunt. Maar als een rasechte tong schaam je je ook wel eens. Dan vliegeren de vonken links en rechts van het schaambeeldscherm.

Heb inmiddels de overweging genomen, ik laat hem voorlopig staan., Nee niet weer een Koos-grap, dan wordt Rob Scholte jaloers. Je moet niet strooien met te veel Koos-grappen. Hij heeft er immers zelf niet voor gekozen. Over strooien gesproken. De Wegwijs-Piet schijnt iets te hebben met Sylvana Simons. Ze was van het padje af en de weg kwijt. Verstrooid zeg maar. Nadat ie haar één of andere hoek van de slaapkamer had laten zien, bleven ze contact houden. De omhooggevallen kapster is in de zevende hemel. Ze ziet zelfs de maan weer door de bomen schijnen. Dat het een graftak is wil in deze natuurlijk wel helpen.

Ik dwaal af. Terug naar de immer goedlachse Gordon, het straatschoffie van weleer, die nog steeds de harten weet te stelen van de oprechte, gemiddelde RTL-5 kijker. Die zoveel platen heeft verkocht, dat ie een tweede schuur moest bouwen om ze kwijt te kunnen. De rasartiest waarvan menigeen geen nummer weet te noemen. Die hooghartig zijn afscheid aankondigde, niemand weet waarvan. Die zegt genoeg te hebben van alle publiciteit en weer anoniem wil gaan leven, echter twee dagen na die opmerking een persbericht rond stuurde met het wereldnieuws dat ie bijna naar Nice op vakantie was gegaan. Dit alles bij elkaar, heeft mij doen besluiten hem op mijn beeldscherm te laten bivakkeren. In het leger heeft ie nooit gezeten, daar zouden ze hem er als bivakmuts toch uit hebben geflikkerd. Ik ben inmiddels aan zijn gezelschap gewend geraakt. Zolang ie z'n muil houdt tolereer ik hem. Gieren met Geer en Goor. Tong doet het.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_163908213
Het kan de beste overkomen (ook de slechtste trouwens)
  Trouwste user 2022 donderdag 21 juli 2016 @ 16:33:27 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_163908435
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Het kan de beste overkomen (ook de slechtste trouwens)
[ afbeelding ]
Mijn buurman/vriend-ITer is twee jaar geleden overleden. Dat was mijn toevluchtsoord. Is vaak bij me geweest voor de soft-en de hardware. Nu ben ik overgeleverd aan een toevallig iemand die toevallig thuis is of tijd heeft. Ik ben echt erg, laatst heel de pagina in een hoek van 90 graden. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_163908778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mijn buurman/vriend-ITer is twee jaar geleden overleden. Dat was mijn toevluchtsoord. Is vaak bij me geweest voor de soft-en de hardware. Nu ben ik overgeleverd aan een toevallig iemand die toevallig thuis is of tijd heeft. Ik ben echt erg, laatst heel de pagina in een hoek van 90 graden. :D

:P
Ik kan je wel vaag uitleggen hoe je met een computer die windows draait je achtergrond verandert..

1) start je computer op
2) zorg dat er geen programma's geopend zijn en je dus het bureaublad (de foto van Gordon) ziet.
3) rechts klik op de foto van Gordon (dus met je rechter muisknop, ik leg het maar uit, dit is niet bedoeld om je te kleineren ofzo. Ik weet gewoon niet hoeveel je weet)
4) er gaat een menuutje open, hier kun je kiezen voor 'personaliseren"
5) er gaat een nieuw venster open, in dit venster zou je de optie "bureaublad"moeten zien staan.
6) klik die optie aan (met je linker muisnkop :P ), nu kun je een nieuwe foto kiezen.
7) klik okee, of accepteren.
8) klaar is uw nieuwe achtergrond.
  Trouwste user 2022 donderdag 21 juli 2016 @ 17:06:56 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_163909187
1) start je computer opDat moet me lukken denk ik, ging vanochtend ook goed, ff kijken, oh ja.
2) zorg dat er geen programma's geopend zijn en je dus het bureaublad (de foto van Gordon) ziet.Programma ? Is de Tour op tv een programma ? Of is dat een reportage ? Tv uitgezet.
3) rechts klik op de foto van Gordon (dus met je rechter muisknop, ik leg het maar uit, dit is niet bedoeld om je te kleineren ofzo. Ik weet gewoon niet hoeveel je weet)'I know noooothing, I'm from Barcelona.' Niet bedoeld om me te kleineren ? Is eens wat anders op FOK!.
4) er gaat een menuutje open, hier kun je kiezen voor 'personaliseren"Dat kan, maar wat staat er nog meer op het menu ? Net gegeten namelijk, iets luchtigs ?
5) er gaat een nieuw venster open, in dit venster zou je de optie "bureaublad"moeten zien staan.Hoe kun je nou iets zien staan als het raam open is?(Zit wel een Koos-grap in.)Er gaat wel een heel nieuwe wereld voor me open.
6) klik die optie aan (met je linker muisnkop :P ), nu kun je een nieuwe foto kiezen.Iene Miene Mutte.........nee, da's niks.
7) klik okee, of accepteren.Accepteert u deze muisknop als uw nieuwe beste vriend? Ja edelachtbaan.
8) klaar is uw nieuwe achtergrond.Mooi man, zonsverduistering. Bedankt !

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_163909236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:06 schreef tong80 het volgende:
1) start je computer opDat moet me lukken denk ik, ging vanochtend ook goed, ff kijken, oh ja.
2) zorg dat er geen programma's geopend zijn en je dus het bureaublad (de foto van Gordon) ziet.Programma ? Is de Tour op tv een programma ? Of is dat een reportage ? Tv uitgezet.
3) rechts klik op de foto van Gordon (dus met je rechter muisknop, ik leg het maar uit, dit is niet bedoeld om je te kleineren ofzo. Ik weet gewoon niet hoeveel je weet)'I know noooothing, I'm from Barcelona.' Niet bedoeld om me te kleineren ? Is eens wat anders op FOK!.
4) er gaat een menuutje open, hier kun je kiezen voor 'personaliseren"Dat kan, maar wat staat er nog meer op het menu ? Net gegeten namelijk, iets luchtigs ?
5) er gaat een nieuw venster open, in dit venster zou je de optie "bureaublad"moeten zien staan.Hoe kun je nou iets zien staan als het raam open is?(Zit wel een Koos-grap in.)Er gaat wel een heel nieuwe wereld voor me open.
6) klik die optie aan (met je linker muisnkop :P ), nu kun je een nieuwe foto kiezen.Iene Miene Mutte.........nee, da's niks.
7) klik okee, of accepteren.Accepteert u deze muisknop als uw nieuwe beste vriend? Ja edelachtbaan.
8) klaar is uw nieuwe achtergrond.Mooi man, zonsverduistering. Bedankt !

:P
Als ik moest kiezen tussen Gordon of een zonsverduistering zou ik het wel weten hoor :P
  Trouwste user 2022 donderdag 21 juli 2016 @ 17:16:54 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_163909439
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:08 schreef Juup© het volgende:
Per ongeluk. _O-
Ha ha ha. Ik wist niet wat ik zag. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_163909448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ha ha ha. Ik wist niet wat ik zag. :D

:P
Dat geloof ik graag :X
pi_163909525
Misschien kan je deze Gordon gebruiken voor je achtergrond, TS!
  Trouwste user 2022 donderdag 21 juli 2016 @ 18:39:14 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_163910986
To flashi

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')