quote:Feyenoord-doelman Brad Jones verscheen vanmiddag niet op het trainingsveld van Feyenoord. De doelman, die deze zomer werd aangetrokken als vervanger van de geblesseerde Kenneth Vermeer, lijkt zelf ook een blessure te hebben.. ''Nog niet bevestigd, maar hij lijkt geblesseerd'', schrijft Martijn Krabbedam van Voetbal Internatoinal op Twitter.
Update 13:01 | Feyenoord-doelman Brad Jones heeft last van een lichte spierblessure en kan tegen Valencia aanstaande zaterdag in De Kuip niet in actie komen. Dat meldt Feyenoord-watcher Iwan van Duren. Het is nog niet duidelijk wanneer hij weer wedstrijdfit is.
Er werd hier geroepen 900.000 Euro opleidingsvergoeding, maar waar is dat op gebaseerd? Toen Gini naar Newcastle ging ontving Feijenoord 600.000...toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef ace_eleven het volgende:
Er worden best wel willekeurige en tegenstrijdige dingen geclaimd rondom de Wijnaldum-transfer. Maar volgens mij krijgen we gewoon de normale opleidingsvergoeding.
Volgens mij is een binnenlandse transfer een transfer binnen een opleidingsland. Dus binnen een land waar de speler t/m zijn 23e gespeeld heeft, dus in zijn geval alleen NL. In geval van Van Persie waren transfers binnen NL en VK dus binnenlands...
Wat houdt die zogenaamde 'solidariteitsvergoeding' dan in? Komt me niet bekend voor eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:56 schreef ace_eleven het volgende:
Dat is hierop gebaseerd:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)r-wijnaldum-transfer
Klopt niet. Toen Fer van Norwich naar QPR ging, kregen we ook niets.. een binnenlandse transfer is gewoon een transfer binnen hetzelfde land.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef ace_eleven het volgende:
Er worden best wel willekeurige en tegenstrijdige dingen geclaimd rondom de Wijnaldum-transfer. Maar volgens mij krijgen we gewoon de normale opleidingsvergoeding.
Volgens mij is een binnenlandse transfer een transfer binnen een opleidingsland. Dus binnen een land waar de speler t/m zijn 23e gespeeld heeft, dus in zijn geval alleen NL. In geval van Van Persie waren transfers binnen NL en VK dus binnenlands...
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat houdt die zogenaamde 'solidariteitsvergoeding' dan in? Komt me niet bekend voor eerlijk gezegd.
Dat is dus weer wat anders dan de opleidingsvergoeding en dat betekent dat Feyenoord dus toch een aardig bedrag krijgt. Maar ik vind het allemaal nogal verwarrend eigenlijkquote:Een club die een speler koopt moet 5 procent van de totale transfersom verdelen over de clubs waar die speler van zijn 12ste tot en met 23ste jaar onder contract heeft gestaan
Dat zou dus inhouden dat Newcastle die 5% zou moeten verdelen over Sparta, Feyenoord en PSV. Dan krijg je 1,66 % ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus weer wat anders dan de opleidingsvergoeding en dat betekent dat Feyenoord dus toch een aardig bedrag krijgt. Maar ik vind het allemaal nogal verwarrend eigenlijk
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:50 schreef Montelly het volgende:
Gaan we voor kampioenschap dit seizoen mannen?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:50 schreef Montelly het volgende:
Als ik het goed heb uitgerekend krijgt Feyenoord 60% van de 5% en dat is 3% van 30 miljoenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou dus inhouden dat Newcastle die 5% zou moeten verdelen over Sparta, Feyenoord en PSV. Dan krijg je 1,66 % ofzo?
elk jaar weer, de kansen zijn alleen niet in ons voordeelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:50 schreef Montelly het volgende:
We gaan gewoon lekker voetballen en dan zien we wel hoe het loopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:50 schreef Montelly het volgende:
quote:'Zoals het er naar uitziet gaat Georiginio Wijnaldum voor het bedrag van 30.000.000 euro de overstap maken van Newcastle United naar Liverpool FC. Omdat het een binnenlandse transfer betreft ontstaat er veel onduidelijkheid over de vergoeding die Feyenoord al dan niet zou ontvangen.
Veel media melden dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding krijgt. FR-Fans.nl zocht het uit, en het klopt dat er geen opleidingsvergoeding wordt bedtaald. Echter er blijkt wel een solidariteitsvergoeding tegenover te staan. Feyenoord krijgt, als het bedrag van 30.000.000 euro klopt, een vergoeding van 900.000 euro. Dit is opgebouwd als volgt. Voor de solidariteitsvergoeding wordt gerekend met 60% van het verkoopbedrag, over dat bedrag 18.000.000 euro krijgt Feyenoord dan 5%.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vertrouwen FR-Fans voor geen meter, dus ik ga er vanuit dat hun het ook niet goed hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |