Als we vader erdo moeten geloven dan waren er 100.000 man betrokken bij de coup en is dat ook niet uitgelekt. Dan zal dit ook niet hoeven uitlekken hequote:
er wordt gesuggereerd dat Erdo gewoon wist van de plannen voor een coup en het gewoon heeft laten gebeurenquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als we vader erdo moeten geloven dan waren er 100.000 man betrokken bij de coup en is dat ook niet uitgelekt. Dan zal dit ook niet hoeven uitlekken he
Nou moeten toch wel Turken zijn in het buitenland die zo'n oproep krijgen en dat dan online gooienquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als we vader erdo moeten geloven dan waren er 100.000 man betrokken bij de coup en is dat ook niet uitgelekt. Dan zal dit ook niet hoeven uitlekken he
twitter:intlspectator twitterde op donderdag 21-07-2016 om 12:55:34BREAKING: Turkey's Deputy Prime Minister says country will temporarily suspend European Convention on Human Rights reageer retweet
Hij wilt terug naar de middeleeuwen. Doodstraf hoort daarbij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:29 schreef ChrisCarter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lidmaatschap___.html
Helemaal de weg kwijt die vent.
[..]
Erdogan schopt eigenhandig Turkije en het volk weer jaren naar achteren...
Is dat echt?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
Dit al voorbij gekomen:twitter:intlspectator twitterde op donderdag 21-07-2016 om 12:55:34BREAKING: Turkey's Deputy Prime Minister says country will temporarily suspend European Convention on Human Rights reageer retweet
Ja, dat wordt nu wel getwitterd langs alle kanten.quote:
Ze hebben daar ook een geautomatiseerd systeem. Ze weten dus echt wel wie ook de Turkse nationaliteit hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan reis je toch alleen met je Nederlandse paspoort? En natuurlijk meteen de Nederlandse ambassade bellen als ze je bij de grens ophouden, lekker stampij maken!
..."zoals Frankrijk", volgens mij heeft Frankrijk dan wel de noodtoestand uitgeroepen, maar de ERVM niet buiten werking gezet, toch?twitter:CNNTURK_ENG twitterde op donderdag 21-07-2016 om 12:51:42#BREAKING Turkish Deputy PM says TR to suspend European Convention on Human Rights for a while like France did https://t.co/2rGqDfRaAM reageer retweet
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:48 schreef agter het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Ik volg het met argus-ogen. Wat aan de grenzen van de EU gebeurt.
Begrijp ik goed dat ze tijdelijk de mensenrechten 'opschorten' ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
..."zoals Frankrijk", volgens mij heeft Frankrijk dan wel de noodtoestand uitgeroepen, maar de ERVM niet buiten werking gezet, toch?twitter:CNNTURK_ENG twitterde op donderdag 21-07-2016 om 12:51:42#BREAKING Turkish Deputy PM says TR to suspend European Convention on Human Rights for a while like France did https://t.co/2rGqDfRaAM reageer retweet
Habeas corpus vervalt iig.
Het cadeautje van 6 miljard is dan ook van de baan, neem ik aan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nu wel getwitterd langs alle kanten.
Als het waar is, kun je die Turkije-deal ook wel in de prullenbak gooien wrs.
Jep... ziek...quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat ze tijdelijk de mensenrechten 'opschorten' ?
Waarschijnlijk een graadje erger dan de Fransen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook, iig het verdrag dat gaat over de Europese rechten van de mens.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij dat alles hiermee vervalt, want nu is per definitie Turkije geen veilig derde land meer.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het cadeautje van 6 miljard is dan ook van de baan, neem ik aan.
Dat zou Erdogan niet erg vinden. Dan kan hij definitie de Europese mensenrechten opschorten en daarna 3 miljoen Syriërs in Europa dumpen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:07 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Turkse "verraders" er op dit moment aan hun balzak aan het plafond hangen.
Je zou toch direct alles moeten verscheuren wat je bent overeengekomen in de EU deal op het moment dat een land bekend maakt mensenrechten tijdelijk niet te respecteren.
Zo niet ben je gewoon medeplichtig aan deze genocide.
Ik doelde vooral op de medeplichtigheid van onze eigen of EU politici. Hoewel Koenders het wel afkeurde geloof ik. Maar de EU gaat door met de toetreding gesprekken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat zou Erdogan niet erg vinden. Dan kan hij definitie de Europese mensenrechten opschorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |