Ik zou dan niet zeggen dat je liever ook kleiner zou willen hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:04 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Omdat ze vaak klaagt dat ze kleinere tieten wil, omdat ze daar onzeker over is. Maar dan zeg ik dat ze hele mooie tieten heeft (heeft ze ook, maar mijn voorkeur gaat naar klein).
Nehh die 2e is ook skinny 😂😂quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef Bugfixed het volgende:
Nu we toch aan het kenkeren zijn over het andere geslacht...
Mannen die met dit weer hemdjes dragen dan? De meeste zien er zo uit met hun vadsige armen:
[ afbeelding ]
Terwijl wij op z'n minst dit zouden willen zien:
[ afbeelding ]
Zo dat was mijn geklaag van de dag. Niet eens over het weer.
het moet een beer zijn die kan meppen natuurlijk, zo'n losgeslagen aap met het verstand van een pindaquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nehh die 2e is ook skinny 😂😂
Skinny boys die denken dat ze shit te eisen hebben 😂😂😂😂
Mee eens, met deze temperaturen valt het op hoeveel jonge meiden al flinke borsten hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:10 schreef Ice2015 het volgende:
Ik vind juist dat er meer vrouwen met grotere borsten zijn, vooral de wat jongere vrouwen/meiden hebben vaak al flinke borsten
Een uitkering zal in een bananenrepubliek ongetwijfeld hoog aangeschreven staan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Waarom weer ineens persoonlijk doen enzo? 😂 ik krijg een mooie toekomst waar jij u tegen zou zeggen
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:44 schreef Bruh het volgende:
De slanke vrouwen echter hebben vaak teleurstellend weinig te bieden. Ik zie in ieder geval dat de meeste vrouwen met een goed figuur niet veel verder komen dan een cup a, b of c. Heel zelden zie je er eentje met een mooie natuurlijke D of E cup, en dat is echt prachtig. Dit soort vrouwen zijn echter zwaar in de minderheid.
Met skinny is echt niks mee ( heb ik ontdekt) maar dan wel gespierdquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nehh die 2e is ook skinny 😂😂
Skinny boys die denken dat ze shit te eisen hebben 😂😂😂😂
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:31 schreef Tofuburger het volgende:
Nooit klachten gehoord in ieder geval
Moeten ze durvenquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
't was wachten tot iemand hem zou maken
Ik zie alle standaardreacties weer voorbij komen. Je mag vallen op elk lichaamsdeel maar zodra het over borsten en lullen gaat gaan mensen raar doen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
't was wachten tot iemand hem zou maken
Ik weet zelf beter schat 😂😂quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een uitkering zal in een bananenrepubliek ongetwijfeld hoog aangeschreven staan.
Werkman is in mijn achting gestegen!quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Das een asian, valt me tegen werkman
Yellowfever much?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:40 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Werkman is in mijn achting gestegen!
Asians.
Chick zonder tieten gespot.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja in het echt zie ik ook niet zoveel debielen bij elkaar![]()
En de laatste waar ik indruk op zou moeten maken zijn autistjes op fok 😂😂 Let maar op een ander ja
Fixedquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snorremans zonder tieten gespot.
Het grappige is dat yellow fever juist voorkomt in landen waar vrouwen naar jouw smaak rondlopen, met een donkere huidkleur, (Afrika en Zuid-Amerika).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |