Op bloedhete dagen als vandaag transformeer ik naar mijn meest primitieve vorm en kan ik in het openbaar bijna alleen maar naar vrouwelijke lichaamsdelen kijken die met deze temperaturen over het algemeen niet al te veel aan de verbeelding overlaten.
Mijn teleurstelling is echter vaak groot wanneer ik besef dat er maar weinig vrouwen zijn met een fatsoenlijk setje borsten.
Natuurlijk heb je de vrouwen met (aanzienlijk) overgewicht die grote borsten hebben, maar dat noem ik niet echt borsten maar zijn meer uiers. Niet ontworpen voor seksueel genot of stimulatie van het mannelijke libido maar puur en enkel om te melken en te voederen.
De slanke vrouwen echter hebben vaak teleurstellend weinig te bieden. Ik zie in ieder geval dat de meeste vrouwen met een goed figuur niet veel verder komen dan een cup a, b of c. Heel zelden zie je er eentje met een mooie natuurlijke D of E cup, en dat is echt prachtig. Dit soort vrouwen zijn echter zwaar in de minderheid.
Waar is moeder natuur mee bezig? Zit nu ook al een tijdje te daten met een meid met een prima (slank) lijf, alleen ze heeft nauwelijks tetten. Kan ze verder weinig aan doen natuurlijk, maar kom op: je bent toch een vrouw? Waarom worden dat soort vrouwen bedeeld met slechts twee platte perziken in plaats van twee keurige canteloupe meloentjes? Wat kun je daar als man nu mee?
Ik heb het dus over dit soort borsten:
![media_xl_382680.jpg]()
Terwijl eigenlijk elke vrouw (minimaal) over deze borsten zou moeten beschikken:
![yfct3bk996na.jpg]()
Vroeger dacht ik dat dit soort tetten normaal waren (van het laatste plaatje). Inmiddels ben ik er achter dat je als man al in je handen mag knijpen als je een vrouw met zulke tetten weet te scoren, aangezien de overgrote meerderheid veel minder heeft of dik is.
Grtz