Al 25.000/50.000 kaarten verkochtquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:03 schreef hafcfan het volgende:
20 euro en nog niet uitverkocht? Jeetje.
Snap daar echt helemaal niks van. Lekker potje voetbal in de zomer. Ben je eindelijk van Frank af...quote:
Komt vooral door de vakantie denk ik, groepje waarmee ik normaal ga zijn er 4/5 van op vakantie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap daar echt helemaal niks van. Lekker potje voetbal in de zomer. Ben je eindelijk van Frank af...
Maar met zo'n achterban kun je me niet wijsmaken dat het niet vol komt. Ik ga er zelf misschien ook nog heen. Zeker nu ik die prijs zo zie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Komt vooral door de vakantie denk ik, groepje waarmee ik normaal ga zijn er 4/5 van op vakantie.
Prijzen vallen bizar mee.
Die is nu al bijna uitverkocht en nu is bijna de hele 1e ring leegquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij die vorige wedstrijd tegen PAOK was bijna de hele tweede ring leeg
Is zeker stuk duurder.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die is nu al bijna uitverkocht en nu is bijna de hele 1e ring leeg
Haha, Heracles speelt voor het eerst in hun historie Europees voetbal en daar raken ze de kaarten aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap daar echt helemaal niks van. Lekker potje voetbal in de zomer. Ben je eindelijk van Frank af...
Nogal een verschil of je een achterban van +- 20.000 of 2.000.000 hebt. Oh wacht ik reageerde op een troll. Als er dan een paar duizend op vakantie zijn is dat veel makkelijker op te vangen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, Heracles speelt voor het eerst in hun historie Europees voetbal en daar raken ze de kaarten aan de straatstenen niet kwijt.
Een keer? wij zijn vooralsnog de enige die het de laatste 10 jaar deed via de voorrondesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Mag hopen dat Ajax een keer de poulefase van de CL haalt. Zou goed zijn voor het Nederlands voetbal. Maar die falers zullen het wel weer niet gaan halen. Is dit tweede voorronde? Dan komen ze daarna zeker tegen clubs van het niveau FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb of Slavia Praag en vliegen ze er alsnog uit. Maar laten we hopen van niet!
Nee dit is de derde voorronde. En daarna tegen clubs van het niveau Mönchengladbach, Roma..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Mag hopen dat Ajax een keer de poulefase van de CL haalt. Zou goed zijn voor het Nederlands voetbal. Maar die falers zullen het wel weer niet gaan halen. Is dit tweede voorronde? Dan komen ze daarna zeker tegen clubs van het niveau FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb of Slavia Praag en vliegen ze er alsnog uit. Maar laten we hopen van niet!
Sowieso, Grieken zijn over het algemeen homo's behalve morgen dan steun ik ze evenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:44 schreef kostasnisos het volgende:
PAOKMijn cluppie en gaat zeker winnen, naja dat hopen we uiteraard
Jij bent niet voor Nederlandse clubs in Europa?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso, Grieken zijn over het algemeen homo's behalve morgen dan steun ik ze even
In de Europe League wel, maar de CL nee, anders loopt PSV geld misquote:Op maandag 25 juli 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent niet voor Nederlandse clubs in Europa?
Dat vind ik altijd zo korte termijn denken.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de Europe League wel, maar de CL nee, anders loopt PSV geld mis
Just businessquote:Op maandag 25 juli 2016 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo korte termijn denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |