wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:05 schreef Enix het volgende:
Gelukkig heeft je moeder airco achter de ramen.
Snap ik, de aarde is koud, koud is de aardequote:Op donderdag 21 juli 2016 00:22 schreef Enix het volgende:
[..]
Dat ik het niet warm heb wanneer ik mijn zaad loos.
Saffraan dat is pas duur en kwaliteit mag geld kosten, mijn sok heeft bv nog nooit doorgelekt.quote:
Niet gewoon je fapsok eerst een half uurtje in de vriezer laten koelen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:55 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
Het is godverdomme te warm om die sok over mijn zwans te trekken en het heerlijk tintelende gevoel los te laten op mijn piemol. en ik wil niet anders dan fappen met mijn fapsok.
Waarom is het zo warm? wat heb ik de wereld aangedaan?
klacht: niet kunnen fappen
ijs om je lul willenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:40 schreef Basutei het volgende:
[..]
Niet gewoon je fapsok eerst een half uurtje in de vriezer laten koelen.amateur
jij snapt er ook niet veel van he..quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:40 schreef Basutei het volgende:
[..]
Niet gewoon je fapsok eerst een half uurtje in de vriezer laten koelen.amateur
Ja je moet hem er wel uithalen voordat ie bevroren is natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jij snapt er ook niet veel van he..
je lul in een ijsje stoppen
man man man
Je kan hem na gebruik ook in de vriezer leggen en je zaad invriezenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:54 schreef Basutei het volgende:
[..]
Ja je moet hem er wel uithalen voordat ie bevroren is natuurlijk.
U bent reeds bekend met dit fenomeen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:30 schreef Fatoeman het volgende:
Een fapsok, ik vind dat nou echt zo'n goor fenomeen
Old skool fappen!!!quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:47 schreef HexHunter het volgende:
Wie gebruikt nou nog sokken in een tijd waarin je high-tech fleshlights met vibratiefunctie en zelfs koeling kan krijgen.
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:25 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
U bent reeds bekend met dit fenomeen?
Je kan natuurlijk wel een keer uitschieten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:02 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
De gordijnen is ook weer zo wat
geen kwaliteitsfapsokken hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef dl3b het volgende:
Ik spuit altijd gaten in mijn fapsokken.
Waardeloze oplossing.
Anders vliegt alles in het rond, met een fapsok hou je alles proper.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:30 schreef Fatoeman het volgende:
Een fapsok, ik vind dat nou echt zo'n goor fenomeen
Maar trek je je dan ook af met die sok er omheen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Anders vliegt alles in het rond, met een fapsok hou je alles proper.
Ik snap het, maar al die haartjes/pluisjes op je eikel lijkt mij ook niet echt fijn te noemenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Anders vliegt alles in het rond, met een fapsok hou je alles proper.
Ja, want anders is het niet te warm voor een fapsokquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar trek je je dan ook af met die sok er omheen?
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:30 schreef tja77 het volgende:
Ik heb vroeger van mijn moeder wel eens de vraag gekregen waarom mijn sokken zo crispy krokant waren. Ik zei dat dat kwam door creme voor mijn voeten zacht en lekker ruikend te houden. Tot op de dag van vandaag weet ik niet of ze me geloofde....
Voelt het dan alsof iemand anders je aftrekt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, want anders is het niet te warm voor een fapsok
Als je dat wilt ervaren, moet je eerst even een paar minuten op je hand gaan zitten. Maar ik denk dat een sok niet de juiste simulatie geeftquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Voelt het dan alsof iemand anders je aftrekt?
Im done 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als je dat wilt ervaren, moet je eerst even een paar minuten op je hand gaan zitten. Maar ik denk dat een sok niet de juiste simulatie geeft
Als dat waar is kan ze weinig klandizie verwachten, ik denk dat niemand zit te wachten om een hobbezak te duwen met tieten als gebakken eierenquote:
Ach het is heel goedkoop dus er zijn zat klanten met wajong.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Als dat waar is kan ze weinig klandizie verwachten, ik denk dat niemand zit te wachten om een hobbezak te duwen met tieten als gebakken eieren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |