Ik heb al mijn vaatwasser gekocht die ik wilquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:06 schreef Leandra het volgende:
Een onderbouw vaatwasser kopen ipv een inbouw?
die glijrails worden niet los verkocht. adapt-r zou kunnen, maar ik zie geen uitleg hoe dit systeem werkt en dat wordt ik altijd huiverig daar tegenover.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:09 schreef Leandra het volgende:
Is dit wat?
https://www.adapt-r.nl/
Of anders dit?
http://m.ikea.com/nl/nl/c(...)7756&affmt=2&affmn=4
Wel...quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
die glijrails worden niet los verkocht.
Ik zie de link inderdaad, maar telefonisch werd iets anders gezegd.quote:
Ze zijn relatief nieuw, ze hebben ze een hele tijd niet gehad. Ik denk dat de medewerker niet helemaal up to date was.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik zie de link inderdaad, maar telefonisch werd iets anders gezegd.
Bij de voorraadinformatie staat gewoon in welke stelling ze liggen enzoquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik moet nu even naar buiten om mijn oude front er weer bij te pakken, voordat de container geleegd wordt of het hout wordt gejat (wat vaak gebeurd). Want het oude front is nodig volgens de montagehandleiding. En dit weekend ga ik maar eens naar ikea om te bekijken of ik die scharnieren kan kopen.
De rails van Ikea werken bij mij nu ook prima.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:20 schreef Jantinus het volgende:
Zelf heb ik twee weken geleden een inbouw vaatwasser van Siemens ingebouwd in nieuwe IKEA keuken .
Op internet een glijsysteem aan geschaft, daarna ging het installeren zonder problemen.
Tja, heb een pervers dure siemens vaatwasser, en daar is met nu al vijf keer voor een reparatie langsgeweest.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:21 schreef Leandra het volgende:
Ikea zou zichzelf wel gruwelijk uit de markt prijzen als je niet eens een fatsoenlijke vaatwasser in hun keukens zou kunnen inbouwen, en afhankelijk zou zijn van hun B/C apparatuur.
Bij Miele kun je iig kiezen voor 10 jaar garantie, dan zijn dat soort dingen wat minder vervelend.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, heb een pervers dure siemens vaatwasser, en daar is met nu al vijf keer voor een reparatie langsgeweest.
Ik zou niet voor een ikea keuken kiezen, maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Miele kun je iig kiezen voor 10 jaar garantie, dan zijn dat soort dingen wat minder vervelend.
Overigens zou ik liever voor een goede onderbouw vaatwasser kiezen dan verplicht een Ikea vaatwasser nemen omdat anders het "deur"element op de inbouwvaatwasser niet past.
keukens koop je toch niet meer voor 20+ Jaarquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou niet voor een ikea keuken kiezen, maar dat is een andere discussie.
Die van ons zit er volgend jaar 20 jaar in, 3 jaar geleden nieuwe Miele koelkast in laten zetten, 1,5 jaar geleden nieuwe Miele vaatwasser, en morgen wordt de keramische plaat vervangen voor een inductie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
keukens koop je toch niet meer voor 20+ Jaar
Ik zou het niet doen, heel slechte ervaringen meequote:Op vrijdag 25 november 2016 15:58 schreef Mizuman het volgende:
Ik ga denk ik toch voor een vaatwasser van bijvoorbeeld Bosch / Siemens. Wat zijn dan concreet mijn opties?
maar een ikea keuken kost ook een "fractie' van een keuken van de keukenboer :-)quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van ons zit er volgend jaar 20 jaar in, 3 jaar geleden nieuwe Miele koelkast in laten zetten, 1,5 jaar geleden nieuwe Miele vaatwasser, en morgen wordt de keramische plaat vervangen voor een inductie.
Ik zie voorlopig geen reden de keuken er uit te slopen.
Maar, een Ikea-keuken zou na 20 jaar idd wel aan vervanging toe zijn.
Ja, deze heeft destijds 30.000 gulden gekost.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maar een ikea keuken kost ook een "fractie' van een keuken van de keukenboer :-)
daar koop je er denk ik 3 van bij de ikea :quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, deze heeft destijds 30.000 gulden gekost.
geen ideequote:Op vrijdag 25 november 2016 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zonder apparatuur zeker, want die wil ik sowieso niet van Ikea.
Ikea keukens zijn tegenwoordig (het nieuwe ontwerp) niet meer zo goedkoop en de kwaliteit van de kastjes zijn gewoon goed te noemen. Ze doen niet meer onder aan de kwaliteit van een gemiddelde keukenboer. Hetis geen bruynzeel, maar zeker geen keukenkampioen kwaliteit. De apparatuur zuigt wel, maar die koop je gewoon los op internet. Siemens apparatuur op internet koop je altijd wel met een korting.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maar een ikea keuken kost ook een "fractie' van een keuken van de keukenboer :-)
Je kan de ikea glijscharnieren gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:36 schreef Mizuman het volgende:
Heb nu alle topics over dit onderwerp gelezen alleen is het mij nog niet duidelijk of ik nu bij mijn ikea keuken een standaard vaatwasser moet kopen (hoogte: 81.5 - 87.5cm) of juist zo'n XL model (86.5 - 92.5 cm).
Kan ik nu ook de BEHJÄLPLIG gebruiken van Ikea ipv de Adapt-R of vergelijk ik nu appels met peren?
@Jantinus & @sjorsie1982: Hoe hebben jullie het uiteindelijk opgelost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |