SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 1% gewijzigd door Brammess op 20-07-2016 21:02:27 ]![]()
Op deze manier ga je zeker tegen de kleintjes wel meer punten halen overigens."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er werden tegen de kleintjes niet overdreven veel punten verspeeld.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:51 schreef Dven het volgende:
Op deze manier ga je zeker tegen de kleintjes wel meer punten halen overigens.![]()
Vooral meer doelpunten is het te hopen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:51 schreef Dven het volgende:
Op deze manier ga je zeker tegen de kleintjes wel meer punten halen overigens.
Gewoon een paar keer 7-0 of 8-0 ofzoOh.![]()
Twee te veel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werden tegen de kleintjes niet overdreven veel punten verspeeld."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met dat puntenaantal was je normaal gesproken fluitend kampioen geworden, jammer dat PSV ook nagenoeg niks liet liggenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werden tegen de kleintjes niet overdreven veel punten verspeeld.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik hoop vooral dat er in de komende jaren wat vleugelspelers zich doorontwikkelen die wel de achterlijn kunnen halen en niet 1-2-3 naar binnentrekken waardoor Dijksaids bijvoorbeeld een te belangrijke rol op de flanken krijgt.quote:![]()
Met die laatste wedstrijd verdien je het totaal niet kampioen te worden. Dus maar goed ook.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met dat puntenaantal was je normaal gesproken fluitend kampioen geworden, jammer dat PSV ook nagenoeg niks liet liggen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als Milik had blijven staan, amice...quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Met die laatste wedstrijd verdien je het totaal niet kampioen te worden. Dus maar goed ook.![]()
Transferbeleid verdient ook wel een updatequote:
Niet dat jij dat nou meteen moet doen, maar het viel me even op
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
eredivisie
34 winst
102 punten
105 doelpunten
0 tegen
topscorder van nederland Arkadiusz Milik 34Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik zou niet teveel waarde hechten aan een resultaat tegen Marseille, die konden er vorig jaar al niets meer van en de leegloop is deze zomer gecompleteerd![]()
![]()
Alsquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Milik had blijven staan, amice...
Maar goed, dat tijdperk is (gelukkig) voorbij.
Ik ben De Boer dankbaar voor heel veel maar dat...
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
...Welk beleid?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Transferbeleid verdient ook wel een update
Niet dat jij dat nou meteen moet doen, maar het viel me even op![]()
Het veldspel is tenminste stukken beter dan de andere keren dat Ajax aantrad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou niet teveel waarde hechten aan een resultaat tegen Marseille, die konden er vorig jaar al niets meer van en de leegloop is deze zomer gecompleteerd![]()
Dankzij deze post bekeek ik dat even.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Transferbeleid verdient ook wel een update
Niet dat jij dat nou meteen moet doen, maar het viel me even op
Wat een treurige aankopen zitten er toch tussen
Oh.![]()
Topscorer: Heiko Westermann 36 goals.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:02 schreef markvanrinsum het volgende:
eredivisie
34 winst
102 punten
105 doelpunten
0 tegen
topscorder van nederland Arkadiusz Milik 34
12 hattricks.![]()
Hebben ze geen geld om iets terug te halen dan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou niet teveel waarde hechten aan een resultaat tegen Marseille, die konden er vorig jaar al niets meer van en de leegloop is deze zomer gecompleteerdOh.![]()
Niet aan het resultaat inderdaad, maar qua drukzetten, combinatiespel, enzovoorts kun je er tuurlijk wel een en ander aan afzienquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou niet teveel waarde hechten aan een resultaat tegen Marseille, die konden er vorig jaar al niets meer van en de leegloop is deze zomer gecompleteerdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: