abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163887577
Het is de laatste week deze week, dan begint voor de jongens van de betoncentrale de bouwvakvakantie.
Daar werken we allemaal al naar toe, we doen rustig aan, maken ons niet te druk (eigenlijk is er dus geen verschil met doorgaans) en de sfeer is gemoedelijk en gezellig.
Door de drukte voor de vakantie en collega's die voortijdig hun vakantiedagen al hebben opgenomen komt er traditiegetrouw ieder jaar een invasie van tijdelijk uitzendkrachten van uiteenlopende soorten en kwaliteit.
Onder het motto ''Als het loopt en adem haalt is het goed.'' :'(

Zo ook bij ons in de buitendienst, daar hebben we sinds kort Onno.
Een magere boomlange student met halflang zwart haar en bril met jampotglazen.
Onno is 20 jaar en student economie (de exacte tak weet ik zo even niet meer.)
Nu is het zo bij de betoncentrale dat we iedereen een kans geven, als er maar gewerkt word.
Helaas moet die gemoedelijkheid dan wel van twee kanten komen...en Onno heeft er vanaf het allereerste begin geen geheim van gemaakt dat dit tijdelijke vakantiebaantje ''ver beneden zijn niveau ligt'' dat het ''moeilijk communiceren is met ons'' en dat we heel eerlijk gezegd een stelletje ''kortzichtige seksistische bavianen'' zijn...Dat laatste spreek ik trouwens niet tegen, :7 maar je begrijpt dan Onno hier niet echt vrienden maakt...

Afijn, Iemand mag zijn mening over ons hebben, worden wij niet warm of koud van, als ie voor de tijd dat ie hier loopt zijn handen maar laat wapperen..helaas heeft mijnheer het zeven van de acht uren in de werkdag heel erg druk met Pokemon jagen.
Dat doet ie trouwens overal, op het bedrijfsterrein en ook daarbuiten.
Laatst werd ie betrapt op het land van de naastgelegen boerderij van Krelis omdat ie daar een ''Moltres'' had gezien... :?

Afijn, vandaag waren we bezig in het centrum van de stad, het zonnetje scheen en we waren vroeger klaar met de klus dan gepland dus we besloten de rest van de werkdag het er van te nemen op een nabij gelegen terrasje :9
Het Bier vloeide rijkelijk en de voorbijlopende dames waren talrijk en luchtig gekleed.
Onno, mocht ie zijn wat ie wilde, bleef natuurlijk een student en die slaan zoals bekent nooit een kans over om alcohol weg te werken, of het gezelschap waarin ze verkeren ze nu bevalt of niet.
Tijdens het drinkgelag was ie echter niet bezig met het voorbij wandelend natuurschoon maar met Pokemon Go..Toen ie daarop werd aangesproken kreeg ie tussendoor een whats-app bericht...
We zaten inmiddels al een tijdje en het was duidelijk dat we allemaal een beetje in de olie begonnen te raken...zo ook Onno..
Hij had ondertussen nog geen woord gezegd, maar nu stond hij wankelend op, hield zijn mobiel omhoog en verkondigde het volgende:

''ZOOO!!! IK...HHHHHEB LEKKEEERRRR BERICHT GEKREGGGGEN VAN HET UITZENDBUROOOO.. ZE HEBBEN WAT ANDERSSSSS VOOR ME GEVONDENNN..
VANDAAGGG IS MIJN LAAAATSTE DAG TUSSEN JULLIE EIKELS!
IK KAN GELUKKKIG AFSCHEID NEMEN VAN JULLIE EN DE HELE TERINGZOOI HIERRR!

Wij, gewend aan dergelijke types en ondanks het bier doodnuchter vroegen hem wat ie ging doen..het antwoord was dat ie aan de gang kon bij een administratiekantoor in de boekhouding.
Afijn, we wensten hem sarcastisch succes en ''trakteerde'' hem op allerlei alcoholische versnaperingen om het te vieren, mits ie mans genoeg was om ze allemaal weg te werken zonder over te geven!
Althans, dat maakten we hem wijs, hij nam de uitdaging van ons aan, we lieten de ober aanrukken en fluisterde iets in het oor... })
De ober keek Onno vragend aan en Onno maakte als antwoord een bevestigende knik... :Y

Toen Onno steeds minder aanspreekbaar werd maar desondanks door bleef zuipen ging ie met zijn mobiel door met het jagen op Pokemons.
Het plein scheen er daar vol mee te zitten.
Ondertussen was de tafel naast ons in bezit genomen door een aantal schinbaar turkse medelanders, die keken al niet te blij maar goed, dat was niet onze zaak.

Afijn, de drank vloeide door en op een gegeven moment bleek Onno toch niet zo goed tegen drank te kunnen als een reputatie als student zou doen vermoeden roept Onno Hééééée!!!
Hij meende door zijn mobiel op de nabijgelegen tafel een pokemon te zien, die achteraf zo bleek, ''Gulpin'' bleek te heten...
en stond op, liep naar de tafel van de Turkse medegasten, koste daar op tafel en viel daarop languit voorover zodat de hele tafel met glazen en al in elkaar klapte en onze Turkse medebezoekers onder de gemorste drank zaten.

Toen ze hem kwaad vroegen wat hier de bedoeling van was gaf ie het volgende antwoord...
''G...GU..GULPUUUUN JULLIE HEBBEB GULLLEEEEEN..IK WIL GULLLEEEEEN...
LANG LEVE GULLL....''

Bij het horen van het vermeende woord ''Gülen'' sloegen onmiddelijk de stoppen bij desbetreffende mannen door!!!!
Ze sloegen en schopten hem overal waar ze hem maar raken konden, mepten hem met bierglazen en al wat ze konden vinden, ze sloegen een stoel kapot langs zijn tanden en lieten hem soprano zingen door zijn klokkenspel onder handen, of liever gezegd voeten te nemen!

Toen één van hen zich omdraaide naar ons toe, (wij zaten doodrustig toe te kijken) en vroeg
''HOORT HIJ BIJ JULLIE????'' Waarop wij antwoorden dat wij ''betonwerkers waren en hij één of andere gestoorde boekhouder.''

Einde van het verhaal: Onno zal de rest van de vakantie moeten revalideren en zal de rest van zijn leven geen vast voedsel meer kunnen nuttigen, mits dankzij een kunstgebit.
Door de drank hebben wij ''niets gezien'' en hebben onze Turkse medelanders keurig netjes uitgezwaaid zonder er bij te lappen tegenover de later arriverende politie. :W
Voordat ie afgevoerd werd door de ambulance kreeg ie echter nog wel een woedende ober naast zijn brancar die hem attendeerde op de openstaande rekening die hij ''volgens afspraak'' zou voldoen voor de gehele arbeidersploeg! _O-

Klacht: Bij terugkomst bij de betoncentrale bleek dat Krelis ''DEUR DIE VUILE LEUGENOAR VEUR JAN LUL UT HEILE LAND ONDER WOATER HAD GEZET OM DE MOLLUH TE VERJOAGE EN DER UITEINDELUK GEIN ENE GESIEN HAD!!!!'' :(

[ Bericht 2% gewijzigd door Werkman op 20-07-2016 20:00:59 ]
pi_163887615
Ik ga dit echt niet lezen hoor
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:43:03 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163887741
Ik vind hem niet zo heel sterk om eerlijk te zijn. Een moltres zie je niet zomaar en ik had Krelis wel wat hoger ingeschat.

Desondanks natuurlijk een nare situatie maar je hebt er het beste van weten te maken met je collega's ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163887744
Ik vind erdogan EN gullen helemaal geweldig. Alleen al door hetgeen in gang is gezet en het feit dat ze geen lid worden van het toch al doorgerotte eu
pi_163887750
BOH WERKMAN TOPIC *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Straks ff lezen
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:45:14 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_163887795
Werkte maikuuuul ook niet bij zo'n betoncentrale?enci ofzo?
pi_163887814
Gelachen
pi_163887867
Goed verhaal 10+
pi_163887883
😂😂
pi_163887912
Hmm, geen leuke plottwist, matig topic
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:51:55 #11
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_163887984
Tldr
leef de leven
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2016 @ 19:57:20 #13
88815 The_Emotion
98.3
pi_163888101
Tvp straks thuis even lezen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_163888164
pi_163888563
Goed verhaal weer, props
Ga weg
pi_163888668
Och jeetje een Werkman topic met eend als fipo. Mijn leven is nu volmaakt O+
pi_163888737
dit topic heeft het echt allemaal he, Pokemon GO, een balletje van het uitzendbureau, boze Turken O+
  Forum Admin woensdag 20 juli 2016 @ 20:22:32 #18
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163888845
Je dagelijkse portie klb kwaliteit _O_

Werkman _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:25:20 #19
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_163888940
Bouwvakvakantie? Het is bouwvak of bouwvakantie.

MATIG WEER
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_163889003
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:25 schreef Psy-freak het volgende:
Bouwvakvakantie? Het is bouwvak of bouwvakantie.

MATIG WEER
Ben ik desondanks toch je lieverd nog? *;
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:33:34 #21
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_163889208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:26 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ben ik desondanks toch je lieverd nog? *;
Okay
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:33:36 #22
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163889209
WOLLAH IESH DEZE VERHAALTJE WAAR!!??
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:38:00 #23
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_163889389
Reacties zijn maar zuinigjes, ik sla deze bullshit maar eens over.
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:48:29 #25
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_163889592
Topic is verzonnen, Gulpin zit niet in Pokémon GO.
Forza TOP Oss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')