abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:56:49 #151
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_163888090
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:55 schreef agter het volgende:

Ik vind het zo zonde van het land, hoe ze nu reageren.
Van Grote Aap had niemand iets anders verwacht, toch?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:57:47 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163888111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kwestie van onderhandelen, of wil je straks overspoeld worden door vluchtelingen uit Afrika via Syrië tot aan Bangladesh?
hey, ik zit in Saudi Arabie, ik zou het geweldig vinden als dit land overspoeld werd door vluchtelingen :D

Maar qua vluchtelingen vind ik dat EU Eigen grenzen moet bewaken en het recht om asiel aan te vragen moet afschaffen. onbeperkt recht voor iedereen om asiel aan te vragen die de grens kan bereiken is uberhaupt onhoudbaar.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_163888253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:57 schreef nixxx het volgende:

[..]

hey, ik zit in Saudi Arabie, ik zou het geweldig vinden als dit land overspoeld werd door vluchtelingen :D

Maar qua vluchtelingen vind ik dat EU Eigen grenzen moet bewaken en het recht om asiel aan te vragen moet afschaffen. onbeperkt recht voor iedereen om asiel aan te vragen die de grens kan bereiken is uberhaupt onhoudbaar.
Als Erdo de sluizen openzet dan gaat niets helpen hoor.
Kijk Erdo lanceerde nog maar een week geleden of iets eerder het plan om Syrische vluchtelingen versneld het stemrecht te geven, ja dat soort dingen kunnen zomaar weer veranderen als hij straks niet een paar militairen mag ophangen, vermoed ik. Dan stuurt-ie iedereen gezellig naar Europa toe. Nou Griekenland laat ze lekker doorgaan, omdat zij door deurwaarder Dijsselbloem een armenhuis zijn gemaakt en absoluut geen binding meer hebben met de EU, dus dan kun je gaan lachen...
I´m back.
pi_163888364
quote:
'No regrets,' says brigadier in charge of closing Bosphorus Bridge

ISTANBUL

The brigadier general in charge of the tanks dispatched to Istanbul's Bosphorus Bridge on the night of the July 15 failed coup attempt has said he had "no regrets" about carrying out orders "he believed to be right," while another brigadier general from the western province of Bal?kesir said he disobeyed orders to dispatch over 30 tanks and armored vehicles to neighboring Izmir province.

"Chief of Staff Aegean Army Maj. Gen. Memduk Hakbilen called me from a military line and ordered that I dispatch 27 tanks and more than 10 armored vehicles from Bergama to Izmir," Edremit 19th Motorized Infantry Brigade Commander Nihayet Ünlü said in his testimony, explaining he resisted Hakbilen's orders as the dispatch would yield "too much power" and inflict too much harm on the city.

Ünlü also said Aegean Army Commander Gen. Abdullah Recep established contact with him, ordering him to go to the brigade command at once and make sure to use his authority. The dispatch aimed at threatening the government by concentrating armored vehicles in front of public institutions.

Meanwhile, Istanbul Second Armored Brigade Commander Brig. Gen. Özkan Aydogdu said in his testimony he worked to carry out the orders as he had been raised to do so.

According to Aydogdu's testimony, the so-called "Peace in the Country Action Plan" of the coup plotters was conveyed to him on July 13, two days before the attempt, and he canceled the leave of absences of soldiers to prepare for the coup.

"I took action after receiving written orders. Filled with bombs and ammunition, tanks left the units," Aydogdu said, admitting he also ordered military personnel to fire shots into the air after hearing that civilians had started to climb on the tanks.

"Tanks were caught up between masses of people. I lost contact. I couldn't dispatch reinforcements as citizens had closed down the main entrance of the barracks," he said.

July/20/2016
helder verhaal maar niet heus

quote:
Interior Ministry refutes 'hijacked coastguard vessels' reports

Turkey's Interior Ministry on July 20 refuted reports that two Turkish coastguard vessels were hijacked, saying that all of the vessels were on duty under the Coast Guard Command.

"The reports on hijacked vessels are not true," the statement released from the ministry read.

Earlier reports said that Turkish F-16 fighter jets conducted surveillance flights to check reports that two "missing Turkish coastguard vessels" had appeared in Greek waters in the Aegean Sea.

July/20/2016
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163888410
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:06 schreef Slayage het volgende:
helder verhaal maar niet heus

[..]

Dat fregat dus is niet waar?
I´m back.
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:08:25 #156
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163888435
er gebeurt meer in dit topic dan in Turkije :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163888441
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

geen idee dude. ik denk dat die turken echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn :+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163888528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie dit zegt om zijn huid te redden.
Make my day!
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:11:58 #159
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163888553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kijk Erdo lanceerde nog maar een week geleden of iets eerder het plan om Syrische vluchtelingen versneld het stemrecht te geven, ja dat soort dingen kunnen zomaar weer veranderen als hij straks niet een paar militairen mag ophangen, vermoed ik. Dan stuurt-ie iedereen gezellig naar Europa toe. Nou Griekenland laat ze lekker doorgaan, omdat zij door deurwaarder Dijsselbloem een armenhuis zijn gemaakt en absoluut geen binding meer hebben met de EU, dus dan kun je gaan lachen...
Een echt fort Europa.. maar dan moet je idd griekenland erbuiten houden en opgeven :') Of echt hun soevereiniteit afnemen en buitenlandse marines en militairen de grenzen laten bewaken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:14:35 #160
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163888616
En we wachten al uren op het grote bericht uit Turkije.

Een mogelijkheid is dat Turkije gaat mededelen uit de NAVO te stappen.
pi_163888638
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef nixxx het volgende:

[..]

Een echt fort Europa.. maar dan moet je idd griekenland erbuiten houden en opgeven :') Of echt hun soevereiniteit afnemen en buitenlandse marines en militairen de grenzen laten bewaken.
Gaat allemaal niet gebeuren, EU is sws fucked, denk ik wel eens. Ook wat aanslagen/lone wolves betreft hoor.
We gaan over een aantal jaren wel lezen wat de historici ervan denken. Gelukkig hebben we die nog.
I´m back.
pi_163888650
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

geen idee dude. ik denk dat die turken echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn :+
Was iig een fregat pleite, dacht ik.
I´m back.
pi_163888660
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef agter het volgende:

[..]

Ik denk dat ie dit zegt om zijn huid te redden.
Kan idd.
I´m back.
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:17:49 #164
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163888713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat allemaal niet gebeuren, EU is sws fucked, denk ik wel eens. Ook wat aanslagen/lone wolves betreft hoor.
We gaan over een aantal jaren wel lezen wat de historici ervan denken. Gelukkig hebben we die nog.
ik ben het wel met je eens eigenlijk..ik denk dat Frankrijk de eerste domino steen wordt als er nog veel meer aanslagen komen, dan komt er geweld de andere kant op en loopt het uit de hand. maar dat is een ander topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 juli 2016 @ 20:19:02 #165
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163888745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die gast is wel slim hoor.

Hij krijgt zakken met geld van de EU, meer stemmen door Syriërs stemrecht te geven en enige wat die hoeft te doen is een paar tenten opzetten en wat bonen te koken. EU happy, Syriërs happy, Erdogan happy.

Geniaal toch.
pi_163888757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:14 schreef BarryOSeven het volgende:

Echt? Waar wordt dat gezegd?
pi_163888764
Ondertussen in ''ons'' vrede lievende kikkerlandje.

Een toespraak van een Rotterdamse gemeenteraadslid, in het Turks.
En voor de handigheid ook even de vertaling erbij. Let vooral even op de vertaling van de NIDA, en wat er dus (blijkbaar?) echt word gezegd.

pi_163888788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:19 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Echt? Waar wordt dat gezegd?
Ik vermoed dat het in BNW gefluisterd wordt.
pi_163888801
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die gast is wel slim hoor.

Hij krijgt zakken met geld van de EU, meer stemmen door Syriërs stemrecht te geven en enige wat die hoeft te doen is een paar tenten opzetten en wat bonen te koken. EU happy, Syriërs happy, Erdogan happy.

Geniaal toch.
Ja, en toch denk ik dat hij niet echt een goede schaker is, maar we zullen zien in the long run.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 juli 2016 @ 20:21:34 #170
416575 crew  Evenstar
pi_163888816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en toch denk ik dat hij niet echt een goede schaker is, maar we zullen zien in the long run.
Overconfidence.
pi_163888883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:17 schreef nixxx het volgende:

[..]

ik ben het wel met je eens eigenlijk..ik denk dat Frankrijk de eerste domino steen wordt als er nog veel meer aanslagen komen, dan komt er geweld de andere kant op en loopt het uit de hand. maar dat is een ander topic
Mensen gaan het niet pikken meer, je zag al dat premier Valls werd uitgefloten tijdens de Nice herdenking. Aan de andere kant, zeker in landen als Frankrijk, België, kan een gematigde moslim ineens een jihadi worden, hoe wil je je daarop voorbereiden, net als die gast in Nice.
Gister nog die vrouw en drie dochters die werden neergestoken?
I´m back.
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:24:53 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163888923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:14 schreef BarryOSeven het volgende:

Poetin kan niet wachten
Laffe huichelaar
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:26:36 #173
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163889004
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mensen gaan het niet pikken meer, je zag al dat premier Valls werd uitgefloten tijdens de Nice herdenking. Aan de andere kant, zeker in landen als Frankrijk, België, kan een gematigde moslim ineens een jihadi worden, hoe wil je je daarop voorbereiden, net als die gast in Nice.
Gister nog die vrouw en drie dochters die werden neergestoken?
kan je je niet op voorbereiden en kun je niet voorkomen... maar als boze laagopgeleide gefrustreerde fransman kun je wel een Molotov cocktail in een volle moskee gooien " om ze terug te pakken" :') dan heb je de poppen aan het dansen..
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:28:44 #174
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163889072
is een genocide denkbaar?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 juli 2016 @ 20:29:01 #175
416575 crew  Evenstar
pi_163889084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:28 schreef Onnoman het volgende:
is een genocide denkbaar?
Op wie? Tuurlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo