Ja, volgende week kan ik er iets meer over vertellenquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Mmmm voor 221 euro heb je de Ulefone Future.
Wat een ongelooflijk mooie telefoon zeg.
Misschien, want op papier ziet de HomTom HT3 Pro er heel mooi uit voor een budget mobiel, en heeft een grote 3000mAh batterij. Alleen in de praktijk ging hij 12+ uren mee, zelfs als het scherm de hele tijd uitstond. En dit meteen vanaf dag 1.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn ma de Homtom HT6. Wellicht is dit dan ook voor haar wel interessant om te doen.
Ondanks 6250mah, gaat hij nog niet heel lang mee.
Al laat mijn ma ook vaak wel alle apps gewoon standby draaien..
dat wordt wel gesuspend.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
mwoah, het houdt toch onnodig RAM in gebruik.
Al merk je dat op 2GB toch ook al niet meer echt.
Dit.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat wordt wel gesuspend.
Hoewel ik op mijn nexus 5x wel eens alle apps sluit omdat ik merk dat hij trager wordtdus het werkt niet altijd goed.
Dan wacht ik nog even een week. Voordat ik er een ga bestellen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, volgende week kan ik er iets meer over vertellen
[img]https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181963.png]afbeelding[/url] ]quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:20 schreef Catch22- het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-smartphone-aan.html
[..]
[ [url=https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181965.png
banggoodquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:29 schreef cb2013 het volgende:
Ben teleurgesteld in de redmi pro prijs. Welke toestel komt in de buurt voor +/- 200 euro.
edit: Welke site is goed in het filteren van telefoons, prijs en features?
Ja ik keek al.. Alleen NFC kan je dan weer niet filteren. Chinese telefoons lijken ook duurder geworden. Het probleem is heb nu een redmi note 2, welke een barst heeft en heel heet kan worden. Deze heb ik sinds december 2015. De Redmi PRO valt mij tegen, en geen NFC.quote:
wil je mijn redmi note 2 overkopenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:31 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ja ik keek al.. Alleen NFC kan je dan weer niet filteren. Chinese telefoons lijken ook duurder geworden. Het probleem is heb nu een redmi note 2, welke een barst heeft en heel heet kan worden. Deze heb ik sinds december 2015. De Redmi PRO valt mij tegen, en geen NFC.
Wensen: NFC/SD slot en goede camera
quote:
International Version Xiaomi Redmi Note 3 Pro special Smartphone 5.5 Inch 2GB 16GB 64bit Snapdragon 650 16.0MPquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:38 schreef igi0n het volgende:
Iemand die ergens de Redmi note pro 3 taiwan edition kan vinden (een webshop bedoel ik dan)? Deze versie ondersteund band 20 (800mhz), ook wel bekend als SE (special edition).
Cool, thanks! Was alleen vergeten te melden dat ik op zoek was naar de 3GB Ram versiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:08 schreef funky_fart het volgende:
[..]
International Version Xiaomi Redmi Note 3 Pro special Smartphone 5.5 Inch 2GB 16GB 64bit Snapdragon 650 16.0MP
http://s.aliexpress.com/RNvMzyea
Sorry, geen webshop, zag ik te laat![]()
wileyfox geen optie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef ADconvertor het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke telefoon liggen voor mijn zoon.
min 2 gb ram 16 gb rom, android 5 (lolypop), 4,5"-5,5" scherm (goede resolutie), quadcore (of meer), sd kaart slot (dual sim is niet nodig).
Goede batterij zou fijn zijn.
Hij wil hem snel hebben (voor zijn vakantie volgende week) anders hadden we in china besteld.
Kom met een leuk aanbod (buget max. 150 of iets meer voor iets heel leuks).
aardig, zeker een optie. Maar ik dacht aan iemand die nog één heeft liggen omdat die weer de nieuwste heeft gekocht.......quote:
Voor dat geld zou ik gewoon een nieuwe halen.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:35 schreef ADconvertor het volgende:
[..]
aardig, zeker een optie. Maar ik dacht aan iemand die nog één heeft liggen omdat die weer de nieuwste heeft gekocht.......
heb een redmi note 2 liggen die hij voor 60 euro mag hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef ADconvertor het volgende:
min 2 gb ram 16 gb rom, android 5 (lolypop), 4,5"-5,5" scherm (goede resolutie), quadcore (of meer), sd kaart slot (dual sim is niet nodig).
Hij wil hem snel hebben (voor zijn vakantie volgende week) anders hadden we in china besteld.
Ik heb een Xiaomi redmi note 2 voldoet aan al jouw eisen over.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef ADconvertor het volgende:
Jammer van die baterijquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Btw. Weet niet hoelang dit nog geldt, maar als je voor je moeder ofzo nog een dirtasscheap phone wilt... als in... 49,99 USD cheap... http://www.aliexpress.com(...)603_32689086864.html . Not super exciting. But also not super terrible.
Mama Shiz heeft bijvoorbeeld een Jiayu G4 die wel aan vervanging toe is...
[img]https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181963.png]afbeelding[/url] ]quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:20 schreef Catch22- het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-smartphone-aan.html
[..]
[ [url=https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181965.png
EU warehouse in Turkije? Euh....quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Nubia Z11 zonder import kosten, nu nog wachten tot de prijs met 20 euro daalt en de Ulefone kan weer de deur uit.
http://s.aliexpress.com/eAj6raEj
Wishful thinking van Erdogan & Co?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
EU warehouse in Turkije? Euh....
Als je nu verder had gekeken dan zie je duidelijk staan hoe het werkt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
EU warehouse in Turkije? Euh....
Ja en nee. Je mist de 800mhz band. Zit je bij T-mobile dan boeit dat geen hol, zit je bij Vodafone of KPN betekent dat in de praktijk dat je buiten de Randstad en de regio Eindhoven beperkt 4G hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef nz1900 het volgende:
De Xiaomi, kan die op 4G in Nederland ?
Ja, klinkt heel betrouwbaar allemaal.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je nu verder had gekeken dan zie je duidelijk staan hoe het werkt.
Heeft Xiaomi geen enkel model die wel de 800mhz band zit ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja en nee. Je mist de 800mhz band. Zit je bij T-mobile dan boeit dat geen hol, zit je bij Vodafone of KPN betekent dat in de praktijk dat je buiten de Randstad en de regio Eindhoven beperkt 4G hebt.
Wat zit je nou te janken man, betaal met een creditcard en je aankopen zijn beschermd. Kijk ook naar het cijfer dat een store krijgt op Aliexpres en dan weet je vaak wel hoe betrouwbaar het is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, klinkt heel betrouwbaar allemaal.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:58 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Heeft Xiaomi geen enkel model die wel de 800mhz band zit ?
Hebben andere chinese telefoons dit zelfde probleem ?
Die is er dus met ondersteuning voor de 800mHz.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:08 schreef funky_fart het volgende:
[..]
International Version Xiaomi Redmi Note 3 Pro special Smartphone 5.5 Inch 2GB 16GB 64bit Snapdragon 650 16.0MP
http://s.aliexpress.com/RNvMzyea
Sorry, geen webshop, zag ik te laat![]()
Zit je tampon scheef ofzo? Relax man.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken man, betaal met een creditcard en je aankopen zijn beschermd. Kijk ook naar het cijfer dat een store krijgt op Aliexpres en dan weet je vaak wel hoe betrouwbaar het is.
De Xiaomi's die je online kunt bestellen missen het allemaal. Verder is het per merk verschillend. Sommige hebben standaard 800mhz, andere bij sommige modellen wel en bij andere niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:58 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Heeft Xiaomi geen enkel model die wel de 800mhz band zit ?
Hebben andere chinese telefoons dit zelfde probleem ?
Ze zijn er dus wel, de vraag is er dus ze komen ook wel bij de shopsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Xiaomi's die je online kunt bestellen missen het allemaal. Verder is het per merk verschillend. Sommige hebben standaard 800mhz, andere bij sommige modellen wel en bij andere niet.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Soort zelfde verhaal hier. Ulefone Future, waar zijt gij?
Zonde. Heeft wel potentie. Wat zorgde voor de meh?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze zijn er dus wel, de vraag is er dus ze komen ook wel bij de shops.
__
Overigens vandaag mijn future binnen gekregen; Ik weet het niet, moet er straks nog even een keer goed naar kijken. Maar ik had toch echt een mweh momentje net toen ik hem uit de doos weg haalde.
Ik bestel ze en jij krijgt ze binnen of wah?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke is dat nu? de linker of de rechter?
Die rechter die moet je hebben![]()
Wat...een...beest!
Kan het nog niet echt zeggen. Nu ik terug ben en ik hem weer oppak is het gevoel er minder. Hij is wat zwaarder en dikker dan de Elephone en Vernee wellicht is dat hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zonde. Heeft wel potentie. Wat zorgde voor de meh?
De future had ik al een poosje in pre-order. Maar die kwam vrij vlot over via de Zweedse post (en douane hield hem ook nog 3 werkdagen beet).quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik bestel ze en jij krijgt ze binnen of wah?Die eigenlijk ook, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |