jaaquote:
Jouw broertje is klaasweetallesquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen Feijenoord topic en heel zelden een livetopic
kattenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
Haha shiiit, moest rennen voor de bus omdat ik onderweg onze kat tegen kwam die ik al een paar maanden niet heb gezien. Wel leuke snapchat filmpjes gemaakt lol
Sow dat is een hele hoopquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
goede post
vanaf morgen op 18 katten passen Pax
hopelijk nemen bonnie en nick snel een katquote:
tinderseksdate dusquote:
ze schijnen ook allemaal een ander dieet te hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow dat is een hele hoop
Zou dan stressen of ze allemaal wel genoeg eten
waarom laat ze die kat niet castreren?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze schijnen ook allemaal een ander dieet te hebben
en moet ondertussen in de gaten houden of de kater niet zijn zus gaat wippen. Topshow
Omdat het de beste kater is van de Benelux, en ze 400 euro kan verdienen als hij op andere poezen gaat en ze met hem ook nog zelf nestjes kan fokken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom laat ze die kat niet castreren?
lolquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het de beste kater is van de Benelux, en ze 400 euro kan verdienen als hij op andere poezen gaat en ze met hem ook nog zelf nestjes kan fokken.
Hij is daartoe wel uitgeroepen op een kattenshowquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
lol
beste kater van de benelux, srs?
Als de helft nog leeft zodra mijn zus terugkomt, vind ik het een prima prestatie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
"Opso alles staat in de fik! De katten hebben de gordijnen kapot gekrabd! Ze willen allemaal eten! HELP!"
Nee zo ver zal het vast niet komen toch JR
omgquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de helft nog leeft zodra mijn zus terugkomt, vind ik het een prima prestatie.
Dan vind ik 400 niet eens zo veelquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is daartoe wel uitgeroepen op een kattenshow
Nu neem ik dat met een korreltje zout, omdat ik vaak vuilnisbakkies ook prima vind. Maar officieel heeft hij die titel ja.
Oh ik smelt nu al van de hittequote:Op woensdag 20 juli 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wacht ik ga je even pics appen waar jouw tere hartje van zal smelten
meestal vriendenprijsjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |