Met helaas een spijtig afloop in 2025 ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
De Britten zijn als de Amerikanen van de jaren 2000.
Zeker maar we hebben het over Sky en Froome.quote:
Stop maar met je kansloze pogingen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:12 schreef MakkieR het volgende:
Vanavond maar niet weer in de avondetappe zitten Mollema?
Toch weer de slechte invloed van Dione.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:12 schreef MakkieR het volgende:
Ja ik slaap toch niet voor half 1quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:12 schreef MakkieR het volgende:
jij bent mollema?quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ik slaap toch niet voor half 1![]()
Omdat iedereen bij Movistar, Astana of BMC het verstand van een Jetro Willems heeft. Daar ga je gewoon niet ver mee komen. Tot de tijd dat Sky ooit failliet of dood of wat dan ook kapot gaat, zitten we keer op keer met valse hoop klaar tijdens de Tour in de hoop dat er iets leuks gebeurt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
maar zonder een ongeluk heeft niemand kans tegen Sky
Een tour de France win je met een goede nachtrust, wie zei dat ook alweerquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ik slaap toch niet voor half 1![]()
Joopquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een tour de France win je met een goede nachtrust, wie zei dat ook alweer
Wat moet je dan doen Tom422? Je kan deze mensen niet droppen of pijn doen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat iedereen bij Movistar, Astana of BMC het verstand van een Jetro Willems heeft. Daar ga je gewoon niet ver mee komen. Tot de tijd dat Sky ooit failliet of dood of wat dan ook kapot gaat, zitten we keer op keer met valse hoop klaar tijdens de Tour in de hoop dat er iets leuks gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |