HET VERSCHIL TUSSEN PAUWELS EN VAN AVERMAET IS NU ANDERHALVE MINUUTquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de gehele functie van die kut Carl in de koers? Alleen kansloze Belgen voor ons in de gaten houden?
Ja, laten we iemand die zeven keer de Tour won en waar heel Frankrijk een teringhekel aan had vergelijken met een relatief weinigzeggende Rus.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Armstrong dacht ook nooit gepakt te worden.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:38 schreef franklop het volgende:
Zo demarreren en dan 4 seconden winst pakken
ik mis hem juistquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:38 schreef franklop het volgende:
Ik kijk gewoon op de NOS, nog steeds heerlijk verfrissend zo zonder MaDuc
Waar is maarten?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:38 schreef franklop het volgende:
Ik kijk gewoon op de NOS, nog steeds heerlijk verfrissend zo zonder MaDuc
Ach, winnen ze misschien wat tijd en ze maken koers.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom doet Astana dit? Aru gaat hooguit een minuutje ofzo pakken.
Die wordt na 200 meter aanval teruggepakt door Henaoquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Podium is niet onmogelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
om een minuutje te pakkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ik mis hem juist![]()
en een aanval
Henao, Nieve en Poels rijden rustig naar de finish. No fucks given.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |