Niet dat ik het daadwerkelijk ga doen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch even quoten, je weet maar nooit.
Klopt kloptquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de derde week wordt historie geschreven of je verandert in een loser. Quintana heeft de voorgaande jaren pas in de derde week het signaal gekregen dat de Tour begonnen was.
Dan kom je in hetzelfde rijtje als tompsv. Wil je dat?quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat ik het daadwerkelijk ga doen.
Dit vind ik een matige vergelijking.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan kom je in hetzelfde rijtje als tompsv. Wil je dat?
Contractje binnenhalen voor volgend jaar. Pantano klimt toch beter.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:31 schreef Slobeend het volgende:
Clement doet teveel kopwerk. Rustig aan Staf.
Je moet ook nog steeds honderd keer de Cauberg opfietsenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een matige vergelijking.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet ook nog steeds honderd keer de Cauberg opfietsen
Dat zet ik wel op mijn bucket list voor het geval ik terminaal word.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet ook nog steeds honderd keer de Cauberg opfietsen
Clement heeft al eens gewonnen op die slotklim.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:32 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Contractje binnenhalen voor volgend jaar. Pantano klimt toch beter.
Ik niet. Ik juich nu voor Mollema en hoop dat ie Froome eraf rijdt. In dat geval zal ik je tot in de lengte der dagen tompsv18 noemen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een matige vergelijking.
Wist je dat Mollema een fervent Feyenoorder is? #leukefeitjesquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik juich nu voor Mollema en hoop dat ie Froome eraf rijdt. In dat geval zal ik je tot in de lengte der dagen tompsv18 noemen.
Dat gaat toch niet gebeuren, Karel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik juich nu voor Mollema en hoop dat ie Froome eraf rijdt. In dat geval zal ik je tot in de lengte der dagen tompsv18 noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |