abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163874841
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef AwayTL het volgende:

[..]

+1

Frans zn luier uitdoen 10 sec voordat hij gaat douchen resulteert al in een plas op de grond. Alsof hij denk 'he een piemel, daar moet ik wat mee en wel nu'.
Ook een +1 :P Heb wel geleerd de luier dan pas op het laatste moment uit te doen, door het geluid van het water gaat hij plassen.

Q staat de laatste tijd elke ochtend aan z'n romper te trekken en te gillen dat ie uit moet, dus kruipt ie S ochtends rond in z'n luier of met broekje als het wat koeler is. Laatst stond ie ook aan z'n luier te trekken, maar eind van de ochtend en ook ochtendpoeper, dus die mocht echt niet uit :P Nog geen 5 min later had hij em ook al volgepoept!
Soms poept hij 1x S ochtends, maar soms wat vaker, dus luier uit vind ik dan ook ietwat spannend :P . Behalve voor de douche plas hij eigenlijk nooit als z'n luier eventjes uit is, laatste keer dat dat gebeurde (tijdens verschonen) was toen hij nog heel mini was.

Ook lekker Crump :') Poepsoepverhalen O+

Gisteravond een klein wit puntje van een nieuwe tand gezien, nummer 4 is gedeeltelijk door! Wel 1 van de middelste voortanden dit keer, dus wordt geen vampiertje meer. Tandjes aan beide kanten ervan lijken ook elk moment door te kunnen komen, gaat ineens snel. Hij lijkt totaal geen last van deze gehad te hebben, mag bij de andere ook wel zo gaan!
pi_163876083
Wat klinkt dat fijn, Roomsnoes!

Zwenkwiel _O- leuke autocorrect.

Aiaiai, de poepsoep... ik zag het helemaal voor me toen ik het las.

Gevalletje, als je twijfelt zou ik even naar het inloopspreekuur van het CB gaan als dat lukt.

Wij kunnen eindelijk ook onze tuin weer in, de klusmannen zijn klaar, de steiger is weg en ik heb de hele tuin geveegd en gecontroleerd op stukjes hout en schroeven. Straks maar even het badje opzetten, hopelijk compenseert dat voor het gebrek aan entertainment van de klusmannen. J was dol op ze...
pi_163877398
Gevalletje, ik zou er inderdaad toch ook even naar laten kijken.. Even kijken wat een proffessional zegt. Want kan me voorstellen dat leren (los)lopen op deze manier niet makkelijk is. Als t niets is ben je een halfuurtje kwijt. Als je er toch nu beter iets mee kan doen (fysio ofzo) ben je blij dat je geweest bent!
pi_163880403
Boaz is echt een kleine vreklap aan het worden :D :X

Van de week zaten we bij mijn schoonouders (die een minicamping hebben) op het terras met wat gasten aldaar te buurten. Schoonmoeder was in hun huis alvast aan het avondeten begonnen. Afstand tussen het huis en terras is zo'n 50 meter. Komt Boaz ineens vanuit het huis met de koekjestrommel van schoonmoeder richting terras gelopen :D ... Wij even schoonmoeder gebeld om te verifieren of zij deze aan hem had gegeven .. maar nee, die had ie dus blijkbaar geskoept :D

Had ik hem net een bakje met rozijntjes gegeven. Zijn bakje was blijkbaar leeg, een pot met rozijnen stond nog op het keukenblad. Schuift ie zich zo'n kinderstoel naar het blad, pakt die pot met rozijnen en meent me daar effe zijn bakje opnieuw mee te vullen :D :X ...

Wanneer heeft ie dit geleerd vraag ik me dan af... En van wie heeft ie het afgekeken? :') :D
Djenna was en is helemaal niet zo dus ik moet hier nog even aan wennen :D
pi_163880612
Omg Twinkle, wat een boef! :D
pi_163880885
Hahahahah twinkle, geniaal! Hij vindt wat uit!

Oh my god, sq wat vreselijk vies hahha :X

Hier laatst op kdv feestje, R zat alle restjes op te smullem van soepstengels van andere kindjes die aan het spelen waren :@ Toen hen ik hem na een tijdje ook het springkussen maar opgestuurd.
pi_163881597
Poepsoep Mauw :')

Twinkle, whehehe, hij weet in ieder geval duidelijk wat hij wil haha.

Hilmo, ook al zo lekker bijdehand :')

Wij hadden een doorslaapnacht *O* Ik weet alleen niet of ze daadwerkelijk door heeft geslapen of dat ik d'r gewoon niet heb gehoord omdat de ventilator op onze kamer aanstond. :@
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163884797
Geskoept :o wat een geniaal woord!
Ik zei dit weekend tegen Lou dat ik iets van haar had gepikt. Dat werd toen enthousiast roepend herhaald met "MAMA PIK! MAMA PIK!" :')
Gelukkig heeft ze het daarna niet meer herhaald.

Wat een ondeugende is Boaz :D
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:05:43 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_163885735
Skoepen (schoepen) is echt kei Brabants O+

Lekkere boef, boaz! :D
disclaimer
pi_163885838
Oh echt? Wij gebruikten het vroeger ook altijd. :D Die Boaz. _O_
pi_163885908
Skoepen O+. Wat een boefjes Twinkle en Hilmo!

Ik ben best een beetje bang voor het moment dat Frits me na gaat praten. :@

Ik ging net met mi5nn hooligan de schoenenwinkel in om te kijken of hij maat 22 zou passen. We liepen met sandaaltjes maat 20 naar buiten, ze mochten niet meer uit. In de winkel heeft hij minstens veertien schoenendozen uit de schappen getrokken en alle laarzen aan zijn handen geprobeerd. :+
pi_163888275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:14 schreef Cholula het volgende:

Ik ben best een beetje bang voor het moment dat Frits me na gaat praten. :@

En terecht. I was vandaag weer goed op dreef. Ik was gisteravond te lui om mijn fiets achterom te zetten en had hem voor de nacht in de hal binnen gezet (er worden nogal vaak fietsen gejat in onze buurt). I zag dat vanmorgen: 'Mama, dat is niet de beloeling!! Nee, niet de beloeling hoor!' :') .

(Mijn vriend zegt dat dus vaak tegen haar, als iets niet helemaal gaat zoals het hoort. _O- .)

En vanavond wilde ze perse haar glas water hervuld krijgen, maar ik was even bezig en ze bleef doordrammen, dus ik zei geïrriteerd dat ze soms gewoon even moet wachten. Even later gaan we naar boven, maar bedenkt I dat ze uit het raam wil kijken. Zegt ze tegen mij 'Mama, jij moet nu even wachten. Mama, gewoon even wachten!'. :') . }:| .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163888547
Ik dacht altijd dat het kwam van scoop- to scoop -> scoopen? :o hmmm

Franny :') hehehe.
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:50:13 #44
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163889650
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef Crumpette het volgende:
Ik dacht altijd dat het kwam van scoop- to scoop -> scoopen? :o hmmm

Franny :') hehehe.
Je hebt in t NL ook een schoeprad :Y
Kwak
pi_163890097
Wehehehe Franny :D _O-
pi_163890198
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:03 schreef Franny_G het volgende:

[..]

En terecht. I was vandaag weer goed op dreef. Ik was gisteravond te lui om mijn fiets achterom te zetten en had hem voor de nacht in de hal binnen gezet (er worden nogal vaak fietsen gejat in onze buurt). I zag dat vanmorgen: 'Mama, dat is niet de beloeling!! Nee, niet de beloeling hoor!' :') .

(Mijn vriend zegt dat dus vaak tegen haar, als iets niet helemaal gaat zoals het hoort. _O- .)

En vanavond wilde ze perse haar glas water hervuld krijgen, maar ik was even bezig en ze bleef doordrammen, dus ik zei geïrriteerd dat ze soms gewoon even moet wachten. Even later gaan we naar boven, maar bedenkt I dat ze uit het raam wil kijken. Zegt ze tegen mij 'Mama, jij moet nu even wachten. Mama, gewoon even wachten!'. :') . }:| .
Hoor ik daar een kleine juf? :D
pi_163890435
Vrees van wel. ;( .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163890497
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Je hebt in t NL ook een schoeprad :Y
Maar dat is met een g-uitspraak dan toch? Wat is het? :P
  woensdag 20 juli 2016 @ 21:21:47 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_163890592
Daarom is het ook Brabants, crumpette 8-)
disclaimer
pi_163890790
Ik voel me gediscrimineerd :'(
pi_163891091
pi_163891116
Franny wat heb je toch een g e w e l d i g leuk kind :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 21:36:19 ]
pi_163891845
Skoepen ^O^ hier ook vaak gebruikt vroeger.

Franny _O- wat erg, maar stiekem ook ontzettend leuk zo'n juffie.
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:14:06 #54
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163901219
Mijn jongetje skoept geen dingen volgens mij.. maar hij snaait ze.. ik ben import brabander blijkt maar weer :P
Hij zegt wel super schattig houdoe! Ook tegen random mensen op straat, met zwaai handje erbij O+

Hier ook blote billen in de tuin. Hij vond zijn mooie drol van de week op de tegels ook echt hi-la-risch! Van een zwemluier in een badje en dan niet doorhebben dat hij gepoept heeft.. dan krijg je soms ook poepsoep.. Dat trof ik van de week aan toen ik thuis kwam.. mijn man ook zeer verbaasd.. 'oh vandaar dat het water opeens zo troebel is' :')

SQ jouw poepverhaal _O-

Gevalletje, misschien is het niks met zijn voetjes.. maar inderdaad als je er naar laat kijken weet je het zeker :)

Blije ketel O+

Room, klinkt als een heerlijke vakantie! ^O^

Haha Franny wat een wijsneusje O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:35:05 #55
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163901636
Wat klinken jullie allemaal gelukkig. Fijn om te lezen!

Hier wordt er ook volop genoten van het weer. Ro vermaakt zich in de zandbak en met emmers water.
Ze loopt niet in haar blootje, maar wel in haar badpak.
Daar kunnen ook drollen in blijven hangen.
Schoonmoeder lag in een deuk, maar mocht het verdikkeme toch tot 3 x toe zelf opruimen.
Poepsop.. Ik begrijp wat het is :r
Thug life.

Ro heeft opeens een totaal ander ritme. Weet nog niet zo goed wat ik er mee moet of van vind.
Het was 07:15 eruit.
10:30 slapen. 11:30 eruit
14:30 slapen tot 16:00.
19:00 slapen tot 07:30.

Nu is het 09:00 eruit (truth be told.. Ik geniet er van, want vakantie).
11:00 naar bed. 12:30/13:00 eruit.
16:00 naar bed. 18:00 eruit.
23:30 naar bed. :'(

Ervaringen mee?

Vragen jullie je ook weleens af of ze genoeg voedingsstoffen binnen krijgen?
Ro wil geen brood. Wel cornflakes,beschuit, rijstwafels en crackers.
Maak ik haar nu kapot?
pi_163901722
Ik zou een 1-slaap dagje proberen fap! Zeker als ze 9 uur pas wakker wordt, zou ik haar er gewoon een keer niet voor 12en inleggen. Rondje buiten spelen, lekker afmatten, en dan slaapt ze misschien wel goed lang, en kan ze door tot de avond!
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:41:12 #57
409579 LuDann
All the way
pi_163901786
Wat een eigenwijsje, Franny. O+ En poepsoep verhalen, omg. :X

Ik kom even hier een vraag stellen over schoentjes.

Ik ging gisteren op zoek naar sandaaltjes voor Wolk. Ze loopt nog niet, maar we hebben nogal ruwe tegels in de achtertuin en een beetje bescherming lijkt me wel fijn voor haar tenen tijdens het kruipen.

Was nog even zoeken, ze heeft maat 17. :P Nu hebben we Teva's gepast en die vond ik erg leuk, maar Wolk duidelijk niet. :') Ze wilde geen stap verzetten en zat huilend aan haar voeten te trekken. De verkoper zei dat ze eraan moest wennen. Wat is jullie ervaring, wennen ze eraan? Ik heb ze niet gekocht omdat ik daaraan twijfel. Zonde als ze ze niet aandoet.

Nu heb ik voor het moment andere sandaaltjes gekocht, maar ik vind die Teva's wel erg leuk stiekem. :P
pi_163901866
Ik zou ook proberen 1 slaapje ervan te maken. Wat Crump zegt. :Y

En ja, je maakt Ro kapot. Ze krijgt zo niet genoeg suiker binnen. ;)
Nee hoor, volgens mij zijn er massa's mensen die geen brood eten. Als ze genoeg andere dingen eet zou ik me er niet te druk om maken.

Wij hadden weer een doorslaapnacht. *O*
En vanochtend op de opvang werd me geen blik meer gegund. Ze liep naar d'r vriendin en ging spelen. Euhh, okee, doei??

Wel een mailtje dat één van haar vaste leidsters weg gaat. Dat is zo'n beetje de 4e in een jaar. L. trekt dat prima, maar op de een of andere manier vind ik het toch niet fijn dat er zo veel af wordt gewisseld. Doen jullie daar iets mee? Bespreken met de OC?
pi_163901921
L. heeft nu al een schoenentic en wil zodra ze schoenen ziet alleen maar schoenen aan, dus daar kan ik je geen antwoord op geven.

Waarom wil je echte schoentjes zolang ze nog niet loopt? Ik zou voor slofjes met zachte zool gaan. In sandalen zijn je tenen toch ook niet beschermd?
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:45:47 #60
409579 LuDann
All the way
pi_163901925
Er zit redelijk wat zout in brood, dus in dat opzicht lijkt wat minder brood me helemaal niet verkeerd, fap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')