)
 )  (bah SQ!). Hij poept max 1 x per dag en meestal 's ochtends, dus dan is de rest van de dag veilig. Hij heeft wel in het gras geplast. Stond uiterst verbaasd naar het straaltje te kijken.
 (bah SQ!). Hij poept max 1 x per dag en meestal 's ochtends, dus dan is de rest van de dag veilig. Hij heeft wel in het gras geplast. Stond uiterst verbaasd naar het straaltje te kijken.  

+1. En vervolgens doet hij dat staand in bad, trots kijkendquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
+1
Frans zn luier uitdoen 10 sec voordat hij gaat douchen resulteert al in een plas op de grond. Alsof hij denk 'he een piemel, daar moet ik wat mee en wel nu'.
 .
. 

Ook een +1quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
+1
Frans zn luier uitdoen 10 sec voordat hij gaat douchen resulteert al in een plas op de grond. Alsof hij denk 'he een piemel, daar moet ik wat mee en wel nu'.
 Heb wel geleerd de luier dan pas op het laatste moment uit te doen, door het geluid van het water gaat hij plassen.
 Heb wel geleerd de luier dan pas op het laatste moment uit te doen, door het geluid van het water gaat hij plassen.  Nog geen 5 min later had hij em ook al volgepoept!
 Nog geen 5 min later had hij em ook al volgepoept!  . Behalve voor de douche plas hij eigenlijk nooit als z'n luier eventjes uit is, laatste keer dat dat gebeurde (tijdens verschonen) was toen hij nog heel mini was.
 . Behalve voor de douche plas hij eigenlijk nooit als z'n luier eventjes uit is, laatste keer dat dat gebeurde (tijdens verschonen) was toen hij nog heel mini was. Poepsoepverhalen
 Poepsoepverhalen 

leuke autocorrect.
 leuke autocorrect. 

... Wij even schoonmoeder gebeld om te verifieren of zij deze aan hem had gegeven .. maar nee, die had ie dus blijkbaar geskoept
 ... Wij even schoonmoeder gebeld om te verifieren of zij deze aan hem had gegeven .. maar nee, die had ie dus blijkbaar geskoept   

...
 ...  

Toen hen ik hem na een tijdje ook het springkussen maar opgestuurd.
 Toen hen ik hem na een tijdje ook het springkussen maar opgestuurd.

Ik weet alleen niet of ze daadwerkelijk door heeft geslapen of dat ik d'r gewoon niet heb gehoord omdat de ventilator op onze kamer aanstond.
 Ik weet alleen niet of ze daadwerkelijk door heeft geslapen of dat ik d'r gewoon niet heb gehoord omdat de ventilator op onze kamer aanstond.   

wat een geniaal woord!
 wat een geniaal woord!  

. Wat een boefjes Twinkle en Hilmo!
. Wat een boefjes Twinkle en Hilmo!  

En terecht. I was vandaag weer goed op dreef. Ik was gisteravond te lui om mijn fiets achterom te zetten en had hem voor de nacht in de hal binnen gezet (er worden nogal vaak fietsen gejat in onze buurt). I zag dat vanmorgen: 'Mama, dat is niet de beloeling!! Nee, niet de beloeling hoor!'quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:14 schreef Cholula het volgende:
Ik ben best een beetje bang voor het moment dat Frits me na gaat praten.
 .
 .  .)
 .) .
 .   .
 .

Je hebt in t NL ook een schoepradquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef Crumpette het volgende:
Ik dacht altijd dat het kwam van scoop- to scoop -> scoopen?hmmm
Frannyhehehe.

Hoor ik daar een kleine juf?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:03 schreef Franny_G het volgende:
[..]
En terecht. I was vandaag weer goed op dreef. Ik was gisteravond te lui om mijn fiets achterom te zetten en had hem voor de nacht in de hal binnen gezet (er worden nogal vaak fietsen gejat in onze buurt). I zag dat vanmorgen: 'Mama, dat is niet de beloeling!! Nee, niet de beloeling hoor!'.
(Mijn vriend zegt dat dus vaak tegen haar, als iets niet helemaal gaat zoals het hoort..)
En vanavond wilde ze perse haar glas water hervuld krijgen, maar ik was even bezig en ze bleef doordrammen, dus ik zei geïrriteerd dat ze soms gewoon even moet wachten. Even later gaan we naar boven, maar bedenkt I dat ze uit het raam wil kijken. Zegt ze tegen mij 'Mama, jij moet nu even wachten. Mama, gewoon even wachten!'..
.

.
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |