Gauw terughalen die aanval. Flopshow.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
Gougeard (AG2R), Barguil, Ten Dam (Giant) en Impey (Orica) in de aanval
Ik doel niet specifiek op dr. prof. mr. Slobeend. Maar ik betrapte je er vd week ook al op, schobbejak.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slobeend een nietszeggende user vinden.
Spoel je mond met groene zeep.
Alexisquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
Gougeard (AG2R), Barguil, Ten Dam (Giant) en Impey (Orica) in de aanval
Wat is dit een geniaal shirtquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n fiets moet ik hebben.
Nog dit shirt erbij en gaan.
[ afbeelding ]
Toen hij dat tegen mij zei?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doel niet specifiek op dr. prof. mr. Slobeend. Maar ik betrapte je er vd week ook al op, schobbejak.
Zoals dat groepje met Van Avermaet begin deze ronde?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:36 schreef TLC het volgende:
De tijden dat een kopgroepje een kwartier voorsprong kreeg zijn nu wel verdwenen.
Vorige week nog.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:36 schreef TLC het volgende:
De tijden dat een kopgroepje een kwartier voorsprong kreeg zijn nu wel verdwenen.
Niet iedereen die naar jouw mening nietszeggend is, vind ik ook nietszeggend.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doel niet specifiek op dr. prof. mr. Slobeend. Maar ik betrapte je er vd week ook al op, schobbejak.
Helemaal niet.quote:
Ik zou er een berg geld voor over hebben om dat shirt op de kop te tikken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n fiets moet ik hebben.
Nog dit shirt erbij en gaan.
[ afbeelding ]
Bedankt amice.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slobeend een nietszeggende user vinden.
Spoel je mond met groene zeep.
Gezien het feit dat ik deze zin maar moeilijk kan ontleden en in combinatie genomen met het gegeven dat je een Hans Kazan UI hebt, zullen we het er maar bij laten dat je last heb van een zonnesteek en zullen we er niet verder over uitweidenquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet iedereen die naar jouw mening nietszeggend is, vind ik ook nietszeggend.
ik schreef met opzet nu in de zin van in de derde weekquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou er een berg geld voor over hebben om dat shirt op de kop te tikken.
Pibernik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Yohann Gene en Matteo Bono de meest anonieme renners van dezeTour zijn.
die heeft duidelijk focusquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:10 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sportwereld_be twitterde op woensdag 20-07-2016 om 12:23:16Wij vermoeden dat Eurosport dezer dagen makkelijk interviews kan versieren in de Tour... https://t.co/Ep6OpiKxhy https://t.co/Om7hzBaX6t reageer retweet
En het gloeiend heet is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:47 schreef Brecht35 het volgende:
51.8 km in het eerste uur afgelegd, heeft er iemand de renners vergeten zeggen dat dit een zware bergrit is?
Ik heb Gene gezien toen Albasini uitgebreid in beeld werd gebracht op de Colombier.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Yohann Gene en Matteo Bono de meest anonieme renners van dezeTour zijn.
Dan zet ik Bono.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb Gene gezien toen Albasini uitgebreid in beeld werd gebracht op de Colombier.
Bonnet daarintegen
Sagan wat doe je allemaal weer jongenquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Four riders have gone clear uphill: Kangert (Astana), Clement (IAM), Durasek (Lampre) and Gallopin (Lotto-Soudal). Seven riders including Majka and Sagan are chasing them.
Derde weekgenotquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:51 schreef Slobeend het volgende:
Net als je Kangert opgegeven hebt gaat ie in de aanval.
Wat een intens domme opmerking.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:54 schreef Syntix het volgende:
Etappes niet vanaf het begin uitzenden via een stream of zogvd zeg, dan leef je gewoon in 2016 en bestaat er nog steeds niet zoiets als een livestream
![]()
kutfransen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |