Mag dat eigenlijk, naakt fietsen? Scheelt toch weer wat gewicht dat je naar boven moet slepen. Op laatste klim, hups uit de kleren.quote:
Of Rob Ruijgh, was ook zo'n mooie editie. Bij de NOS waren ze helemaal lyrisch als Ruijgh zich een paar keer van voren liet zien in een bergrit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:39 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Maarten den Bakker als beste Nederlander is wel heel treurig
Die kan zeker winnen, maar hij kan ook zomaar 125e wordenquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:48 schreef Thezeurminator het volgende:
Toen ik naar deze etappe keek dacht ik gelijk: dit is de kans voor Rui Costa. Die heeft toch vaker in dit soort etappe's gewonnen? Kunnen echte tourkenners mij bij praten over de kansen voor rui costa? Ben in verband met werk niet erg op de hoogte deze tour.
Dan moet hij eens een keer niet als een patatje rondrijdenquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:48 schreef Thezeurminator het volgende:
Toen ik naar deze etappe keek dacht ik gelijk: dit is de kans voor Rui Costa. Die heeft toch vaker in dit soort etappe's gewonnen? Kunnen echte tourkenners mij bij praten over de kansen voor rui costa? Ben in verband met werk niet erg op de hoogte deze tour.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of Rob Ruijgh, was ook zo'n mooie editie. Bij de NOS waren ze helemaal lyrisch als Ruijgh zich een paar keer van voren liet zien in een bergrit.
Van de NOS indertijd. De klassementscrisis lijkt wel een eeuwigheid geleden.quote:Rob Ruijgh presteert geweldig. Tot nu toe weet hij in elke etappe in de top 53 te rijden en behaalt hij enkele top twintig klasseringen in bergritten.
Dat was ook de Tour van Hummeltje. Dat was pas echt chanant.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of Rob Ruijgh, was ook zo'n mooie editie. Bij de NOS waren ze helemaal lyrisch als Ruijgh zich een paar keer van voren liet zien in een bergrit.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet hij eens een keer niet als een patatje rondrijden
Zag dat die deze tour in een andere redelijk zware etappe al tweede was geworden. Heb 10 euro op Rui Costaquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Die kan zeker winnen, maar hij kan ook zomaar 125e worden
Toch jammer dat het bergafwaarts is gegaan met Robke.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Twee edities waarin we niet bizar veel te juichen hadden. Dan krijg je dat soort cultfiguren in de spotlights.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was ook de Tour van Hummeltje. Dat was pas echt chanant.
Edit: dat was 2009
Sinds dat Robke zijn goedbedoelde fanclub voor de rechter sleepte wil het niet meer zo vlotten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:00 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Toch jammer dat het bergafwaarts is gegaan met Robke.
Voor Rui Costa is het nu te warm. Geloof er eigenlijk niet zo in.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:48 schreef Thezeurminator het volgende:
Heb ook nog 5 euro op Majka. Als een van de twee mee zit in een goede kopgroep is mijn dag al goed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor Rui Costa is het nu te warm. Geloof er eigenlijk niet zo in.
quote:
Etappe was al begonnen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanwege een val in de neutralisatie.Sjonge jonge.
vandaar dat de volgautos ineens stopten, was filevorming ineensquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanwege een val in de neutralisatie.Sjonge jonge.
Is gewoon rullevante info, anders mag de Kristiaan niet vlaggen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lelijke betweter ben jij ook he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |