quote:Hoogzwangere vrouw van fiets getrapt in Losser
In het Overijsselse Losser is vorige week een hoogzwangere vrouw van haar fiets geschopt. Fietsend achter het gemeentehuis kwam ze drie mannen tegen die haar begonnen uit te schelden en tegen het stuur van haar fiets trapten. Daardoor viel de 37 weken zwangere vrouw voorover van haar fiets.
Daarbij kreeg ze het stuur hard in haar buik. Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat alles goed gaat met de baby. De vrouw hield aan het incident wel een kneuzing aan haar buik en een geschaafd bovenbeen over.
De daders zijn volgens de politie 'getinte mannen van buitenlandse afkomst', die snel zijn weggelopen toen de vrouw op de grond lag. Een van hen had een zwart met bruin petje op. De politie wil niets zeggen over de precieze afkomst van de verdachten of de aard van de scheldpartij, omdat dit de opsporing van de mannen zou kunnen belemmeren.
Burgemeester Sijbom van Losser is geschokt, vertelt hij op Facebook. Hij roept getuigen op zich te melden: ,,Bizar. Wie heeft meer gezien? Graag melden.''
Ja dat is de oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!11quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het wordt tijd dat mensen zichzelf gaan bewapenen. Het is de laatste tijd echt schering en inslag met dat volk.
....watquote:De politie wil niets zeggen over de precieze afkomst van de verdachten of de aard van de scheldpartij, omdat dit de opsporing van de mannen zou kunnen belemmeren.
Huh wat?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:13 schreef 0906 het volgende:
De politie wil niets zeggen over de precieze afkomst van de verdachten of de aard van de scheldpartij geen signalement verspreiden, omdat dit de opsporing van de mannen zou kunnen belemmeren.
Als je 30 jaar beleid gaat voeren waar keihard uit naar voren komt dat je geen carrière gaat maken als je niet permanent met de linkse wolven meehuilt, dan ga je op den duur zien dat de politie zich zo op gaat stellen.quote:
Oeh ja!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het wordt tijd dat mensen zichzelf gaan bewapenen. Het is de laatste tijd echt schering en inslag met dat volk.
Het gaat mij er vooral om dat belangrijke details (zoals de uiterlijke kenmerkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je 30 jaar beleid gaat voeren waar keihard uit naar voren komt dat je geen carrière gaat maken als je niet permanent met de linkse wolven meehuilt, dan ga je op den duur zien dat de politie zich zo op gaat stellen.
Handige woordkeuze ...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:15 schreef Revolution-NL het volgende:
De onderbuik van de boze blanke man is ook weer massaal vertegenwoordigd in dit topic
Want alle blanke mannen zijn racisten of zo?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:15 schreef Revolution-NL het volgende:
De onderbuik van de boze blanke man is ook weer massaal vertegenwoordigd in dit topic
In principe wel, maar slechts een klein deel uit dat ook in het openbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:25 schreef esv7 het volgende:
[..]
Want alle blanke mannen zijn racisten of zo?
Je weet heel niet wat er voorgevallen is en wat de relatie is tussen de dader en het slachtoffer, daarnaast weet je ook niet of het daadwerkelijk het doel was om het slachtoffer te laten vallen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Handige woordkeuze ...
Maar jij bedoelt te zeggen dat dit slechts een incidentje is?
Ieder mens is een racistquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:25 schreef esv7 het volgende:
[..]
Want alle blanke mannen zijn racisten of zo?
Ik vermoed eerder een leugen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Handige woordkeuze ...
Maar jij bedoelt te zeggen dat dit slechts een incidentje is?
Alsof je niet ziet dat iemand 37 weken zwanger is. Sowieso, zwangere vrouwen schoppen. Sowieso, mensen van hun fiets aftrappen. Maar hé, we weten het niet zeker hé? :^)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je weet heel niet wat er voorgevallen is en wat de relatie is tussen de dader en het slachtoffer, daarnaast weet je ook niet of het daadwerkelijk het doel was om het slachtoffer te laten vallen.
Wisten ze dat ze uberhaubt zwanger was. Kortom te veel variabelen om er een oordeel over te hebben.
Het PVV volk heeft zijn onderbuik al laten spreken
Oke, ga helemaal los en verzin een situatie waarin jij met 2 andere mannen überhaupt een vrouw van de fiets zou trappen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je weet heel niet wat er voorgevallen is en wat de relatie is tussen de dader en het slachtoffer, daarnaast weet je ook niet of het daadwerkelijk het doel was om het slachtoffer te laten vallen.
Wisten ze dat ze uberhaubt zwanger was. Kortom te veel variabelen om er een oordeel over te hebben.
Als je een niet zwangere vrouw van een fiets trapt is alles oké, toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En snel wegloopt als de hoogzwangere op de grond ligt met een fietsstuur in haar buik.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oke, ga helemaal los en verzin een situatie waarin jij met 2 andere mannen überhaupt een vrouw van de fiets zou trappen.
Ditnis inderdaad slechts een incident. Bengels!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Het kan ook een zetje geweest zijn die net iets verkeerd uitpakt. Nogmaals je weet het niet, teveel onduidelijkheden en variabelen om er over te kunnen oordelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:30 schreef esv7 het volgende:
[..]
Als je een niet zwangere vrouw van een fiets trapt is alles oké, toch?
Geweld is het enige wat onze nieuwkomers begrijpen dus JA dat is de oplossing.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is de oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!11
Dit krijg je van jaren pappen en nathouden, de wet niet uit te voeren jegens bepaalde groeperingen en het importeren van achterlijke culturen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:28 schreef danos het volgende:
Sjonge moet nou ieder incidentje uitgemeten worden? Gaat toch nergens over dit.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Geweld is het enige wat onze nieuwkomers begrijpen dus JA dat is de oplossing.
De Politie is niet bij machte om alle nieuwkomers in de gaten te houden dus is de enige optie jezelf dusdanig bewapenen dat je de geweldsmonopolie doorbreekt en zelf kan handelen naar omstandigheden.
Wat is volgens jou dan de sleutel tot de oplossing?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is de oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!11
Zelfs als je van het beste uitgaat is het een raar verhaal, maar goed kan er verder ook weinig zinnigs over zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het kan ook een zetje geweest zijn die net iets verkeerd uitpakt. Nogmaals je weet het niet, teveel onduidelijkheden en variabelen om er over te kunnen oordelen.
Tuurlijk, ze hebben de schijn tegen.
Daar heb je volkomen gelijk inquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:37 schreef esv7 het volgende:
[..]
Zelfs als je van het beste uitgaat is het een raar verhaal, maar goed kan er verder ook weinig zinnigs over zeggen.
Over hokjes denken gesproken, lees dan vooral jouw eigen reactie terug.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:36 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Met je reacties pas je weer precies in het hokje van de simpele voetbalhooligan.
Dat vind je toch fijn om in hokjes te denken?
In iedergeval niet met zn allen gewapend rond gaan lopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:37 schreef agter het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de sleutel tot de oplossing?
Dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In iedergeval niet met zn allen gewapend rond gaan lopen.
Wat is de oplossing dan?quote:
Ik weet te weinig over deze jongens en dit verhaal om er een algehele oplossing voor te verzinnen? Ik reageerde op het idee om wapens aan te schaffen. Dus misschien moet je het aan iemand vragen die denkt het probleem te kunnen oplossen?quote:
Met een Goedendag rondlopen moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
Oeh ja!
In Amerika werkt dat initiatief echt super goed
Ach, jij mag je ook als een staatsmongool presenteren op een forum. Zo zijn er wel meer dingen die je liever anders ziet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef MisterCe het volgende:
hahahahahahahahaha Ik vind wel grappig hahahahaah Maar dit willen we toch? Dit is toch goed? Want anders zouden we niet massaal stemmen op partijen die dit soort volk nog doodstrooit met soebsiedies en gratis zwemmen.
Oh ja, en graties kickboxen.
Gewoon paar organen van die jongens verpatsen, hebben ze ook geld om haar terug te betalen. Als je speelt met het leven van een ongeboren kind mag je ook de gevolgen dragenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Stel dat de politieagenten de daders vinden, wat dan met de schadevergoeding? Gaat zij een dure advocaat moeten inhuren om die medische kosten (waarschijnlijk het volledige eigen risico of het grootste deel hievan) vergoed te krijgen?
Wel voor vrouwen ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Het meest relevante is dikgedrukt in de op. Not!²
Owh jah. Nu ga je ook nog zeggen "en genieten"quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:26 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Lijdzaam ondergaan.
En op de positieve dingen focussen natuurlijk.
In vrijwel elk Overijssels dorp lopen tegenwoordig immigranten van verschillende status. Ook in Losser. In mijn eigen voorheen lelieblanke dorpje in de buurt zijn ook een aantal gezinnen geplaatst. Je komt er zelfs in de kleinste plaatjes niet meer omheen. Hoe deze specifieke situatie verder zit, geen idee. Maar dat in Losser alleen blanke boeren lopen is onzin.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder een leugen.
Ik kom vaak zat in Losser, heb er nog nooit iets anders gezien dan een blanke boer.
Ze kunnen in de gevangenis werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon paar organen van die jongens verpatsen, hebben ze ook geld om haar terug te betalen. Als je speelt met het leven van een ongeboren kind mag je ook de gevolgen dragen
Is de Fakkel nog steeds een noodopvang locatie?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
In vrijwel elk Overijssels dorp lopen tegenwoordig immigranten van verschillende status. Ook in Losser. In mijn eigen voorheen lelieblanke dorpje in de buurt zijn ook een aantal gezinnen geplaatst. Je komt er zelfs in de kleinste plaatjes niet meer omheen. Hoe deze specifieke situatie verder zit, geen idee. Maar dat in Losser alleen blanke boeren lopen is onzin.
Je kan er natuurlijk niet omheen dat het om getinte mannen van buitenlandse afkomst gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:55 schreef Knudde het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig normaal om bevolkingsgroepen vals te beschuldigen, dit hebben we geaccepteerd
Ja maar autochtonen doen dit ook hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk niet omheen dat het om getinte mannen van buitenlandse afkomst gaat.
Dat is een goede vraag.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Is de Fakkel nog steeds een noodopvang locatie?
Het is haar eigen schuld dus?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:50 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Er moet wel wat voorgevallen zijn, een verkeersincident denk ik zelf.
Ik heb zelf ook een incident meegemaakt, een winkelstraat helemaal leeg op maandag ochtend, en daar fietste een buitenlandse jongen in een steegje waar je niet mocht fietsen, er liepen 2 mensen in dat steegje die scheeuwde ''NIET FIETSEN VERDOMME'', waarom die gast afstapt en na duwen en spugen bijna een vechtpartij ontstond.
In landen als Marokko of Egypte rijd alles door elkaar, zelfs op markten waar je al bijna word verdrukt rijden nog brommers, ezels met karretjes en alles door elkaar heen, en dan kom je in Nederland, waar voor alles een dom regeltje is.
Nederlanders zijn heel goed om anderen altijd de baas te spelen, eigen politie agentje spelen.
Haal je op een gevaarlijkere manier in, even naar links sturen om iemand te laten schikken, rijd je te hard door een straat volgens buurtbewoners, gaan ze gewoon midden op de weg staan om een ruzie uit te lokken.
Dat ''op anderen letten'' zijn allochtonen niet gewend in hun eigen land, en logisch dat je hierdoor dus problemen krijgt, ook weer een cultuurverschil .
De links rukkende goedpratertjes ook weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Het kan zijn dat ze iets naar ze heeft geroepen, of gecorrigeerd heeft, denk dat dit agressie heeft opgewekt, verder ligt de fout voor 100% bij de daders, maar wou alleen aangeven dat ik denk dat er wel wat moet voorgevallen zijn, zoiets lijkt mij niet uit het niets te gebeurenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:53 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze iets naar ze heeft geroepen, of gecorrigeerd heeft, denk dat dit agressie heeft opgewekt, verder ligt de fout voor 100% bij de daders, maar wou alleen aangeven dat ik denk dat er wel wat moet voorgevallen zijn, zoiets lijkt mij niet uit het niets te gebeuren
Grote kans trouwens dat deze jongens hier zijn geboren dus niet zoveel weten van het gebrek aan verkeersregels in Egypte of Marokko.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:53 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze iets naar ze heeft geroepen, of gecorrigeerd heeft, denk dat dit agressie heeft opgewekt, verder ligt de fout voor 100% bij de daders, maar wou alleen aangeven dat ik denk dat er wel wat moet voorgevallen zijn, zoiets lijkt mij niet uit het niets te gebeuren
Klinkt als bullshit. Volgens mij is de sociale controle in pak em beet de Marokkaanse of Turkse gemeenschap juist een stuk groter. Niks mis met dat op anderen letten trouwens, als ze hier te hard door de bouw scheuren zeg ik er ook wat van. Spelen wel kinderen buiten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:50 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb zelf ook een incident meegemaakt, een winkelstraat helemaal leeg op maandag ochtend, en daar fietste een buitenlandse jongen in een steegje waar je niet mocht fietsen, er liepen 2 mensen in dat steegje die scheeuwde ''NIET FIETSEN VERDOMME'', waarop die gast afstapt en na duwen en spugen bijna een vechtpartij ontstond.
In landen als Marokko of Egypte rijd alles door elkaar, zelfs op markten waar je al bijna word verdrukt rijden nog brommers, ezels met karretjes en alles door elkaar heen, en dan kom je in Nederland, waar voor alles een dom regeltje is.
Nederlanders zijn heel goed om anderen altijd de baas te spelen, eigen politie agentje spelen.
Haal je op een gevaarlijkere manier in, even naar links sturen om iemand te laten schikken, rijd je te hard door een straat volgens buurtbewoners, gaan ze gewoon midden op de weg staan om een ruzie uit te lokken.
Dat ''op anderen letten'' zijn allochtonen niet gewend in hun eigen land, en logisch dat je hierdoor dus problemen krijgt, ook weer een cultuurverschil .
Ze weten in hun 'eigen' land niet eend de (leef) regels. Laat staan elders. Deden ze die grapjes maar elders dan zijn ze het zo afgeleerd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Grote kans trouwens dat deze jongens hier zijn geboren dus niet zoveel weten van het gebrek aan verkeersregels in Egypte of Marokko.
Sociale controle is zeker groter, alleen niet in het verkeer.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:57 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Klinkt als bullshit. Volgens mij is de sociale controle in pak em beet de Marokkaanse of Turkse gemeenschap juist een stuk groter. Niks mis met dat op anderen letten trouwens, als ze hier te hard door de bouw scheuren zeg ik er ook wat van. Spelen wel kinderen buiten.
Ik zie dat meer als hufter gedrag iets wat in alle lagen van de bevolking voor komt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:50 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb zelf ook een incident meegemaakt, een winkelstraat helemaal leeg op maandag ochtend, en daar fietste een buitenlandse jongen in een steegje waar je niet mocht fietsen, er liepen 2 mensen in dat steegje die scheeuwde ''NIET FIETSEN VERDOMME'', waarop die gast afstapt en na duwen en spugen bijna een vechtpartij ontstond.
Denk idd dat als dit bv in Marokko hadden geprobeerd er wel wat mensen zich kwamen bemoeien jaquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:59 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Ze weten in hun 'eigen' land niet eend de (leef) regels. Laat staan elders. Deden ze die grapjes maar elders dan zijn ze het zo afgeleerd.
Je zal er maar elke dag doorheen moetenquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:00 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Sociale controle is zeker groter, alleen niet in het verkeer.
Bijvoorbeeld hier in Caïro een grote chaos, daar heb ik vroeger 2 weken gezeten, toen ik in Nederland terug kwam en als je dan toetert in NL zie je dat mensen zich er gelijk heel erg aan storen, dan denk ik ook je bent niets gewend, eigenlijk moet je elke Nederlander 2 weken in Egypte zetten, dan kunnen ze zien dat het hier allemaal wel meevalt
Droeftoeter. De hoeveelheid kleurlingen in die dorpen kan je op 1 hand tellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
In vrijwel elk Overijssels dorp lopen tegenwoordig immigranten van verschillende status. Ook in Losser. In mijn eigen voorheen lelieblanke dorpje in de buurt zijn ook een aantal gezinnen geplaatst. Je komt er zelfs in de kleinste plaatjes niet meer omheen. Hoe deze specifieke situatie verder zit, geen idee. Maar dat in Losser alleen blanke boeren lopen is onzin.
Als een 'jongen' zich in de zandbak niet gedraagt wordt hij in elkaar getrapt door elk willekeurige voorbijganger.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:50 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Als ik migranten zie lopen ze bijna altijd in groepjes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Droeftoeter. De hoeveelheid kleurlingen in die dorpen kan je op 1 hand tellen.
Dat ze dan ook nog eens een bende gaan vormen om zwangere vrouwen van de fiets te gaan schoppen..... geloof je het zelf? Nieuwsbericht is een beetje in de stijl van Telegraaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |