Ging de hele middag prima, lijkt me niet dat mijn IPad die thuis ligt na twee uur opeens wel actief wordt? Enfin, ik zet hem volgende keer wel helemaal uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op een telefoon je spel aan hebben laten staan en vervolgens op een ander toestel inloggen dat ergens anders is. Komt eigenlijk neer op spoofing, ook al kan het per ongeluk zijn.
Ik spoof heel Sidney door met pokevision en heb tot nu toe nergens last van maar ik speel op nox.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:42 schreef playirelia het volgende:
Mijn bluestacks account waarmee ik op de pc speel wordt om een aantal uur soft banned, terwijl ik alleen rond loop in new york central park. Iemand ook dit probleem?
heb je voor fake gps, root nodig?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
Als je het 2x typt krijg je 2 tegelijk!quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:23 schreef mergbot het volgende:
Als je WIMPYWIMPYWIMPY typt krijg je een snorlax onder je gespawned.
Haha of een grimer als je te hard perst....quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:31 schreef mergbot het volgende:
En als je je mond dichthoud, gaat blazen en heel hard gaat persen komt er een diglet.
Je zal altijd een geroote telefoon nodig hebben. De enige manier om je lokatie te spoofen zonder root is door in je settings mock loacations aan te zetten. En pokemon Go is zo beveiligd dat het niet werkt als mock locations aanstaat. Pas als je telefoon geroot is kun je spoofen zonder mock locations aan te zetten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
http://en.bignox.com/pokemongoquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:49 schreef Baas_bas het volgende:
Hoezo heet dit cheaten? Emulaten is toch geen cheaten?
Ik heb die shit gedownload voor de computer alleen snap ik de controls niet, en hoe stel je de gps in? Ik kan wel rondlopen maar heb geen idee in welke plaats ik ben. Wil zegmaar gewoon hier beginnen
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
http://en.bignox.com/pokemongo
Als je deze download zit er een gps cheat bij, dus gewoon op de map klikken waar je heen wil en klaar. Als je pokevision erbij gebruikt teleport je gewoon naar de pokemons toe die je nog niet hebt. Dat is cheaten, je loopt gewoon met wasd en je gooit je pokeballs gewoon met je muis.
Kun je een link geven naar een bot die werkt ik kreeg ze niet aan de praat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:58 schreef Djurres het volgende:
Ik heb inmiddels op een aantal accounts wat botjes draaien. Gewoon eens zien hoe ver je kan gaan voordat je een ban krijgt.
Binnen 4,5u lvl 20.. Best bijzonder zeg maar..
Is er ook een optie dat je sneller kan lopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
Als je deze download zit er een gps cheat bij, dus gewoon op de map klikken waar je heen wil en klaar. Als je pokevision erbij gebruikt teleport je gewoon naar de pokemons toe die je nog niet hebt. Dat is cheaten, je loopt gewoon met wasd en je gooit je pokeballs gewoon met je muis.
Je kan ook op de map klikken ipv lopen. Dan loop je in feite sneller.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:27 schreef Fulceny het volgende:
[..]
Is er ook een optie dat je sneller kan lopen?
Kan je via nox geen pokestops pakken?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
Is er niet. Doordat Niantic het systeem met de voetjes gaat herschrijven is pokevision down..quote:Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Pokévision zorgde er voor diverse redenen voor dat ik nog wat lol kon beleven aan deze app, maar nu zijn ze er mee gekapt en is mijn lol voorbij.
Weet/heeft iemand een goed alternatief voor Pokévision?
Geen idee niet geprobeerd, heb nu een bot lopen gaat geweldigquote:Op zondag 31 juli 2016 12:57 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Kan je via nox geen pokestops pakken?
Nee, doordat wat Pokévision doet niet legaal is, is het down.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:39 schreef Djurres het volgende:
[..]
Is er niet. Doordat Niantic het systeem met de voetjes gaat herschrijven is pokevision down..
https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/quote:Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Pokévision zorgde er voor diverse redenen voor dat ik nog wat lol kon beleven aan deze app, maar nu zijn ze er mee gekapt en is mijn lol voorbij.
Geprobeerd, maar die laat nauwelijks Pokémon zien. Ook om de een of andere reden niet in de buurt waar ik woon, maar alleen in het centrum van de stad.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/
Moet je je location even veranderne en je moet hem even de tijd geven om te scannen. Je kan op scanned locations drukken om te kijken waar ie gebleven is. Heb het een tijdje geprobeerd en vond het wel geestig, maar haalt toch de lol er een beetje af als je zelfs kan zeggen dat ie je moet alerten als er bepaalde pokemon spawnen. Net nog ff gecheckt maar doet het primaquote:Op zondag 31 juli 2016 15:20 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar die laat nauwelijks Pokémon zien. Ook om de een of andere reden niet in de buurt waar ik woon, maar alleen in het centrum van de stad.
Zeker wel. Geen idee waarom je denkt dat dat niet zou kunnen. Het is gewoon pokemon go.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:57 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Kan je via nox geen pokestops pakken?
Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Tgaat er meer om dat tracking niet werkt in PoGo en pokevision een optie geeft om dit wel te doen. Al kan het gezien worden al cheatenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.
Of je wel of niet cheat moet je natuurlijk zelf weten, maar Pokémon GO brengt ook op andere manieren 'lol', al is het alleen al het sociale aspect bijvoorbeeld.
Ik gebruikte Pokévision al een paar dagen om te kijken waar zeldzame Pokémon vlak bij mijn huis zaten. Zo heb ik een Machoke en een Porygon gevangen. Echter stonden beide Pokémon niet eens in mijn Nearby overzicht, ook niet toen ik er pal naast stond. Alleen Pidgey en Rattata. Dat de voetstapjes niet werken is tot daar aan toe, maar dat het Nearby overzicht ook niet klopt maakt het wel heel erg een "wild goose chase nu".quote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.
Of je wel of niet cheat moet je natuurlijk zelf weten, maar Pokémon GO brengt ook op andere manieren 'lol', al is het alleen al het sociale aspect bijvoorbeeld.
Hoeveel exp per uur dan?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:48 schreef Typisch het volgende:
Donderdagavond een extra accountje aangemaakt en een bot aangeslingerd en in Amerika zo nu en dan rond laten lopen. Hij is al level 21.
Paar dagen wachten en dan thuis aanzetten.. lijkt het net of je op het vliegtuig bent gestaptquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:19 schreef Fe2O3 het volgende:
Met een bot is het helemaal makkelijk natuurlijk, je weet waar de stops zijn voor ballen en waar de pokemons zijn voor de 100xp minimaal ...
Maar wat hebbie er nu zelf aan, als je de bot niet thuis laat lopen kan je hem niet naar hier krijgen zonder een ban straks :p
Niantic deelt nu nog geen permbans uit. Je kan zonder problemen locatiespoofen en binnen een minuut tussen japan, amerika en australie hoppen. Als je namelijk continue 45 seconden aan een pokestop blijf hangen en blijf twisten word je unbannedquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:19 schreef Fe2O3 het volgende:
Met een bot is het helemaal makkelijk natuurlijk, je weet waar de stops zijn voor ballen en waar de pokemons zijn voor de 100xp minimaal ...
Maar wat hebbie er nu zelf aan, als je de bot niet thuis laat lopen kan je hem niet naar hier krijgen zonder een ban straks :p
Volgens mij zijn er vrij veel bots teruggezet naar level 1.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:49 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een PTC account waar die bot voor heb aangeslingerd, maar als ik wil inloggen op Bluestacks of met Nox dan begin ik weer bij de professor.![]()
Iemand enig idee hoe ik dat kan fixxen?
Bijzonder dan, ik run er 20 en geen enkele terug gezet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er vrij veel bots teruggezet naar level 1.
Neuh, met mijn bot zelf doet hij het wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er vrij veel bots teruggezet naar level 1.
Ja, alleen je account is teruggezet zeg je net..quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neuh, met mijn bot zelf doet hij het wel.
Het account kan ik wel gewoon draaien met mijn bot. Dat zeg ik dus helemaal niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen je account is teruggezet zeg je net..
quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het account kan ik wel gewoon draaien met mijn bot. Dat zeg ik dus helemaal niet.
Ja, dus wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:49 schreef Typisch het volgende:
maar als ik wil inloggen op Bluestacks of met Nox dan begin ik weer bij de professor.![]()
leuk manquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:08 schreef Djurres het volgende:
[..]
Hoeveel exp per uur dan?
Ik doe binnen 3,5u een account van lvl 1 naar 22..
Inmiddels mn 'main cheat' lvl 33, heb iets van 16 snorlaxen boven de 2800cp.
Nog 4 pokemons en dan heb ik ze allemaal op de lvl 33..
Bergen aan Zee/Zee-aquariumquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:58 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb sinds een dag ook een GPS spoof lopen samen met Xcode. Ik heb alleen moeite om plekken te vinden waar Pokemons zitten die ik nog niet heb. Waar vinden jullie de 'zeldzamere' pokemons, bijv Vulpix, Rhyhorn, Growlithe, Koffing, enz?
Heb je wel de laatste update van Pokemon GO op Nox? Linkjequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Puala het volgende:
Ik blijf bij nox een blauw scherm hebben waar ik mijn poppetje niet op zie. Wat doe ik verkeerd? Op mijn werklaptop vanmiddag draaide het zo, maar die liep continu vast
Deze werkt niet meer..? Krijg de volgende melding:quote:Op zondag 31 juli 2016 11:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Gisteren via MyGObot in 3 uurtjes 8 levels omhoog en 30 nieuwe Pokémons (laten) vangen.
Te makkelijk zo, met hulp van Pokevision.
Die botjes zullen de reden zijn dat Pokevision aan banden gelegd wordt, de site zelf lijkt me geen bedreiging voor de game, eerder een toevoeging.
Jij bent goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:03 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb je wel de laatste update van Pokemon GO op Nox? Linkje
werkt alleen op new yorkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:10 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Skiplagged is een alternatief voor Pokevision momenteel, heeft niet alle info en de steden zullen hier meer aan hebben dan de mensen uit dorpen, maar het is toch iets... zie linkje in mijn handtekening
Er zijn ook gewoon Pokémon in Amsterdam en in andere steden te vinden hoor. (maar op drukkere tijden als men meer buiten is dan is er ook meer te vinden op de website)quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Aloria het volgende:
Mijn bot loopt, en hij loopt zelfs een vaste route door Sidney ben benieuwd laat hem de hele avond lekker lang doorlopen
Ondertussen al lvl 19 geworden en nog 34 minuten te gaan voor lvl 20![]()
Wat zijn de gegevens om in NL rond te lopen? Ik heb de coördinaten opgezocht maar volgens mij is de altitude dan nog steeds niet correct..quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Aloria het volgende:
Mijn bot loopt, en hij loopt zelfs een vaste route door Sidney ben benieuwd laat hem de hele avond lekker lang doorlopen
Ondertussen al lvl 19 geworden en nog 34 minuten te gaan voor lvl 20![]()
verkeerd heb gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Bij wijze van test heb ik gisteren ook maar eens Necrobot geinstalleerd. Ik vraag me nu echt af wat ik sinds 6 juli verkeerd heb gedaan. Mijn account waarmee ik sindsdien 100km+ heb gelopen is nu level 23 en heeft 95 unieke Pokemon.
Die bot is na 24 uur al level 22 en heb nu al 70 unieke Pokemon.
Diep van binnen ben ik aan het huilen
Ik heb nog een -sd 10 toegevoegd aan mijn python scanner, maar lijkt wel of je dan ook veel minder ziet dan voor de 10 seconden wijziging.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Voor iemand met een post historie van 99% over consoles ...
Maargoe, scan tijd is weer verlengd, van 5 naar 10 seconden, als je nu te snel met een gewone client gaat mis je het meeste
Ik zie sowieso al afwijking tussen pokeminer en de scanner op mijn telefoon ; en pokeminer staat met 120 accounts ~40 vierkante KM te scannen, die zou alles moeten pakken, maar vind pas sommige pokemon na 2 of 3 passes ipv direct.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb nog een -sd 10 toegevoegd aan mijn python scanner, maar lijkt wel of je dan ook veel minder ziet dan voor de 10 seconden wijziging.
Ik doe niet anders. Maargoed, heb dan ook een service voor mensen die er fiks voor betalenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gebruikt iemand Pokesniper of vergelijkbaar? Ik weet niet goed hoe dat werkt. Leidt dat niet heel snel tot een softban?
Hoe werkt dat dan? Is het anders dan GPS Spoof? Want daar heb je zo een softban te pakken als je onrealistisch spooft. Met snipen vlieg je toch ook van locatie naar locatie?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Maargoed, heb dan ook een service voor mensen die er fiks voor betalen
Met quickspinning krijg je een unban,quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Is het anders dan GPS Spoof? Want daar heb je zo een softban te pakken als je onrealistisch spooft. Met snipen vlieg je toch ook van locatie naar locatie?
Waarom doe je het met stops? Dat is niet echt rendabel toch? Lijkt me vooral interessant voor sites als http://pokesnipers.com/ waar je precies weet waar de beste Pokemon zitten. Al lijkt die site nu net offline.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:27 schreef Djurres het volgende:
[..]
Met quickspinning krijg je een unban,
En dat ziet er zo uit.
[ afbeelding ]
Omdat je met stops alleen een softban weg kan halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je het met stops? Dat is niet echt rendabel toch? Lijkt me vooral interessant voor sites als http://pokesnipers.com/ waar je precies weet waar de beste Pokemon zitten. Al lijkt die site nu net offline.
Dus elke keer krijg je een softban die je weer ongedaan maakt? Klinkt behoorlijk lijp.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:09 schreef Djurres het volgende:
[..]
Omdat je met stops alleen een softban weg kan halen.
Kortom, ik snipe, spoof terug naar de locatie waar ik was, dichtsbijzijnde pokestop een quickspin en kan weer verder waar ik was gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |