De Grötë Züïvërïng stopt niet bij de "gulenisten". Alle andersdenken sollen raus gehen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
Uit het NWS topic:
Turkey Coup: Authorities investigate those claiming attempted takeover was a hoax
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De Grötë Züïvërïng stopt niet bij de "gulenisten". Alle andersdenken sollen raus gehen.
Ik vind het eigenlijk niet alleen shocking dat erdogan de gekste dingen verzint maar ook iedereen die die actie uitvoert en al die mensen ( journalisten , rechters enz ook lijfelijk oppakt en vastzet omdat het je order is . Weg met gezond verstand , mensenrechten , je geweten , je menselijkheid want dat druist nou eenmaal in tegen je huidige orders .quote:Op maandag 25 juli 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)wege-couppoging.htmlZelfs stewardessen die Gülen wel een goeie gast vinden, worden er uit getrapt!
Echt, waar gaat dit in godsnaam heen?
Ga je zo de halve bevolking op non-actief zetten of zo?
Ja maar je ziet het ook op de NWS topics hier op Fok over dit onderwerp. Blinde aanhangers van hem. Echt eng inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet alleen shocking dat erdogan de gekste dingen verzint maar ook iedereen die die actie uitvoert en al die mensen ( journalisten , rechters enz ook lijfelijk oppakt en vastzet omdat het je order is . Weg met gezond verstand , mensenrechten , je geweten , je menselijkheid want dat druist nou eenmaal in tegen je huidige orders .
Ja als je er tegen bent, ben je DUS tegen Erdogan, en DUS tegen democratie en de islam.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet alleen shocking dat erdogan de gekste dingen verzint maar ook iedereen die die actie uitvoert en al die mensen ( journalisten , rechters enz ook lijfelijk oppakt en vastzet omdat het je order is . Weg met gezond verstand , mensenrechten , je geweten , je menselijkheid want dat druist nou eenmaal in tegen je huidige orders .
Dat is idd eng , een soort van sleeper cells . Ik zal eens gaan lezen op NWSquote:Op maandag 25 juli 2016 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja maar je ziet het ook op de NWS topics hier op Fok over dit onderwerp. Blinde aanhangers van hem. Echt eng inderdaad.
Als hij zou oproepen dat alle nederlandse turken gulen lui moeten oppakken dan zie ik ze er nog voor aan dat hier een halve nacht van de lange messen wordt gehouden.
Je pikt ze er echt zo uit!quote:Op maandag 25 juli 2016 22:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is idd eng , een soort van sleeper cells . Ik zal eens gaan lezen op NWS
3 en 4 jaar onterechtquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef ToT het volgende:
Uit het nieuwstopic:
6 officieren, die onterecht tussen de 3 en 4 jaar in de gevangenis hebben gezeten nadat ze beschuldigd waren van het plannen van een coup, zijn vanaf vandaag weer actief binnen het Turkse leger. Ze zijn alle 6 bij de Marine aangesteld als admiraal.
Bron: een Turkse site, gepost doot ClapClapYourHands.
Ik vrees dat er over een aantal jaren HEEL erg veel meer van dit soort gevalletjes zullen voorkomen daar, met deze massale arrestaties en het opschorten van de mensenrechten en het ontslaan van ladingen (waarschijnlijk te eerlijke) rechters.![]()
En dat met 6 personen. Wie weet hoeveel er nog steeds voor niets daar in de bak zitten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:17 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
3 en 4 jaar onterecht![]()
Echt dat land duikt met de dag verder de afgrond in.
Allemaal zenders en kranten die moeten stoppen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:33 schreef ToT het volgende:
Turkse autoriteiten leggen media zwijgen op
1684 nieuwe ontslagen in het leger waaronder veel officieren, en 130 mediabedrijven zijn aangepakt.
Ja echt godverdomme!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Allemaal zenders en kranten die moeten stoppen.
En de erdofans juichen door. Simpel volk. Die oorlog daar komt steeds dichterbij.
Komt daar een oorlog?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Allemaal zenders en kranten die moeten stoppen.
En de erdofans juichen door. Simpel volk. Die oorlog daar komt steeds dichterbij.
Waarom subtiel doen als je er toch mee weg komt, de democratie heeft immers gewonnenquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:37 schreef ToT het volgende:
Erdogan wil soldaten en spionnen commanderenHet valt godverdomme ook echt niet op of zo he!
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom subtiel doen als je er toch mee weg komt, de democratie heeft immers gewonnen
Onze "leiders" vind ik ook nog niet erg afkeurendquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja!
Dat achterlijke volk schaart zich eensgezind 100% volkomen achter hun grote leider en neemt zijn ideeën over zonder enige kritiek.
Mja, hun lidmaatschap met bij de EU staat op de tocht, maar aangezien Poetin hem al een arm om de schouder slaat van "Kom maar hier, jongen!", is het de vraag of onze leiders wel bij dat standpunt zullen blijven!quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Onze "leiders" vind ik ook nog niet erg afkeurend
the purgequote:Op maandag 25 juli 2016 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja maar je ziet het ook op de NWS topics hier op Fok over dit onderwerp. Blinde aanhangers van hem. Echt eng inderdaad.
Als hij zou oproepen dat alle nederlandse turken gulen lui moeten oppakken dan zie ik ze er nog voor aan dat hier een halve nacht van de lange messen wordt gehouden.
Misschien weten ze iets. Bijvoorbeeld wat de straffen zijn als je tegen de orders ingaat. Angst doet rare dingen met mensen. Zag je bijvoorbeeld ook tijdens het schrikbewind van Stalin. Sowieso vind ik de strategie van Erdogan meer lijken op die van Stalin dan die van Hitler.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:40 schreef Summers het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |