abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164005079
quote:
De Grötë Züïvërïng stopt niet bij de "gulenisten". Alle andersdenken sollen raus gehen.
pi_164005123
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De Grötë Züïvërïng stopt niet bij de "gulenisten". Alle andersdenken sollen raus gehen.

Hij heeft idd nog veel op te schonen! :Y
pi_164007040
http://www.nu.nl/buitenla(...)wege-couppoging.html

_O- Zelfs stewardessen die Gülen wel een goeie gast vinden, worden er uit getrapt! :') Echt, waar gaat dit in godsnaam heen? :') Ga je zo de halve bevolking op non-actief zetten of zo?
  maandag 25 juli 2016 @ 22:40:07 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164009944
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)wege-couppoging.html

_O- Zelfs stewardessen die Gülen wel een goeie gast vinden, worden er uit getrapt! :') Echt, waar gaat dit in godsnaam heen? :') Ga je zo de halve bevolking op non-actief zetten of zo?
Ik vind het eigenlijk niet alleen shocking dat erdogan de gekste dingen verzint maar ook iedereen die die actie uitvoert en al die mensen ( journalisten , rechters enz ook lijfelijk oppakt en vastzet omdat het je order is . Weg met gezond verstand , mensenrechten , je geweten , je menselijkheid want dat druist nou eenmaal in tegen je huidige orders .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164010160
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet alleen shocking dat erdogan de gekste dingen verzint maar ook iedereen die die actie uitvoert en al die mensen ( journalisten , rechters enz ook lijfelijk oppakt en vastzet omdat het je order is . Weg met gezond verstand , mensenrechten , je geweten , je menselijkheid want dat druist nou eenmaal in tegen je huidige orders .
Ja maar je ziet het ook op de NWS topics hier op Fok over dit onderwerp. Blinde aanhangers van hem. Echt eng inderdaad.

Als hij zou oproepen dat alle nederlandse turken gulen lui moeten oppakken dan zie ik ze er nog voor aan dat hier een halve nacht van de lange messen wordt gehouden.
pi_164010413
quote:

[..]

Ja als je er tegen bent, ben je DUS tegen Erdogan, en DUS tegen democratie en de islam. :X
  maandag 25 juli 2016 @ 22:59:03 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164010535
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja maar je ziet het ook op de NWS topics hier op Fok over dit onderwerp. Blinde aanhangers van hem. Echt eng inderdaad.

Als hij zou oproepen dat alle nederlandse turken gulen lui moeten oppakken dan zie ik ze er nog voor aan dat hier een halve nacht van de lange messen wordt gehouden.
Dat is idd eng , een soort van sleeper cells . Ik zal eens gaan lezen op NWS :o
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164010585
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is idd eng , een soort van sleeper cells . Ik zal eens gaan lezen op NWS :o
Je pikt ze er echt zo uit! :X

Of het sleeper cells zijn durf ik niet zo te zeggen, maar sommigen zijn echt absoluut 100% pro Erdogan en vervloeken Gülen en iedereen die gehoopt had dat de coup gelukt was.
Het is duidelijk bij welk land hun hart ligt, en welke overtuigingen ze hebben.
pi_164037196
Uit het nieuwstopic:
6 officieren, die onterecht tussen de 3 en 4 jaar in de gevangenis hebben gezeten nadat ze beschuldigd waren van het plannen van een coup, zijn vanaf vandaag weer actief binnen het Turkse leger. Ze zijn alle 6 bij de Marine aangesteld als admiraal.
Bron: een Turkse site, gepost doot ClapClapYourHands.

Ik vrees dat er over een aantal jaren HEEL erg veel meer van dit soort gevalletjes zullen voorkomen daar, met deze massale arrestaties en het opschorten van de mensenrechten en het ontslaan van ladingen (waarschijnlijk te eerlijke) rechters. :X -O-
pi_164038927
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef ToT het volgende:
Uit het nieuwstopic:
6 officieren, die onterecht tussen de 3 en 4 jaar in de gevangenis hebben gezeten nadat ze beschuldigd waren van het plannen van een coup, zijn vanaf vandaag weer actief binnen het Turkse leger. Ze zijn alle 6 bij de Marine aangesteld als admiraal.
Bron: een Turkse site, gepost doot ClapClapYourHands.

Ik vrees dat er over een aantal jaren HEEL erg veel meer van dit soort gevalletjes zullen voorkomen daar, met deze massale arrestaties en het opschorten van de mensenrechten en het ontslaan van ladingen (waarschijnlijk te eerlijke) rechters. :X -O-
3 en 4 jaar onterecht _O-
Echt dat land duikt met de dag verder de afgrond in.
pi_164040329
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 08:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

3 en 4 jaar onterecht _O-
Echt dat land duikt met de dag verder de afgrond in.
En dat met 6 personen. Wie weet hoeveel er nog steeds voor niets daar in de bak zitten? :X
pi_164057070
Turkse autoriteiten leggen media zwijgen op

1684 nieuwe ontslagen in het leger waaronder veel officieren, en 130 mediabedrijven zijn aangepakt. :X
pi_164057384
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:33 schreef ToT het volgende:
Turkse autoriteiten leggen media zwijgen op

1684 nieuwe ontslagen in het leger waaronder veel officieren, en 130 mediabedrijven zijn aangepakt. :X
Allemaal zenders en kranten die moeten stoppen.

En de erdofans juichen door. Simpel volk. Die oorlog daar komt steeds dichterbij.
pi_164057431
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En de erdofans juichen door. Simpel volk. Die oorlog daar komt steeds dichterbij.
Ja echt godverdomme! :X
In het NWS topic zie je ook een idioot met een bord van "Ja voor de doodstraf, nee voor Europa".
Het is maar waar je prioriteiten liggen: je haat of een stabiele toekomst. :X

En je tiran er voor laten zorgen dat je extreem eenzijdig nieuws krijgt en je kinderen extreem eenzijdig onderwijs krijgen enzo; dat kan natuurlijk alleen maar goed zijn he! :X
pi_164057809
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Komt daar een oorlog?
Nee joh, het volk wil een islamitische staat (niet verwarren met IS)
pi_164071567
Erdogan wil soldaten en spionnen commanderen :') Het valt godverdomme ook echt niet op of zo he!
pi_164073164
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 19:37 schreef ToT het volgende:
Erdogan wil soldaten en spionnen commanderen :') Het valt godverdomme ook echt niet op of zo he!
Waarom subtiel doen als je er toch mee weg komt, de democratie heeft immers gewonnen :')
pi_164073271
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom subtiel doen als je er toch mee weg komt, de democratie heeft immers gewonnen :')
_O- Echt ja! :') Dat achterlijke volk schaart zich eensgezind 100% volkomen achter hun grote leider en neemt zijn ideeën over zonder enige kritiek.
Erdogan maakt wat subtiele referenties over de doodstraf? Het volk eist de doodstraf en hij doet alsof hij slechts in dienst van het volk staat en hen maar moet geven wat ze willen!

Althans het gros van het volk is zo. Degenen die dat niet doen, worden geterroriseerd, ontslagen en/of opgepakt! :X
pi_164073614
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:41 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Echt ja! :') Dat achterlijke volk schaart zich eensgezind 100% volkomen achter hun grote leider en neemt zijn ideeën over zonder enige kritiek.

Onze "leiders" vind ik ook nog niet erg afkeurend
pi_164073728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Onze "leiders" vind ik ook nog niet erg afkeurend
Mja, hun lidmaatschap met bij de EU staat op de tocht, maar aangezien Poetin hem al een arm om de schouder slaat van "Kom maar hier, jongen!", is het de vraag of onze leiders wel bij dat standpunt zullen blijven! :')
  donderdag 28 juli 2016 @ 22:21:10 #147
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164076627
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

the purge
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 28 juli 2016 @ 22:52:17 #148
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_164077528
quote:

[..]

Misschien weten ze iets. Bijvoorbeeld wat de straffen zijn als je tegen de orders ingaat. Angst doet rare dingen met mensen. Zag je bijvoorbeeld ook tijdens het schrikbewind van Stalin. Sowieso vind ik de strategie van Erdogan meer lijken op die van Stalin dan die van Hitler.
pi_164114119
Turkije blokkeert kritische Twitteraccounts vanuit Nederland.
Kritiek op der meister staat gelijk aan het verheerlijken van terrorisme!

Als hij dat ook in eigen land toepast, dat kritiek op zijn persoon/beleid gelijk staat aan terrorisme verheerlijken, dan gaat het land echt een zeer duistere toekomst tegemoet! Geen vrijheid van meningsuiting meer!
pi_164122996

Onschuldigen gijzelen, was daar niet een wet tegen of zo? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')