quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja, nu nog iemand vinden die het kan lezen
quote:
twitter:wikileaks twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:55:24Yes, we are under more cyber attacks, which we are winning, on and off. reageer retweet
quote:
Ja hoezo was de coup neergeslagen in een paar uur tijd, die is nog volledig gaande. Erdolfs culturele revolutiequote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:38 schreef ToT het volgende:
Ah, 15000 mensen bij het ministerie van onderwijs ontslagen; reken maar dat het onderwijs behoorlijk eenzijdig gaat worden over hoe je autoriteit moet gehoorzamen, en er zal flink meer nadruk op de islamitische leer gelegd worden.
Dan is eindelijk de algehele gedachte dat dit een gestagede coup is en dan moeten die mafklappers van Niburu er nog even met overtreffende trap overheen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 06:52 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Oorlog, dat heeft ultrafascistisch Europa hard nodig, volgens onze leiders
En alleen Lambiek kan met 2 posts, achter elkaar, met z'n 2e de 1e onderuit halen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan is eindelijk de algehele gedachte dat dit een gestagede coup is en dan moeten die mafklappers van Niburu er nog even met overtreffende trap overheen.
Dat iemand die site nog serieus kan nemen
Daar sta ik al niet raar van te kijken, we hebben ook al bronnen van hem voorbij zien komen waarin 2 opeenvolgende alinea's elkaar volledig tegenspreken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En alleen Lambiek kan met 2 posts, achter elkaar, met z'n 2e de 1e onderuit halen.
twitter:DailySabah twitterde op woensdag 20-07-2016 om 19:13:20BREAKING -- Turkey sends 2 F-16 warplanes for observational flight after 2 missing Turkish coastguard vessels appear in Greek waters reageer retweet
Extra kwalijk is dat dit een nederlandse politicus hoort te zijn. Uit het ambt en uit het land.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Stukjes uit een toespraak hier in Nederland (uit het NWS topic). http://nieuws.tpo.nl/2016(...)hitsen-achterban-op/
Met name punt 0.57 vind ik grappig, en dat is me eigenlijk al direct tijdens het begin van de coup opgevallen: de coup werd meteen afgeschilderd als een aanval op de islam, en degenen die voor de coup waren, waren tegen de islam. Ook veel moslims in Nederland namen dit idee direct over.
Dat absoluut!!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:45 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Extra kwalijk is dat dit een nederlandse politicus hoort te zijn. Uit het ambt en uit het land.
Ik DENK dat sylvana geen idee heeft waar ze aan is begonnenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat absoluut!!!
Maar ja, dan kun je meteen DENK ook opdoeken!
Ach al wordt dat clubje opgedoekt (wat ik niet denk dat het snel zal gebeuren), dan heeft ze tenminste weer in de schijnwerpers gestaan en flink zitten verkondigen dat er zo veel racisme in dit land is en hoe erg ze het allemaal wel niet vindt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik DENK dat sylvana geen idee heeft waar ze aan is begonnen
Ik heb zo'n beetje het idee dat deze "president" daar eindeloos aan de macht kan blijven, klopt dat? Hij heeft al allerlei wetten laten veranderen in zijn belang, maar is er officieel ook een einde aanzijn presidentschap? En zo ja: kan hij keer op keer op keer herkozen worden? Ik denk dat nu geen hond op een ander zou durven te stemmen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:49 schreef ChrisCarter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_achter_coup___.html![]()
![]()
Daarom heeft ie zoveel mensen laten oppakken.
En al die erdogangers hem blind volgen
twitter:anadoluagency twitterde op woensdag 20-07-2016 om 21:52:40#Erdogan: There is another superior mind above Fetullah Gulen's FETO terror organization https://t.co/CYUxNyBEL0 reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |