oh lolquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik bedoel de pvda thee drinken met probleemjongeren-tactiek
ik heb een ventilator aan maar die maakt herrie
Ik word vaak een beetje agressief van die uitspraakquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je vrijdag niet gaat hebben de moslims gewonnen
Mwah. Dat doen ze in België ook.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik bedoel de pvda thee drinken met probleemjongeren-tactiek
ik heb een ventilator aan maar die maakt herrie
heel goed we moeten weerbaar zijn anders verdwijnt onze way of lifequote:Op woensdag 20 juli 2016 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word vaak een beetje agressief van die uitspraak
Een van die aanslagplegers was toch ontkomen omdat ze in België snachts geen at langs mogen sturenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Dat doen ze in België ook.
Denk dat het meer is dat men hier het probleem meer onderkent en er daardoor meer over gepraat wordt.
En dat we geen hele steden hebben waar je de enige blanke bent.
Als je ook leest hoe die terroristen in België hun gang konden gaan onder de neus van de politie die er niks van geloofde en wegkeek.
wat ga jij stemmen straks kaneelquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Dat doen ze in België ook.
Denk dat het meer is dat men hier het probleem meer onderkent en er daardoor meer over gepraat wordt.
En dat we geen hele steden hebben waar je de enige blanke bent.
Als je ook leest hoe die terroristen in België hun gang konden gaan onder de neus van de politie die er niks van geloofde en wegkeek.
ik ga zo naar de bushalte wandelen om de bus te nemenquote:
waar ga je heenquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga zo naar de bushalte wandelen om de bus te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |