Gewoon roepen dat je piemel wilt toch.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jawel maar ik bedoel jongens hosselen
of langs azc lopenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat je piemel wilt toch.
Staan ze voor je in de rij. Hoef je alleen maar de leukste uit te zoeken
nee dat vind ik een beetje platvloersquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat je piemel wilt toch.
Staan ze voor je in de rij. Hoef je alleen maar de leukste uit te zoeken
seks is overrated hèquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dat vind ik een beetje platvloers
gaat me meer om de chemie dan de piemel
lolquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:14 schreef supersof het volgende:
vriendin van me vraagt of we niet beter vrijdag naar zomerfeesten kunnen gaan in plaats van vanavond maar ik ben bang dat vrijdag IS komt omdat dat de laatste dag is![]()
![]()
jawel hequote:
ja jammer dat het zo ver is gekomen tegenwoordigquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel he
gisteren was er vuurwerk en leek net op gewerenwas wel een beetje bang
Waarom belgie en frankrijk dan wel. vind ik raarquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja jammer dat het zo ver is gekomen tegenwoordig
maar volgens mij vinden ze nederland geen interessant doelwit
denk omdat Belgie het hart van de EU is en Frankrijk vanwege hun militaire acties in Syriequote:Op woensdag 20 juli 2016 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom belgie en frankrijk dan wel. vind ik raar
En omdat beide landen wijken in steden hebben die grotendeels moslim zijn, en in hun eigen wereldje leven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
denk omdat Belgie het hart van de EU is en Frankrijk vanwege hun militaire acties in Syrie
als je vrijdag niet gaat hebben de moslims gewonnenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:14 schreef supersof het volgende:
vriendin van me vraagt of we niet beter vrijdag naar zomerfeesten kunnen gaan in plaats van vanavond maar ik ben bang dat vrijdag IS komt omdat dat de laatste dag is![]()
![]()
drink je nu thee ja?quote:
nee ik bedoel de pvda thee drinken met probleemjongeren-tactiekquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
drink je nu thee ja?
in mijn kamer is het nu gewoon lekker 21 graden
hier zitten gewoon geen lone-wolvenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja jammer dat het zo ver is gekomen tegenwoordig
maar volgens mij vinden ze nederland geen interessant doelwit
het begint al af te koelenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
drink je nu thee ja?
in mijn kamer is het nu gewoon lekker 21 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |