Dit vind ik wel een mooi idee, ik ben erbij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:12 schreef agter het volgende:
Ik ben zondag as in Utrecht. In de middag. Op een terrasje tussen 4 pokestops, met lures.
Wie af wil spreken laat het maar weten in dit topic.
Ik reis zondag terug naar het noorden en kan wel via utrecht reizen!quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:12 schreef agter het volgende:
Ik ben zondag as in Utrecht. In de middag. Op een terrasje tussen 4 pokestops, met lures.
Wie af wil spreken laat het maar weten in dit topic.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:08 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een mooi idee, ik ben erbij.
Leuk! Doen we een drankje! Mag ook koffie zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik reis zondag terug naar het noorden en kan wel via utrecht reizen!
Leuk!!quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:17 schreef picodealion het volgende:
Oh deze zondag kan ik er wel bij zijn
Moet ik nog wel even 2 powerbanks fixen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:08 schreef agter het volgende:
[..]
[..]
Leuk! Doen we een drankje! Mag ook koffie zijn.
Ben rond 1400 uur bij de oude gracht. Waar alle lures aan staan. Hartje centrum.
Ik weet niet hoeveel mensen er komen, maar ik neem er één mee van 15.000 mah.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:20 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Moet ik nog wel even 2 powerbanks fixen.
Prima tijd om 14.00!quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:08 schreef agter het volgende:
Leuk! Doen we een drankje! Mag ook koffie zijn.
Ben rond 1400 uur bij de oude gracht. Waar alle lures aan staan. Hartje centrum.
Goed gefilmd wel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:26 schreef MrFotografie het volgende:
In de Efteling... 100+ stops.. echt! Veel soorten pokémons..
Moelijk te zien die verder op zitten maar het zijn er echt véél
Restaurant Saffraanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:41 schreef picodealion het volgende:
Waar is precies "oude gracht waar de lures staan"? Misschien handig om af te spreken op een plek waar we elkaar kunnen herkennen zonder dat er 50 andere mensen Pokémon staan te spelen?
Staat in de OP!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:10 schreef agter het volgende:
[..]
Restaurant Saffraan
[ afbeelding ]
Oudegracht aan de Werf 146, 3511 AZ Utrecht
Tussen de Winkel van Winkel en de Mac is het lure feest. Vier Pokestops binnen bereik.
Afspreken op een terrasje aan de gracht. Restaurant Saffraan. Beneden, echt aan het water, rond 14.00 uur.
Ok, ja dat is hier niet.. Ja Tilburg ok, maar nog niet geweestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goed gefilmd wel.
Ziet er qua dichtheid exact hetzelfde uit als een willekeurige stad centrum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |