Heb me echt een ongeluk geneuqt daar. Op een gegeven moment had ik er gewoon 2 tegelijk 24 u p/d in m'n hotel. Erg man.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
terwijl je daar eigenlijk voor een andere vorm van "missionariswerk" was als je snapt wat ik bedoel![]()
Ja, triest man. Lekker je seksslaafjes huren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb me echt een ongeluk geneuqt daar. Op een gegeven moment had ik er gewoon 2 tegelijk 24 u p/d in m'n hotel. Erg man.
Neh, ik doe niet aan slavernij. Ik geef ze veel vrijheid. Ik schijn een lieve jongen te zijn. Heb ook nog steeds goed contact met 3 pina's.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, triest man. Lekker je seksslaafjes huren.
2 sec boyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neh, ik doe niet aan slavernij. Ik geef ze veel vrijheid. Ik schijn een lieve jongen te zijn. Heb ook nog steeds goed contact met 3 pina's.
Hey, ik kom uit een rijk land en zij zijn arm. Natuurlijk geef ik ze geld. Zou fout zijn als ik dat niet deed.quote:
Jij behandelt ze vast goed hoor, dat zal best, maar die chicks werken daar wel bijna als slaven en zullen lang niet altijd ook maar enigszins fatsoenlijk behandeld worden. Daar help je natuurlijk wel aan mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neh, ik doe niet aan slavernij. Ik geef ze veel vrijheid. Ik schijn een lieve jongen te zijn. Heb ook nog steeds goed contact met 3 pina's.
Waarom niet gewoon een vrouw zoeken waarmee je een relatie hebt en dan gewoon gratis seks hebben uit liefde?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hey, ik kom uit een rijk land en zij zijn arm. Natuurlijk geef ik ze geld. Zou fout zijn als ik dat niet deed.
hehe..kratje pils is wat andersquote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een vrouw zoeken waarmee je een relatie hebt en dan gewoon gratis seks hebben uit liefde?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een vrouw zoeken waarmee je een relatie hebt en dan gewoon gratis seks hebben uit liefde?
rtquote:
Nou, Simonette en Mary Grace kunnen prima voor zichzelf zorgen. De 1 is academisch opgeleid en de ander wordt burgermeester. Dan hebben we nog Sheila en die heeft ook gewoon een nette baan. Het zijn geen hoertjes waar ik het over heb. Het geld dat ze verdienen sturen ze op naar het arme dorp waar ze vandaan komen. Ik zorg dan voor eten, kleding en dat ze een scooter hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij behandelt ze vast goed hoor, dat zal best, maar die chicks werken daar wel bijna als slaven en zullen lang niet altijd ook maar enigszins fatsoenlijk behandeld worden. Daar help je natuurlijk wel aan mee.
Maar goed, moet je verder ook zelf weten. Ik zou me er niet chill bij voelen iig
Ik heb m'n buuv' toch. Begint allemaal wat serieuzere vormen aan te nemen.quote:
Is dat wel altijd zonder geld geweest?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb m'n buuv' toch. Begint allemaal wat serieuzere vormen aan te nemen.
Ja oké, maar toch, het hele principe van betalen voor het gezelschap/de seks of whatever staat mij gewoon tegen. Zou me daar niet prettig bij voelen, maar zoals ik al zei ieder z'n ding verder.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou, Simonette en Mary Grace kunnen prima voor zichzelf zorgen. De 1 is academisch opgeleid en de ander wordt burgermeester. Dan hebben we nog Sheila en die heeft ook gewoon een nette baan. Het zijn geen hoertjes waar ik het over heb. Het geld dat ze verdienen sturen ze op naar het arme dorp waar ze vandaan komen. Ik zorg dan voor eten, kleding en dat ze een scooter hebben.
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat wel altijd zonder geld geweest?
Nee zelf parasiet zijn is natuurlijk toffer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, maar toch, het hele principe van betalen voor het gezelschap/de seks of whatever staat mij gewoon tegen. Zou me daar niet prettig bij voelen, maar zoals ik al zei ieder z'n ding verder.
Vaak genoeg pics gepost hier anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Niels hoe zie je er eigenlijk uit? Ik ben nieuwsgierig.
Hahah, kneusquote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee zelf parasiet zijn is natuurlijk toffer.
Mag ik foto zien? Heb het serieus nog nooit gezienquote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vaak genoeg pics gepost hier anders.
Nijmeegse vierdaagse.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
Ja, wtf doe je eigenlijk zo vroeg op Fylax?
Begint dat midden in de nacht of wat?quote:
Hoezo vroeg?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
Heel vroeg ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Begint dat midden in de nacht of wat?
om 04:00 start de vierdaagsequote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
Hij zei net dat ie net uit bed kwamquote:
Aighttquote:
Andere keer. Binnenkort maar 'ns een aktiefoto op skates maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag ik foto zien? Heb het serieus nog nooit gezienZou het anders ook niet vragen als ik het al wist
. #nieuwsgierig
na jou , niels die ziet eruit als een gehaktbalquote:
Okquote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Andere keer. Binnenkort maar 'ns een aktiefoto op skates maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |