Oh wauw jongens, doe jullie best.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:47 schreef Flipseishere het volgende:
Ik heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt dus zorg er voor dat ik er geen spijt van krijg. Wie weet blijf ik dan.
Tsjechische Pilsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom je eigen bier meenemenAls dat uit kostenoverweging is dan kan je maar beter naar Tsjechie gaan
Bier is bier, probeer het eensquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:00 schreef Flipseishere het volgende:
Oja dat is nog wel een handige toevoeging:
We gaan niet met de auto op de boot maar met 2 grote koffers en een aantal tassen.
Drink local...is volgens mij erg duur. En hoe smaakt het bier daar?
Ja brr, je zou op vakantie maar eens iets anders moeten drinken dan Oranjeboomquote:
Er zijn genoeg "micro/craft breweries" die prima bier maken. Maar als je van de pils bent dan boeit het toch al vrij weinig... zoveel verschil zit er nou ook weer niet in.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:00 schreef Flipseishere het volgende:
Oja dat is nog wel een handige toevoeging:
We gaan niet met de auto op de boot maar met 2 grote koffers en een aantal tassen.
Drink local...is volgens mij erg duur. En hoe smaakt het bier daar?
Gek, ik dacht dat je daar met Noorse Kronen moest betalen..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:12 schreef Bluurgh het volgende:
Ik heb daar geloof ik eens 32 euro betaald voor 2 halve liters en een glaasje wijn. En dat was 10 jaar geleden.
Je weet dat er zoiets als omrekenen bestaat hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gek, ik dacht dat je daar met Noorse Kronen moest betalen..
Het is bijna al lucratief dus om met een fles wodka en wat wijn naar oslo te vliegen, als je het daar kwijt kan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:07 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Een keer Googlen op Alcohol Norway
http://www.toll.no/en/goods/alcohol-and-tobacco/quotas/
Enige idee wat alcohol kost in Noorwegen? Dus dat.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef polariteit het volgende:
Hoe alcoholist ben je als je dit soort fratsen uit gaat halen voor een paar centen...
Ikke nie snap...🤔
Enig idee hoelang een strafblad [voor smokkelen] je kan achtervolgen? Dus dat.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Enige idee wat alcohol kost in Noorwegen? Dus dat.
Lang. Maar hoe vroeg waarom je dat wil doen. Vanwege de drankprijzen dusquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Enig idee hoelang een strafblad [voor smokkelen] je kan achtervolgen? Dus dat.
In Amsterdam betaal je makkelijk 4 euro voor een glas van 0,25l. Maar als 0,5l in Noorwegen 10 euro kost is het opeens drama en het waard om een strafblad te krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lang. Maar hoe vroeg waarom je dat wil doen. Vanwege de drankprijzen dus
Als je 4 euro voor een glaasje betaald in Amsterdam doe je wel echt iets verkeerd hoor. Daarvoor kan je makkelijk westmalle tripple op de fles krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Amsterdam betaal je makkelijk 4 euro voor een glas van 0,25l. Maar als 0,5l in Noorwegen 10 euro kost is het opeens drama en het waard om een strafblad te krijgen.
Ik vind het een vreemde gedachtengang.
Waarom zou je een strafblad riskeren voor een paar alcoholische versnaperingen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je 4 euro voor een glaasje betaald in Amsterdam doe je wel echt iets verkeerd hoor. Daarvoor kan je makkelijk westmalle tripple op de fles krijgen.
Ik zou het nooit doen..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:51 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Waarom zou je een strafblad riskeren voor een paar alcoholische versnaperingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |