ohja ik zie hetquote:Op maandag 18 juli 2016 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk gewoon de eerste tien seconde van het filmpje ;s
was rubio het maar gewordenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
Ze proberen Trump te stoppen maar nobody cares
hoop echt dat je een nick vindt voor jezelfquote:
Rubio was de perfecte kandidaad.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
RT
Rubio gaat speechen met een video trouwens.
ja vast welquote:Op maandag 18 juli 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hoop echt dat je een nick vindt voor jezelf
Mijn moeder was ook groot Rubio aanhanger.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, zou ook een echte kans tegen Chillary hebben
ik neem ook van die woorden over van zequote:
Ik ook. Deze:quote:Op maandag 18 juli 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook groot Rubio aanhanger.
Die heeft zelfs een boek van hem gekocht.
haha ik hoor het haar nu zeggenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik neem ook van die woorden over van ze
love it bijvoorbeeld, op die manier dat zij het zegt hahaha
Ja die vader is grappigquote:Op maandag 18 juli 2016 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha ik hoor het haar nu zeggen
ik vind die ouders ook heel leuk
Ik ben een traditionele conservatieve atheist.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een erg traditionele conservatief katholiekse.
Bourne 5, Nieuwe Jack Reacher en in de Herfst komen bazenfilms zoals American Pastoral (waar wij samen heengaan) en magnificent 7quote:Op maandag 18 juli 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
er komen echt geen leuke films deze zomer bah
dat vind ik leukquote:
Ik heb later in de vakantie wel tijd.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik leuk
ja maar dat is dus pas na de vakantie en ik heb nu tijd
dan maar wat flut films
Lekker tussen de kidsquote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
volgende week wel naar finding dory
#noshame
Ik heb nu al zin als mn zusje oud genoeg is om naar die films te gaanquote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
volgende week wel naar finding dory
#noshame
ach ja maakt niet uitquote:
Zat een tijdje geleden nog tussen de popcornvretende schooljochies bij Captain America (voor mijn broertje)quote:
mijn broertje keek alleen maar elke dag toy story lolquote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin als mn zusje oud genoeg is om naar die films te gaan
Komt volgende maand nieuwe film van jouw idool uit?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
er komen echt geen leuke films deze zomer bah
Dat is nog wel leuk tochquote:Op maandag 18 juli 2016 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zat een tijdje geleden nog tussen de popcornvretende schooljochies bij Captain America (voor mijn broertje)
toy story nooit gezienquote:Op maandag 18 juli 2016 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertje keek alleen maar elke dag toy story lol
lijkt me wel irritant als je kind dan niet stil wil zijn
ja oke, maar dat lijkt me niet echt een heel leuke film ofzoquote:Op maandag 18 juli 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt volgende maand nieuwe film van jouw idool uit?
wow nooitquote:
Weinig westerse dingen gezien zoals dat.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
wow nooit
gelukkig kan je dat later met je broertje kijken dan
Neequote:Op maandag 18 juli 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar dat lijkt me niet echt een heel leuke film ofzo
cafe society bedoel je toch
ja blake speelt ook in cafe societyquote:
Maar the Shallows zal jij wel eng vindenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja blake speelt ook in cafe society
en ook mijn vijand kirsten stewart
ik denk niet dat ik erheen durf zonder iemand waarvan ik de hand van mag fijn knijpenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar the Shallows zal jij wel eng vinden
pax zei hetquote:
wel met chick van ggquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik erheen durf zonder iemand waarvan ik de hand van mag fijn knijpen
ja blakequote:
ik hou niet zo van enge water filmsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima film trouwens
het is geen horror film maar meer een overlevingsfilm. Haaien zagen er wel vet uit trouwens.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hou niet zo van enge water films
of een scene met iets onder water
scheelt je sherlockenquote:
Ja dat vind ik ook engquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
het is geen horror film maar meer een overlevingsfilm. Haaien zagen er wel vet uit trouwens.
ja beetjequote:
hahahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik liet haar laatst een foto van jou zien. Toen riep ze eng eng eng!
leukquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik liet haar laatst een foto van jou zien. Toen riep ze eng eng eng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |