Niet alle Polen hebben kale hoofdenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kale hoofden, knappe vrouwen met korte rokjes.
waarom?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar sowieso als je trouwt is het dom om de studieschuld van je vrouw niet af te betalen vaak
Wel veel. En ik kom regelmatig in een poolse enclave dus ik kan het weten.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet alle Polen hebben kale hoofden
hoezo zou je met iemand trouwen en niet samen aan een financieel plan werkenquote:
?quote:
misschien wil niemand me om mijn studieschuldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo zou je met iemand trouwen en niet samen aan een financieel plan werken
Omdat mensen tegenwoordig huwelijk niet meer als onbreekbaar zien.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo zou je met iemand trouwen en niet samen aan een financieel plan werken
It's not you it's your debtquote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien wil niemand me om mijn studieschuld
dat zou erg kut zijn
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou erg kut zijn
VK? Daar is studieschuld sowieso fictief.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
En zoveel zal t niet zijn.
Hier zie ik mensen trouwen met tonnen
oke gelukkig er is nog hoopquote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
En zoveel zal t niet zijn.
Hier zie ik mensen trouwen met tonnen
Hoezoquote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
VK? Daar is studieschuld sowieso fictief.
ik ook in het hoogseizoenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel veel. En ik kom regelmatig in een poolse enclave dus ik kan het weten.
Je moet wel een hele goeie baan vinden wil je het allemaal afbetalen. Na 15 jaar vervalt het sowieso.quote:
Echt erg, mijn geboortedorp wordt gewoon overgenomen door poolse werkers, er zijn ook poolse winkels enzo.quote:
Ja klopt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet wel een hele goeie baan vinden wil je het allemaal afbetalen. Na 15 jaar vervalt het sowieso.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou erg kut zijn
Nou eerder die gekke Russen veel ekte ekte polen hebben bloempot tjapselsquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel veel. En ik kom regelmatig in een poolse enclave dus ik kan het weten.
ik zie het niet meer zitten paxquote:
Verstandig.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja klopt.
Mijn vriendin laat haar medicine schuld sowieso staan omdat het beter is dan die ton af te tikken
Nee zijn allemaal polen, die komen in de landbouw werken.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou eerder die gekke Russen veel ekte ekte polen hebben bloempot tjapsels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |