Ja ik ook, lijkt me wel leuk. Maar het kost geld en is zinloos.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou het wel prima vinden om in dienstplicht te gaan
Papsie betaaldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet alleen mijn vader bij mijn moeder
denk niet dat een man dat zou doen eigenlijk hoor
Hoezo niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet alleen mijn vader bij mijn moeder
denk niet dat een man dat zou doen eigenlijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want die blazen zich zelf op?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar defensie is geen plek om mocros te heropvoeden.
nee juist niet anders had ik toch geen studieschuld pikquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]Wel mooi toch he dat Arische ras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Defensie is sowieso geen plek om mensen te heropvoeden.quote:
waar welquote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Defensie is sowieso geen plek om mensen te heropvoeden.
Is er vast wel een geweestquote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem een Mocro die zichzelf heeft opgeblazen.
Deze generatie speelt liever pokemon dan dat ze hun eigen land verdedigenquote:
Ja oke misschien ook welquote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet.
Als het je man is die het kan betalen lijkt het me juist enorm logisch
Weet niet hoeveel het is, maar als het geen tonnen zijn is het nog wel een keer afbetaald.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke misschien ook wel
Maar denk niet dat ik een rijke man ga vinden
Kale hoofden, knappe vrouwen met korte rokjes.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wij zijn gevaarlijke Poolse brakka boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |