Astarloza had een paar dagen daarvoor een rit gewonnen, dus de Tour was al geslaagd.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw Euskaltelbazen waren ook niet echt on fire die dag zeg
Ik zie in de beelden dat Kamikaze Kenny daar 8ste werd maar staat niet in de uitslag. Doping?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Duque kreeg die etappe de strijdlust. Daar moesten de Escarabajos het toen van hebben..
Hij had gister mee moeten zitten.quote:
Kenny deed net alsof hij geen nieuwe ploeg kon vinden, maar stiekem deed hij gewoon een Menchovje.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie in de beelden dat Kamikaze Kenny daar 8ste werd maar staat niet in de uitslag. Doping?
Volgens CQ lag ie er toen al uit.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie in de beelden dat Kamikaze Kenny daar 8ste werd maar staat niet in de uitslag. Doping?
Hummeltje was DNF in etappe 17.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan is dat niet etappe 19 in die video.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hummeltje was DNF in etappe 17.
Wagnergodquote:Op maandag 18 juli 2016 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lotto Djumbo komt naar voren jongens.
Ideale aankomst voor Paultje Martens!
Gelukkig heeft R_R hem niet getiptquote:Op maandag 18 juli 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sepulveda ook lekker in het laatste wiel
Maak je zin eens af, Youri Mulder.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Orica is een kutploeg. Ik snap wel waarom Amet......
Kon vroeger ook al voetballen, alleen won echt nooit iets met het Portugese elftalquote:
Volgens mijn regels is jouw regel een kutregel.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de 1 seconde per kilometer regel redt Costa het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |