Allemaal coupe kapsel geven. Terwijl ze naar "baby" van Justin Bieber luisteren.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:38 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
wat zouden jullie eigenlijk doen met coupplegers?
Arresteren en een proces gevenquote:Op maandag 18 juli 2016 15:38 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
Allemaal deporteren. Meteen. Geen uitzondering.quote:
Turken zijn een variantie van blank, hebben een gigantisch slavernijverleden waar je naar van wordt en liggen half in Europa. Ze horen gewoon bij de boosaardige groep 'geprivilegieerd'.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:55 schreef Spanky78 het volgende:
Jongens toch. Waar is het respect voor deze cultuur? Onze vrienden en bondgenoten... Wij hebben het white privilege om hier vanalles van te vinden. Maar in turkije is het allemaal zo makkelijk nog niet...
Als mensen behandelen en berechten.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:38 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
Hoe oud ? Vertel eens alwetende superieur.quote:
Ik zag een Turkse student die zei schamper dat 70 % niet eens weet wat het woord democratie betekent.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:20 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Een "democratisch gekozen leider", met on democratische trekjes mag van mij op ondemocratische wijze worden afgezet.
Al de turken in mijn facebooklijst juichen dit toe, die gaan nog veel verder als dit plaatje.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Turken die dit goedpraten zijn de grootste landverraders die Turkije kent.
Dat zou best kunnen, het land bestaat inmiddels uit ongeveer de helft uit landverraders. Mensen die corrupte dieven vereren en tegelijkertijd menen een vrome moslim te zijn. Mensen die er niet voor terugdeinzen om de andere helft van het land uit te moorden, alleen omdat hun corrupte leider dat zegt.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:28 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Al de turken in mijn facebooklijst juichen dit toe, die gaan nog veel verder als dit plaatje.
(woon in Rotterdam)
Oh dat klinkt best logischquote:Op maandag 18 juli 2016 17:52 schreef Confetti het volgende:
Ze moeten zich van hun kleding ontdoen zodat ze geen wapens kunnen verbergen.
Hij wil niet bij de EU, hij wil de EU. In elk geval de Balkan tot Wenen, zoals het Ottomaanse Rijk. Denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:31 schreef VeX- het volgende:
En dat land wil bij de EU?
Het is van de zotte.
Helegaar niet. Ze zijn zielig en daarom doen ze dit! Snap dat nou toch.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Turken zijn een variantie van blank, hebben een gigantisch slavernijverleden waar je naar van wordt en liggen half in Europa. Ze horen gewoon bij de boosaardige groep 'geprivilegieerd'.
Sorry, nu moet ik even mijn mond spoelen, kreeg dat gore woord er met moeite uit.
Yup, de kans is reeel dat dit, naast de beestachtige manier van omgaan met soldaten die netjes orders uitvoerden, een kopie is van het hele reichstag-gebeuren ergens in de jaren 30...quote:
Goh, zou de AKP die wet gaan indienen?twitter:Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 19:58:57TURKEY: Erdogan - If the Parliament adopts a bill to reinstate the death penalty, I will sign it into law. - @CeylanWrites reageer retweet
twitter:business twitterde op maandag 18-07-2016 om 20:15:18Turkey stops the operations of an Islamic bank linked to exiled preacher Fethullah Gulen https://t.co/8yiSSqeo7J https://t.co/yuZuQYozDr reageer retweet
Hij respecteert hiermee slechts de parlementaire democratie. Het zwaartepunt van de macht ligt vooralsnog bij het parlement en niet bij de President.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:12 schreef Nintex het volgende:
Goh, zou de AKP die wet gaan indienen?twitter:Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 19:58:57TURKEY: Erdogan - If the Parliament adopts a bill to reinstate the death penalty, I will sign it into law. - @CeylanWrites reageer retweet
Beetje sturen door het afgeven van hints kan geen kwaad natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij respecteert hiermee slechts de parlementaire democratie. Het zwaartepunt van de macht ligt vooralsnog bij het parlement en niet bij de President.
Wat een rationele reactie! Hier op FOK! nog welquote:
Ligt eraan in welke volgordequote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar als een turk een diefstalletje doet bij de AH is het natuurlijk wel meteen handjes eraf hakken en levenslang opsluiten toch?
Neuh, ik weet dat er figuren op FOK! rondlopen die dat soort dingen roepen maar die kan ik niet serieus nemen. Diefstalletje is vergoeden + klein strafje wat mij betreft en daarmee is de kous af. Behalve voor beroepsdieven en recidivisten, die mogen brommen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat een rationele reactie! Hier op FOK! nog wel
Maar als een turk een diefstalletje doet bij de AH is het natuurlijk wel meteen handjes eraf hakken en levenslang opsluiten toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |