abonnement Unibet Coolblue
pi_164834407
Ze had toch ook een roze hond?? Heeft iemand enig idee hoe het daarmee is? Of zit het diertje ondertussen zn leven te slijten in een asiel? :o
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_164836133
Die foto's van die pop...een jongen met een blauwe tutu. Ze is echt volledig door gedraaid.
pi_164836556
Brrrr, die reborn dingen, recht uit de uncanny valley. Maar het schijnt wel zo te zijn dat ze echt troost kunnen bieden aan vrouwen die een kind verloren zijn of nooit hun kinderwens hebben vervuld, dus hopen dat dat bij haar ook zo is.
pi_164836679
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef DjinN het volgende:
Ze had toch ook een roze hond?? Heeft iemand enig idee hoe het daarmee is? Of zit het diertje ondertussen zn leven te slijten in een asiel? :o
Die let op de baby https://www.instagram.com(...)-by=courtneyastodden

filmpje https://www.instagram.com(...)-by=courtneyastodden

Koekoek 8)7
´
pi_164836729
Wat een vreemde therapeut heeft dat mens...net zo koekoek. :|W 8)7
´
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:40:29 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164836802
Heb je een baby die niet kan huilen, douw je er nog zo'n debiele speen in |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:46:11 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164836894
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef DjinN het volgende:
Ze had toch ook een roze hond?? Heeft iemand enig idee hoe het daarmee is? Of zit het diertje ondertussen zn leven te slijten in een asiel? :o
De hond is, zonder roze kleurspoeling, op het filmpje hierboven te zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164836928
Dit is ook wel behoorlijk fucked up joh, een lijk om als pop te gebruiken. Zo fucking luguber. :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:51:58 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164836976
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is ook wel behoorlijk fucked up joh, een lijk om als pop te gebruiken. Zo fucking luguber. :@
Ik kan me best voorstellen dat een therapeut zo'n rebornbaby suggereert om met je verlies om te gaan, maar in iets andere situaties, en als je normaal minder labiel bent.
In dit geval (miskraam na 13? weken) en zo'n compleet gebrek aan realiteitszin denk ik niet dat het veel therapeutische waarde heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164837206
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat een therapeut zo'n rebornbaby suggereert om met je verlies om te gaan, maar in iets andere situaties, en als je normaal minder labiel bent.
In dit geval (miskraam na 13? weken) en zo'n compleet gebrek aan realiteitszin denk ik niet dat het veel therapeutische waarde heeft.
Er zit idd nogal een verschil tussen een miskraam en werkelijk een volgroeide baby verliezen.
´
pi_164837509
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat een therapeut zo'n rebornbaby suggereert om met je verlies om te gaan, maar in iets andere situaties, en als je normaal minder labiel bent.
In dit geval (miskraam na 13? weken) en zo'n compleet gebrek aan realiteitszin denk ik niet dat het veel therapeutische waarde heeft.
Leuk voor d'r, kan ze voor die pop ook pruiken kopen, stringetjes naaien, samen poseren enzo, stukje gaan wandelen op hoge hakken met de pop en de hond in de wandelwagen...

I got nothing :')
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:31:05 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_164837669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:07 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Er zit idd nogal een verschil tussen een miskraam en werkelijk een volgroeide baby verliezen.
Dat kun je simpelweg niet zo stellen voor een ander. Er zijn mensen die heel luchtig met een miskraam omgaan en er zijn mensen die het pas kunnen verwerken nadat ze een compleet graf met beeldentuin hebben aangelegd en het een naam hebben gegeven.

Wat me vooral zo stoort is dat ze haar verdriet zo kansloos uitbuit op social media. Bijna alsof het haar eigenlijk wel goed uitkomt, want dan staat ze weer volop in de belangstelling.
disclaimer
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:53:25 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164838129
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat kun je simpelweg niet zo stellen voor een ander. Er zijn mensen die heel luchtig met een miskraam omgaan en er zijn mensen die het pas kunnen verwerken nadat ze een compleet graf met beeldentuin hebben aangelegd en het een naam hebben gegeven.

Wat me vooral zo stoort is dat ze haar verdriet zo kansloos uitbuit op social media. Bijna alsof het haar eigenlijk wel goed uitkomt, want dan staat ze weer volop in de belangstelling.
True, je kunt dat niet voor een ander stellen, aan de andere kant was dit nog wel een echte miskraam en geen vroeggeboorte die door allerlei nitwits maar gemakshalve een miskraam genoemd wordt.
De baby die ze nu ter verwerking heeft zou ze nog niet hebben als ze geen miskraam zou hebben gehad, sterker nog; als ze geen miskraam zou hebben gehad dan zou het kindje nu nog niet eens levensvatbaar zijn bij een ontijdige/vroeggeboorte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 12:00:42 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_164838309
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

True, je kunt dat niet voor een ander stellen, aan de andere kant was dit nog wel een echte miskraam en geen vroeggeboorte die door allerlei nitwits maar gemakshalve een miskraam genoemd wordt.
De baby die ze nu ter verwerking heeft zou ze nog niet hebben als ze geen miskraam zou hebben gehad, sterker nog; als ze geen miskraam zou hebben gehad dan zou het kindje nu nog niet eens levensvatbaar zijn bij een ontijdige/vroeggeboorte.
Dat zijn allemaal technische feitjes die allemaal heel juist zijn, maar ook dat zegt nog niets over de verwerking. Ik heb mensen maandenlang in zak in as zien zitten na een miskraam bij 4,5 week. De meesten zouden dat menstruatie noemen, maar feit is dat iedereen daar heel verschillend mee om gaat. Hoe verdrietig iets is / voelt / mag voelen is niet door een ander te bepalen.
disclaimer
pi_164838634
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

Dat zijn allemaal technische feitjes die allemaal heel juist zijn, maar ook dat zegt nog niets over de verwerking. Ik heb mensen maandenlang in zak in as zien zitten na een miskraam bij 4,5 week. De meesten zouden dat menstruatie noemen, maar feit is dat iedereen daar heel verschillend mee om gaat. Hoe verdrietig iets is / voelt / mag voelen is niet door een ander te bepalen.
Op het moment dat je zwanger blijkt te zijn verander je. Je toekomst verandert, je maakt plannen, je ziet al een kind en toekomst in je hoofd. Dat verlies je bij een miskraam en dan kan 4.5 week al net zo erg zijn als 14 of 24 weken. De een kan daar beter mee omgaan dan de ander.

Ik vind dit ook wat overdreven allemaal vanuit mijn perspectief. Maar misschien is dit voor haar juist goed. Wie ben ik om daarover te oordelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:26:23 #267
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_164840619
Als ze zich niet zo zou gedragen als dat ze doet, zou ze veel meer begrip kunnen verwachten. Nu attention whored ze constant met haar miskraam en alcoholgebruik, en nu het wat rustiger is komt er ineens een pop.
Ik vind een miskraam heus sneu voor ze, maar door de rest van haar gedrag denk ik ook dat ze het enorm zit uit te buiten. Lekker aandacht en support van een miljoen mensen die je niet kent.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_164840902
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op het moment dat je zwanger blijkt te zijn verander je. Je toekomst verandert, je maakt plannen, je ziet al een kind en toekomst in je hoofd. Dat verlies je bij een miskraam en dan kan 4.5 week al net zo erg zijn als 14 of 24 weken. De een kan daar beter mee omgaan dan de ander.

Ik vind dit ook wat overdreven allemaal vanuit mijn perspectief. Maar misschien is dit voor haar juist goed. Wie ben ik om daarover te oordelen.
Alles bij haar is overdreven dus de reactie past wel bij haar.
pi_164840978
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

De hond is, zonder roze kleurspoeling, op het filmpje hierboven te zien.
Niet gezien Dankje!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_164841467
Vind het niet alleen een overdreven reactie maar heb echt het gevoel dat dit mens helemaal totaal van het padje is, met alles.
En haar vent blijkbaar ook want anders ga je hier toch niet in mee. Dit is echt einde verhaal over 2 jaar, als ze er niet al eerder mee stopt, want zelfs 2 jaar vind ik nog een uitdaging voor iemand die zo totaal over het randje is gegaan inmiddels.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_164844303
´
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:31:16 #272
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164844607
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal technische feitjes die allemaal heel juist zijn, maar ook dat zegt nog niets over de verwerking. Ik heb mensen maandenlang in zak in as zien zitten na een miskraam bij 4,5 week. De meesten zouden dat menstruatie noemen, maar feit is dat iedereen daar heel verschillend mee om gaat. Hoe verdrietig iets is / voelt / mag voelen is niet door een ander te bepalen.
Als ik dit lees (wist niet dat ze zo kort pas was) betwijfel ik opeens of ze wel zwanger was. Ben zelf ook wel eens zo lang overtijd geweest zonder dat ik zwanger was, met een heftigere pijn dan om de normaal. En Court én Doug lijken me nu niet zo slim om dat in te zien, dat dit ook mogelijk was.
With love :*
pi_164844898
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:31 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Als ik dit lees (wist niet dat ze zo kort pas was) betwijfel ik opeens of ze wel zwanger was. Ben zelf ook wel eens zo lang overtijd geweest zonder dat ik zwanger was, met een heftigere pijn dan om de normaal. En Court én Doug lijken me nu niet zo slim om dat in te zien, dat dit ook mogelijk was.
Ik neem aan dat ze bij een gyneacoloog is geweest.
pi_164845067
Er was een duidelijk zwanger buikje te zien dus ik geloof wel dat ze echt zwanger was.
´
pi_164845200
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

De hond is, zonder roze kleurspoeling, op het filmpje hierboven te zien.
Dourtney :Y
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')