lolquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot gaat elke week naar de kapper en het kost 20 euro per keer wtf
Gayquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
jaaquote:
doe dat niet met vriendenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ook ja
maar toch vind het soms wel fijn om gewoon met vrienden te kunnen praten/chillen
Ik slaap vet vaak met een vriend of vriendin in bed hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
heb ook wel eens met een vriend in 1 bed geslapen
maar dat is al lang geleden
is wel kut vaakquote:Op maandag 18 juli 2016 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik slaap vet vaak met een vriend of vriendin in bed hoor
valt me eigenlijk ook op dat jullie groningers altijd maar verwachten dat iedereen naar jullie toekomtquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wilde vandaag met hem pokemons vangen maar hij vond Groningen te ver weg
de lekkere chica?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
is toch kutquote:Op maandag 18 juli 2016 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik slaap vet vaak met een vriend of vriendin in bed hoor
Ga naar noorderplantsoenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wilde vandaag met hem pokemons vangen maar hij vond Groningen te ver weg
hm beetje, wel zo bitchy als een vrouw kan zijnquote:
slaapfeestjes waren echt kutquote:Op maandag 18 juli 2016 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Of van die slaapfeestjes toen je nog op basisschool zat. Sowieso was er wel altijd 1 lekke opblaasbed.
dacht dat jij een hoge sociale status hadquote:Op maandag 18 juli 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
Wie kan mij aan een half miljoen helpen?
nee niet echt eigenlijkquote:
als ik ooit miljoenen win deel ik met jouquote:Op maandag 18 juli 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
Wie kan mij aan een half miljoen helpen?
misschien kan ik bij hem slapen danquote:Op maandag 18 juli 2016 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
valt me eigenlijk ook op dat jullie groningers altijd maar verwachten dat iedereen naar jullie toekomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |