geen grote pikquote:Op maandag 18 juli 2016 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gast ik ben mooi, intelligent en zacht
ja omdat ik je niet ken ;squote:Op maandag 18 juli 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bood me geen slaapplaats aan.
Komt pas uit in October 21, 2016
ohjaquote:
goeie reden, maar aangezien ik niet op straten slaap, kon dat toen niet. Anders was ik wel gegaan.quote:
pak je toch een hotel halve zoolquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
goeie reden, maar aangezien ik niet op straten slaap, kon dat toen niet. Anders was ik wel gegaan.
Oh nou die van mij voel je niet hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat maakt dat uit als je zo mooi bent en kuiltjes hebt
jij hapt als eerstquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi dat Jimmy en tjacka over piemels beginnen. Onzeker jongens?
over mijn pik wel jaquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een penis van gemiddelde lengte en behoorlijke breedte.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
ook bang voor de review denk ikquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
misschien draait ie wel op meer aangename tijdstippen. Al weet ik nog steeds niet of ik er wel heen durfquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
goeie reden, maar aangezien ik niet op straten slaap, kon dat toen niet. Anders was ik wel gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |