Volgens de Turkse grondwet moet het leger ingrijpen als Erdo te ver gaat met zijn hervormingen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat is niet "het eigen lever", maar terroristen verkleed als zodanig.
Ze lijken op vlucht te zijn voor de mob. Dan zou ik als 20-jarige ook in paniek raken.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Inderdaad hoogverraad. Met je tanks auto's overrijden.
quote:Die "Inspector Gadget" armen van Erdoğan reiken zo ver dat iedereen in Nederland blijkbaar Turkije-kenner is geworden 🙄🙄🙄 Pfffff.
Mensen vieren feest in Rotterdam!!! Omdat een militaire coup is afgewend!!!
Hoe durven ze!!!
Stelletje niet geïntegreerden!!!
"Zij" mogen alles en "Wij" mogen niks... Boehoe😢😢😢.
Liggen de pepernoten al bijna in de schappen??? Kunnen we ons weer concentreren op Zwarte Piet enzo...
Gekaapte orders.quote:
Ja?quote:
we hebben gewoon twee bruggen istanbul. waarom moeilijk doen?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee. Ze verdienen gewoon een eerlijk proces. Het is toch een democratie?
Zo makkelijk kom je er niet vanaf als elk redelijk persoon die orders zou moeten betwijfelen. Hoe kun je je handen in onschuld wassen als je met je tank over burgers heen rijdt.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent echt een idioot. Die soldaten volgen orders op. Als er een schuldige is zijn het de opdrachtgevers.
op de vlucht in je pantservoertuig...quote:Op maandag 18 juli 2016 00:28 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Ze lijken op vlucht te zijn voor de mob. Dan zou ik als 20-jarige ook in paniek raken.
De burgers die zich misdroegen ook.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan moesten ze maar uit de weg gaan.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf als elk redelijk persoon die orders zou moeten betwijfelen. Hoe kun je je handen in onschuld wassen als je met je tank over burgers heen rijdt.
wtf is er met jou gebeurd gast? een paar weken terug was een erdo adept en nu klink je als de gemiddelde fokkerquote:Op maandag 18 juli 2016 00:29 schreef Atak het volgende:
Wat een stelletje kutmongolen. Als AKP zo mooi is waarom woon je dan niet in Turkije?alles goed praten wat jullie sultan doet en daarna in Europa leven.
befehl is befehl. de duitsers die joden bij duizenden deporteerden en onder een douche zette waren enkel mannen die orders opvolgden.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:29 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Ja?
Het is pas erger als de soldaten geen orders uitvoeren, maar hun eigen mening opdringen. Dan zou het Turkse leger niet kunnen functioneren.
Dit snap ik inderdaad niet. Geboren of nagenoeg hun hele leven hier maar als puntje bij paaltje komt is t turkije #1 met erdo vooroo. Bizar.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:29 schreef Atak het volgende:
Wat een stelletje kutmongolen. Als AKP zo mooi is waarom woon je dan niet in Turkije?alles goed praten wat jullie sultan doet en daarna in Europa leven.
Mafkezen even met je helikopter op burgers knallen, haha. Die kwajongens hebbendie riem verdiend.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is het bevel dat ze kregen ja? Bron?
Volgens mij vergis je Atak met iemand anders.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
wtf is er met jou gebeurd gast? een paar weken terug was een erdo adept en nu klink je als de gemiddelde fokker![]()
![]()
Je kiest er als soldaat uiteindelijk zelf voor om die orders op te volgen. Je kunt niet zeggen ik heb de joden naar de gaskamers gebracht omdat mijn meerdere het mij vertelde. Ergens houdt het op en moet je als soldaat je verstand gebruiken.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet bekend met hoe het in een militaire hierachie werkt.
Als je meerdere zegt dat je de opstandelingen moet tegenhouden bij de brug, volg je gewoon orders op. Anders is het verraad. Dat lijk je niet te begrijpen. Je bent geinformeerd. De soldaten hebben geen Twitter, maar voeren slechts hun werk uit.
Nu geven ze zich over, en worden mishandeld omdat ze slechts orders uitvoeren en hun werk moeten uitvoeren, zoals het in militaire hierachie betaamt.
Wanneer er geen orders van bovenaf uitgevoerd worden, zou het leger niet kunnen functioneren. Jij lijkt dat onderscheid niet te kunnen maken, en neemt het persoonlijk op dat de soldaten slechts hun werk uitvoeren zoals het ze opgedragen is.
turkei is altijd nr1. daar kan ik ook niks aan doen...quote:Op maandag 18 juli 2016 00:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit snap ik inderdaad niet. Geboren of nagenoeg hun hele leven hier maar als puntje bij paaltje komt is t turkije #1 met erdo vooroo. Bizar.
Nee. Dat zijn Turkse soldaten vs Erdogan-jügend. Er is een coup, wat doe je in godsnaam buiten? De grote leider beschermen toch? Je zoekt zelf de confrontatie met de militairen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef Tevik het volgende:
[..]
Dat zijn geen burgers, maar soldaten van Erdogan. Is het weer goed zo?
Die lynchpartijen zijn dan ook een emotionele reactie van burgers en zijn niet vanuit de staat bevolen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Welke helikopters? Dat filmpje? Dat waren geen helis die schoten.quote:'sOp maandag 18 juli 2016 00:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Mafkezen even met je helikopter op burgers knallen, haha. Die kwajongens hebbendie riem verdiend.
de wil van het volk beschermen. wie zijn die handjevol officieren???quote:Op maandag 18 juli 2016 00:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn Turkse soldaten vs Erdogan-jügend. Er is een coup, wat doe je in godsnaam buiten? De grote leider beschermen toch? Je zoekt zelf de confrontatie met de militairen.
Angry mobs zijn een ding, politie die toekijkt hoe soldaten met riemen geslagen worden is dan weer een heel ander verhaal.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die lynchpartijen zijn dan ook een emotionele reactie van burgers en zijn niet vanuit de staat bevolen.
De Turkse grondwet zal vast ook een bepaling bevatten dat het leger er voor het Turkse volk is. Dan moet je als soldaat je achter de oren krabben als je moet schieten op ongewapende burgers.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:28 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Volgens de Turkse grondwet moet het leger ingrijpen als Erdo te ver gaat met zijn hervormingen.
Waarom geef je geen antwoord op zijn vraag? Of is het omdat Turken het fijn vinden om in een seculiere, democratisch en welvarend land te wonenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
wtf is er met jou gebeurd gast? een paar weken terug was een erdo adept en nu klink je als de gemiddelde fokker![]()
![]()
Die soldaten hadden uberhaupt moeten weigeren om in een dergelijke situatie terecht te komen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:28 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Ze lijken op vlucht te zijn voor de mob. Dan zou ik als 20-jarige ook in paniek raken.
Even uit emotie mensen lynchen, ja toch, is doodnormaal.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die lynchpartijen zijn dan ook een emotionele reactie van burgers en zijn niet vanuit de staat bevolen.
Ja okee, maar er grijpt ook niemand in.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
de meeste soldaten wisten niet eens waar ze mee bezig waren. ze dachten dat het een oefening was.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die soldaten hadden uberhaupt moeten weigeren om in een dergelijke situatie terecht te komen.
Volgens mij snap jij niet precies hoe het leger werkt. En vooral in die landen...quote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die soldaten hadden uberhaupt moeten weigeren om in een dergelijke situatie terecht te komen.
En die IS soldaten volgen ook alleen maar bevelen op.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:31 schreef Aloulu het volgende:
[..]
befehl is befehl. de duitsers die joden bij duizenden deporteerden en onder een douche zette waren enkel mannen die orders opvolgden.
en assad's soldaten en piloten die barrelbommen op bakkerijen en markten droppen valt ook niets te verwijten....bevelen opvolgen is het. verstand op nul.
all is fair in love and war...quote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Even uit emotie mensen lynchen, ja toch, is doodnormaal.
Ze worden ook niet opgespoord en berecht dus goedgekeurd.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Als je de orders niet opvolgde, kreeg je de kogel. Meer dan 38.700 Duitse soldaten werden door andere Duitse soldaten gefusilleerd wegens weigering om bevelen op te volgen. Met name bij genocide aan het Oostfront.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:31 schreef Aloulu het volgende:
[..]
befehl is befehl. de duitsers die joden bij duizenden deporteerden en onder een douche zette waren enkel mannen die orders opvolgden.
tuurlijk wel. de meeste filmpjes worden de soldaten beschermd.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja okee, maar er grijpt ook niemand in.
Soldaten? Terroristen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En die IS soldaten volgen ook alleen maar bevelen op.
Moeten ze maar aan de kant gaan toch of thuisblijven zoals opgeroepen was? Eigen schuld toch? Ze kiezen er zelf voor om niet de orders van het leger op te volgen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf als elk redelijk persoon die orders zou moeten betwijfelen. Hoe kun je je handen in onschuld wassen als je met je tank over burgers heen rijdt.
Wat ik her en der heb gelezen is dat er jonge dienstplichtigen bij zaten die geen idee hadden waarover het ging, gewoon een oefening dachten zequote:Op maandag 18 juli 2016 00:24 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zulk soldaten die illegaal opereren zijn terroristen. Niets anders. Zo moeten ze ook behandeld worden.
Nek gebroken, bedoel je?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
tuurlijk wel. de meeste filmpjes worden de soldaten beschermd.
Hoe komen er dan alsnog zoveel dood?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat werd in het begin verteld. En dan zien ze ineens een woedende menigte van opstandelignen op zich af komen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat ik her en der heb gelezen is dat er jonge dienstplichtigen bij zaten die geen idee hadden waarover het ging, gewoon een oefening dachten ze
Volk houdt van moordenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hoe komen er dan alsnog zoveel dood?
Ik heb meerdere beelden gezien van agenten die een angry mob willen tegenhouden, maar daar simpelweg niet toe in staat waren. Te veel mensen om die effectief te kunnen stoppen. Ik ken de achtergrond van de betreffende foto niet, maar ik sluit niet uit dat er een soortgelijk verhaal achter schuil gaat.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Angry mobs zijn een ding, politie die toekijkt hoe soldaten met riemen geslagen worden is dan weer een heel ander verhaal.
Mob rule in Turkije, Islamisten land, meer kan ik er niet van maken.
Dit is misschien wel de domste "vergelijking" die ik ooit heb gezien...wauw.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
een pantservoertuig kan je niet stoppen als ie vol gas geeft.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Heb je de beelden gezien die ik heb gepost? Het was dan ook geen doodnormale situatie. Er vielen doden (burgers), dat wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Even uit emotie mensen lynchen, ja toch, is doodnormaal.
Ik denk inderdaad niet dat het OM aldaar daar veel prio aan zal geven.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze worden ook niet opgespoord en berecht dus goedgekeurd.
in love and war neemt namelijk de emotie over en gaat de ratio overboordquote:
hoeveel?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat komt overeen met veel beelden die ik heb gezien. Ook o.a. agenten die een appel doen op groepen mensen met teksten als: ik ben het verplicht aan mijn functie dat deze gearresteerden niets overkomt.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Precies. En vervolgens worden ze gelyncht.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
de meeste soldaten wisten niet eens waar ze mee bezig waren. ze dachten dat het een oefening was.
Het legerquote:Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef Nintex het volgende:
Het leger kondigde dan ook de noodtoestand af en zei dat iedereen moest binnen blijven. De mensen volgden dat niet op, integendeel Erdogan riep dat ze massaal de straat op moesten gaan en de confrontatie moesten zoeken met het leger.
Hij had beter kunnen zeggen dat mensen naar de pleinen hadden moeten gaan en vreedzaam moesten demonstreren. Echter vond Erdogan het wel even fijn om zijn absolute macht te tonen over zijn gehersenspoelde volgelingen.
Nee, ik durf niet te kijken. Maar kom op zeg, het is afschuwelijk om (op zo'n manier) mensen te vermoorden. Je hebt het over mensen. Het zijn geen aliens of zo, maar gewoon mensen zoals jij en ik. Massaal de straten opgaan om mensen te mishandelen en te doden is geen oplossing.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heb je de beelden gezien die ik heb gepost? Het was dan ook geen doodnormale situatie. Er vielen doden (burgers), dat wel.
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Moeten ze maar aan de kant gaan toch of thuisblijven zoals opgeroepen was? Eigen schuld toch? Ze kiezen er zelf voor om niet de orders van het leger op te volgen.
ga je tanden poetsen meisje als je blind bent...quote:
Iemand vermoorden is meer dan emotie. Ik word ziek van al die goedpraters.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
in love and war neemt namelijk de emotie over en gaat de ratio overboord
De doden zijn voornamelijk burgers.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Jep. Hier breekt de pleuris al uit als een politicus oproept tot geweldloos verzet.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef Nintex het volgende:
Het leger kondigde dan ook de noodtoestand af en zei dat iedereen moest binnen blijven. De mensen volgden dat niet op, integendeel Erdogan riep dat ze massaal de straat op moesten gaan en de confrontatie moesten zoeken met het leger.
Hij had beter kunnen zeggen dat mensen naar de pleinen hadden moeten gaan en vreedzaam moesten demonstreren. Echter vond Erdogan het wel even fijn om zijn absolute macht te tonen over zijn gehersenspoelde volgelingen.
Zelf zouden ze in de hitte van het gebeuren normaal reageren en zeggen dat het orders waren als hun eigen broer, vader of zus doodgeschoten zou worden denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Doe maar niet kijken. Heb er zelf al spijt van.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet te kijken. Maar kom op zeg, het is afschuwelijk om (op zo'n manier) mensen te vermoorden. Je hebt het over mensen. Het zijn geen aliens of zo, maar gewoon mensen zoals jij en ik. Massaal de straten opgaan om mensen te mishandelen en te doden is geen oplossing.
klopt ja. alleen spijtig dat velen simpelweg niet in staat zijn om objectief met hun ogen te kijken...quote:Op maandag 18 juli 2016 00:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat komt overeen met veel beelden die ik heb gezien. Ook o.a. agenten die een appel doen op groepen mensen met teksten als: ik ben het verplicht aan mijn functie dat deze gearresteerden niets overkomt.
Het meest bizarre is wel dat er blijkbaar genoeg politie en loyale veiligheidsdiensten waren om de coup plegers te stoppen. Het was niet eens nodig om de bevolking af te sturen op het handjevol soldaten dat praktisch niets anders deed dan wegen blokkeren.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jep. Hier breekt de pleuris al uit als een politicus oproept tot geweldloos verzet.
Deze knakworst roept zijn volk op de straat op te gaan en te strijden voor het land en wordt als held gezien.
Say what?
Nee hier komen dit soort debiele toestanden gewoon niet voor omdat wij geen dictatoriaal regime verkiezenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zelf zouden ze in de hitte van het gebeuren normaal reageren en zeggen dat het orders waren als hun eigen broer, vader of zus doodgeschoten zou worden denk ik.![]()
![]()
Je ziet het totaal verkeerd. De beelden zijn beelden van groepen ongewapende burgers die door militairen worden neergeschoten, gebombardeerd en overgereden. Die burgers zijn de straat opgegaan en zijn vermoord door terroristen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet te kijken. Maar kom op zeg, het is afschuwelijk om (op zo'n manier) mensen te vermoorden. Je hebt het over mensen. Het zijn geen aliens of zo, maar gewoon mensen zoals jij en ik. Massaal de straten opgaan om mensen te mishandelen en te doden is geen oplossing.
Hoezo bizar?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het meest bizarre is wel dat er blijkbaar genoeg politie en loyale veiligheidsdiensten waren om de coup plegers te stoppen. Het was niet eens nodig om de bevolking af te sturen op het handjevol soldaten dat praktisch niets anders deed dan wegen blokkeren.
Politie is sws al volledig voor AKPquote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het meest bizarre is wel dat er blijkbaar genoeg politie en loyale veiligheidsdiensten waren om de coup plegers te stoppen. Het was niet eens nodig om de bevolking af te sturen op het handjevol soldaten dat praktisch niets anders deed dan wegen blokkeren.
dat is het trieste van deze hele situatie voor die gasten.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:43 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Precies. En vervolgens worden ze gelyncht.
Domweg gebruikt als kanonnenvoer.
de mensen zijn massal de straat op gegaan om het land te redden niet om mensen te vermoorden...quote:Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Als ik soldaat ben en ik doe mijn werk en je stat moeilijk te doen en ik krijg orders dan schiet ik gewoon door je kop. Islamisten zijn alleen maar probleemmakers en men moet gepast handelen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Goddank hoor wat een verschijningquote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens is de soldaat waarvan werd gezegd dat hij onthoofd was gewoon in leven en heeft gesproken met Anadolu Ajansi.
http://www.cnnturk.com/tu(...)k-salivermez-konustu
Het volk heeft juist voorkomen dat in veel gevallen het tot een strijd van loyalisten vs coupplegers is gekomen. Anders waren er honderden meer dood gevallen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
de mensen zijn massal de straat op gegaan om het land te redden niet om mensen te vermoorden...
Het is naïef om te denken dat die soldaten allemaal dachten dat het om een oefening ging. Wat voor oefening is het om met tanks de grootste pleinen bezet te gaan houden. Het equivalent in Nederland zou zijn dat je de haven van Rotterdam, de Erasmusbrug en de Dam moet bewaken met tanks zodoende dat er niemand mag komen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat is het trieste van deze hele situatie voor die gasten.
die soldaten denken dat ze bezig zijn met een oefening. en die meute op straat die ziet een tank die gebruikt wordt om hun regering over te werpen. waardoor beide groepen slachtoffer worden van de gecreerde situatie.
Ok dus alleen mensen die een dictatoriaal regime verkiezen kunnen emotioneel reageren als er een bekende van hun is overleden.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee hier komen dit soort debiele toestanden gewoon niet voor omdat wij geen dictatoriaal regime verkiezen
redden hahahaquote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
de mensen zijn massal de straat op gegaan om het land te redden niet om mensen te vermoorden...
De coup was al mislukt. Er wad geen goeie reden om het volk op die soldaten af te sturen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het volk heeft juist voorkomen dat in veel gevallen het tot een strijd van loyalisten vs coupplegers is gekomen. Anders waren er honderden meer dood gevallen.
Wat is je bron met cijfervermelding?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Politie is sws al volledig voor AKP
Dus die burgers werden door de militairen vermoord nadat ze de straat op gingen toen Erdogan zei dat ze zich moesten laten horen tegen deze militairen?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:47 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je ziet het totaal verkeerd. De beelden zijn beelden van groepen ongewapende burgers die door militairen worden neergeschoten, gebombardeerd en overgereden. Die burgers zijn de straat opgegaan en zijn vermoord door terroristen.
In reactie daarop zijn sommige soldaten behandeld met riemen.
Je verdraait alles.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ok dus alleen mensen die een dictatoriaal regime verkiezen kunnen emotioneel reageren als er een bekende van hun is overleden.![]()
Democratisch gekozen heet zoiets
Onzin, Erdogan was toen nog ondergedoken en in Ankara waren er nog gevechten tussen politie special forces en coupplegers.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef Atak het volgende:
[..]
De coup was al mislukt. Er wad geen goeie reden om het volk op die soldaten af te sturen.
Die zijn zo erg geconditioneerd dat ze niet meer voor zichzelf kunnen denken.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Vind je dat IS-soldaten geen blaam treft omdat ze alleen maar orders opvolgen?
Het land te redden...quote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waarom ging 'ie zelf niet de straat op?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, Erdogan was toen nog ondergedoken en in Ankara waren er nog gevechten tussen politie special forces en coupplegers.
100 jaar terug was er geen Turkije kutquote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je verdraait alles.
Hier hoeft het leger niet in te grijpen omdat er een machtswellusteling zit.
En kijk dan eens naar turkije tussen nu en 100 jaar terug. I rest my case.
Soldaten? Terroristen. Je hoeft je niet bij de IS aan te sluiten. Dat is een keuze. In Turkije moet je soldaat worden een keer in je leven.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Vind je dat IS-soldaten geen blaam treft omdat ze alleen maar orders opvolgen?
Het zijn helden voor ons.quote:
Dat zijn de slachtoffers die tot nu toe geidentificeerd zijn. Er zijn daar meer dan 40 (!) agenten omgekomen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef Slayage het volgende:
de 15 slachtoffers van het f16 bombardement in ankara
https://www.facebook.com/PolisMemuruHaber/posts/1339946229352283
Als ik het mag geloven wat sommigen hier beweren is dat zo'n beetje een vereiste om als soldaat te opereren.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die zijn zo erg geconditioneerd dat ze niet meer voor zichzelf kunnen denken.
Als de coup is mislukt om het leger over te nemen dan is de coup al voorbij. Jij snapt nog geen eens hoe een coup werkt.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, Erdogan was toen nog ondergedoken en in Ankara waren er nog gevechten tussen politie special forces en coupplegers.
ik zeg niet dat dat geldt voor iedereen, maar ik heb meerdere ondervragingen gezien, maar die gasten kwamen bij mij iig oprecht over.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is naïef om te denken dat die soldaten allemaal dachten dat het om een oefening ging. Wat voor oefening is het om met tanks de grootste pleinen bezet te gaan houden. Het equivalent in Nederland zou zijn dat je de haven van Rotterdam, de Erasmusbrug en de Dam moet bewaken met tanks zodoende dat er niemand mag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |