Er verscheen er van de week wel eentje op de radar toen ik meereed in de auto op de Ockenburghstraat richting Kijkduin (volgens mij nog voor de Laan var Meerdervoort), maar niet gevonden langs die weg, dus ik vermoed dat hij in een van de straten erachter zat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:01 schreef JustBerend het volgende:
Heeft iemand al een Jynx gevangen? Ik hoor vaak dat mensen hem helemaal zat zijn omdat ze hem zo vaak tegenkomen maar ik heb er nog geen een gezien in de regio..
Ja, station Alexander ook. Maar dat is geen den Haag natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 10:43 schreef Perrin het volgende:
Bij het Alexandrium zag ik er ook een stel afgelopen zaterdag. Verder idd overal en nergens.
Waar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wees gewaarschuwd dat ze komende vrijdag om 1900 een watergevecht willen doen. Blauw tegen rode team![]()
![]()
Lekker verkoelendquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wees gewaarschuwd dat ze komende vrijdag om 1900 een watergevecht willen doen. Blauw tegen rode team![]()
![]()
3 Of 4 gevangen in het wild. Loosduinen, vlakbij HS en de andere weet ik al niet meer waar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:01 schreef JustBerend het volgende:
Heeft iemand al een Jynx gevangen? Ik hoor vaak dat mensen hem helemaal zat zijn omdat ze hem zo vaak tegenkomen maar ik heb er nog geen een gezien in de regio..
Ook team blauw hier. Ben gestopt met spelen van pokemon, na laatste update werkt pokemon niet als je telefoon is geroot. Logica van niantic is ver te zoeken, heb telefoon geroot om xposed te kunnen gebruiken maar dat zien zij als hacken.quote:Op maandag 19 september 2016 05:46 schreef Incantrix het volgende:
Euhm, ohai?haagse speler hier, team blauw.
(In ons huis spawnt met enige regelmaat een Jinx, sowieso zit ze regelmatig in Houtwijk.)
Woon ook in Houtwijk, maar bij mij alleen maar Ratata's, Pidgeys en Magikarps...quote:Op maandag 19 september 2016 05:46 schreef Incantrix het volgende:
Euhm, ohai?haagse speler hier, team blauw.
(In ons huis spawnt met enige regelmaat een Jinx, sowieso zit ze regelmatig in Houtwijk.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |