Een kwakje van Raichu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:40 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wat heeft Pikachu op zijn hoofd zitten?
Ik zou zeggen 500+ manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:41 schreef Jules123 het volgende:
[..]
Mweh, vergeleken met Kijkduin is dat toch armoedig. Kijkduin is toch wel dé spot. Je zit daar met 100-200 man (zelfs tot in 00:00uur). En dan wordt er opeens geschreeuwd: NIDOKING!!! En dan is t rennen met 200 man. En zo gaat dat dan door, ongeveer eens in de 15-30min wel een rare.
Wel netjes aan parkeerregels houden, want er worden nu elke dag boetes uitgedeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Overal in Kijkduin kan je gratis parkeren
Ja idd. Politie is regelmatig aan het patrouilleren idd. Maar goed ook. Het wordt al een beetje een bende door mensen die hun rotzooi niet opruimenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Een kwakje van Raichu?
[..]
Ik zou zeggen 500+ man
[..]
Wel netjes aan parkeerregels houden, want er worden nu elke dag boetes uitgedeeld.
Mweh. Ik woon in Voorburg en als je eenmaal paar keer Kijkduin gedaan hebt valt Voorburg ook tegen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:36 schreef JustBerend het volgende:
Herenstraat in Voorburg is ook niet verkeerd
En vergeet Kijkduin niet..quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:17 schreef Pizzahut het volgende:
Ik woon niet in Den Haag maar werk hier wel. 4 tot 5 dagen in de week.
Team Valor (rood).
Malieveld geen drol te vangen trouwens... viel tegen. Deze week het centrum even ingaan!
Op Kijkduinquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie al een wilde snorlax gevangen en zo ja, waar?
Overdrijven is ook een vak.. Ik denk dat je met 500 man al waarschijnlijk er overheen zit.. Ben er een paar keer geweest, paar keer leuk druk maar echt geen 2000 man..quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maak er maar 2000+ van inmiddels.
Lastig, inschatten van mensenmassa. Ik was er al eerder geweest maar niet voorbereid op de gekte van afgelopen weekend.. Je ziet het vooral als iedereen gaat lopen, ipv op het plein zit/staat en over de boulevard slentert. Ik denk dat het toch wel tegen de 1000 man liep hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.. Ik denk dat je met 500 man al waarschijnlijk er overheen zit.. Ben er een paar keer geweest, paar keer leuk druk maar echt geen 2000 man..
Nog nooit zoveel "vreemde" dialecten bij elkaar gehoord. Sprak zondag mensen uit Friesland, en Twente. Maakten er een dagje van, uren in de auto en alles.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je 500 denkt kan je echt niet schatten, zelfs snachts is 300-400 geen vreemde schatting. Loopt echt wel tegen de 1000 mam aan, tenzij het keihard regent
Ik ben engelse tegengekomen die een weekendje Kijkduinpark hadden geboekt speciaal voor dit. Ze hadden van Nederlandse vrienden hierover gehoordquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel "vreemde" dialecten bij elkaar gehoord. Sprak zondag mensen uit Friesland, en Twente. Maakten er een dagje van, uren in de auto en alles.
Hele koelboxen, tuinstoelen, muziekinstallaties ( Met kut house) en Thuisbezorgd. Naja ik vind het wel leuk, en tuurlijk is er wel overlast maar ik vind de sfeer over het algemeen heel prettig een vriendelijk. Gezellig druk.
LOL!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben engelse tegengekomen die een weekendje Kijkduinpark hadden geboekt speciaal voor dit. Ze hadden van Nederlandse vrienden hierover gehoord![]()
![]()
![]()
Deze komen uit Rilland (Zeeland)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!!!
Bizar. Denk dat de camping er ook wel veel profijt van heeft, nu maar hopen dat die mensen genoeg ballen meenemen, het gaat vrij hard daar.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze komen uit Rilland (Zeeland)![]()
[ afbeelding ]
Ben blij dat ik er maar 5 minuten vandaan woonquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En dan moeten ze na die 3 dagen weer naar hun kleine durp en is heel hun spelplezier verpest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |