Ik heb eerst smakelijk hard gejuicht om de etappewinnaar van vandaag en vervolgens zag ik dat mijn held Mensur heeft gewonnen en de hamsterweken vroegtijdig ten einde zijn.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je komt op een alleraardigst moment binnen
En hoequote:Op zondag 17 juli 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eerst smakelijk hard gejuicht om de etappewinnaar van vandaag en vervolgens zag ik dat mijn held Mensur heeft gewonnen en de hamsterweken vroegtijdig ten einde zijn.
Heb je een korte samenvatting of voel je je daar te goed voor?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En hoe![]()
Potje van Huybrechts was ernstig genot
Dat potje? Tja het lag dicht bij elkaar, redelijk wat breaks en heerlijk gefaal beide heren toen ze allebei de grote nummers zelfs gingen missenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting of voel je je daar te goed voor?
Hahahaquote:Op zondag 17 juli 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat potje? Tja het lag dicht bij elkaar, redelijk wat breaks en heerlijk gefaal beide heren toen ze allebei de grote nummers zelfs gingen missen
Over gefaal gesproken, Jenkins en Pipe zaten allebei na de eerste sessie rond de 80 en dat is niet veel beter geworden
Ik vind het een beetje moeilijk om me nu al bezig te houden met januari 2017quote:Op zondag 17 juli 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck, de finale van het WK is komend jaar op een maandag, niet dat iemand dit boeit wegens het feit dat er verkansie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |