abonnement Unibet Coolblue
pi_163813880
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

echt jammer heh. dat de coup is mislukt :W
Of je wel of niet voor een coup bent, staat natuurlijk los van vraag of je de reactie van Erdogan goedkeurt. De man is aardig autocratisch bezig, al zijn er natuurlijk vrij veel mensen groot fan van allerhande autocraten, ook hier in Nederland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 17 juli 2016 @ 20:30:15 #52
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_163813888
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:22 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen ja. Handen wassen in onschuld. Belangrijke figuren in het Derde Rijk wisten ook van niets en "dienden enkel het vaderland".

Erdoğan moet nu doorpakken. Dit mag nooit meer gebeuren. Land stond aan de rand van de afgrond en is Door het oog van de naald gekropen.
land is nu een dictatuur , Erdogan gaat nooooit meer weg en alles is nu van hem .
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_163813890
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:25 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Dat klinkt zo fout. Je moet niet te ver gaan. Een goede bezem erdoorheen halen klinkt al veel beter. Gepast straffen ook.
Ja. Idd. Weg met alle potentiele anders denken.
pi_163813894
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:27 schreef Slayage het volgende:
hij is al jaren bezig met zuiveren. en zie hier het resultaat. kennelijk moeten er andere middelen ingezet worden :{
En blijkbaar waar het dus nodig en niet voltooid. Er zijn elementen binnen de staat die op zichzelf opereren. Dat mag nooit. Gewoon doorpakken zoals ik zei en die Westerse hypocriete kritiek negeren. Als de coupe definitief was geslaagd hadden de kranten in het Westen en commentaren volgestaan met "toch beter en verdiend!". En ging op FOK de vlag uit. En niet halfstok.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 17 juli 2016 @ 20:30:49 #55
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_163813908
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

echt jammer heh. dat de coup is mislukt :W
Nog zo'n achterlijke klootmongool die voorstander is van een totalitair islamitisch regime.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_163813912
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:29 schreef polderturk het volgende:
Soldaat die deelnam aan coup zegt dat Erdogan ZELF de opdracht gaf voor de coup:

http://kimyamizkemalist.c(...)re-mutlaka-izleyin-1
Niet liegen.

Of leer Turks.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2016 20:31:15 ]
pi_163813919
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:30 schreef Aloulu het volgende:

[..]

En blijkbaar waar het dus nodig en niet voltooid. Er zijn elementen binnen de staat die op zichzelf opereren. Dat mag nooit. Gewoon doorpakken zoals ik zei en die Westerse hypocriete kritiek negeren. Als de coupe definitief was geslaagd hadden de kranten in het Westen en commentaren volgestaan met "toch beter en verdiend!". En ging op FOK de vlag uit. En niet halfstok.
zzoals in Irak is gedaaan door Saddam?
  zondag 17 juli 2016 @ 20:31:45 #58
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_163813924
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:30 schreef Aloulu het volgende:

[..]

En blijkbaar waar het dus nodig en niet voltooid. Er zijn elementen binnen de staat die op zichzelf opereren. Dat mag nooit. Gewoon doorpakken zoals ik zei en die Westerse hypocriete kritiek negeren. Als de coupe definitief was geslaagd hadden de kranten in het Westen en commentaren volgestaan met "toch beter en verdiend!". En ging op FOK de vlag uit. En niet halfstok.
laat hij maar nooit lid van de EU worden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_163813930
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:28 schreef Pek het volgende:

[..]

Vriendjes houden? Hij heeft er niet veel meer...
Ach, wederzijdse verstandhoudingen hoeven niet zozeer op vriendschap gebaseerd te zijn. Ik heb nog weinig overtuigende geopolitieke argumenten gehoord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163813935
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:30 schreef michaelmoore het volgende:
land is nu een dictatuur , Erdogan gaat nooooit meer weg en alles is nu van hem .
Boehoe maar als het een junta regime werd was het wel een modeldemocratie.

Er is eens oppositie. Er zijn verkiezingen. Er zijn nog media die niet op de hand van Erdoğan zitten.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 17 juli 2016 @ 20:32:53 #61
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_163813952
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:30 schreef Aloulu het volgende:

[..]

En blijkbaar waar het dus nodig en niet voltooid. Er zijn elementen binnen de staat die op zichzelf opereren. Dat mag nooit. Gewoon doorpakken zoals ik zei en die Westerse hypocriete kritiek negeren. Als de coupe definitief was geslaagd hadden de kranten in het Westen en commentaren volgestaan met "toch beter en verdiend!". En ging op FOK de vlag uit. En niet halfstok.
Wat de neuk doe jij in Nederland? Als je zo'n voorstander bent van Erdogan en wat er komen gaat, flikker dan gewoon op naar dat achterlijke apenland. Lieden zoals kunnen we hier missen als kiespijn.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_163813966
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ja. Idd. Weg met alle potentiele anders denken.
Dit is en politieke kwestie. Geloof niet dat het zover komt. Tijd zal het leren en ook jij loopt op zaken vooruit met enkel aannames.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2016 @ 20:33:39 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163813968
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:32 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Wat de neuk doe jij in Nederland? Als je zo'n voorstander bent van Erdogan en wat er komen gaat, flikker dan gewoon op naar dat achterlijke apenland. Lieden zoals kunnen we hier missen als kiespijn.
Mooi he, van die gasten die alles wat Erdogan doet goedkeuren, maar ondertussen wel erg veilig hier zitten :D
pi_163813976
F-16 locked op vliegtuig van Erdogan maar besluit niet te schieten? Dezelfde piloot die al een aantal mensen gedood heeft?
Soldaten vallen het vakantieverblijf van Erdogan aan minuten nadat hij vertrokken is? Wie gelooft deze onzin?
pi_163813984
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:32 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Wat de neuk doe jij in Nederland? Als je zo'n voorstander bent van Erdogan en wat er komen gaat, flikker dan gewoon op naar dat achterlijke apenland. Lieden zoals kunnen we hier missen als kiespijn.
Parasiteren op jouw belastinggeld. Moeite met en andere mening trouwens? Niet echt verlicht hoor. Vrijheid van meningsuiting ook als die impopulair is?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_163813987
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:29 schreef polderturk het volgende:
Soldaat die deelnam aan coup zegt dat Erdogan ZELF de opdracht gaf voor de coup:

http://kimyamizkemalist.c(...)re-mutlaka-izleyin-1
butt hurt kemalisten _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163813990
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:22 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen ja. Handen wassen in onschuld. Belangrijke figuren in het Derde Rijk wisten ook van niets en "dienden enkel het vaderland".

Erdoğan moet nu doorpakken. Dit mag nooit meer gebeuren. Land stond aan de rand van de afgrond en is Door het oog van de naald gekropen.
Het derde rijk hiermee vergelijken..

Nee, dan zijn je argumenten wel op.
pi_163813995
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:34 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Parasiteren op jouw belastinggeld. Moeite met en andere mening trouwens? Niet echt verlicht hoor. Vrijheid van meningsuiting ook als die impopulair is?
Ja, oprotten naar Irak.
  zondag 17 juli 2016 @ 20:35:19 #69
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_163813997
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooi he, van die gasten die alles wat Erdogan doet goedkeuren, maar ondertussen wel erg veilig hier zitten :D
ja en terug gaan durven ze niet
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_163814002
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:30 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Nog zo'n achterlijke klootmongool die voorstander is van een totalitair islamitisch regime.
ALLAHU AKBAR :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163814005
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

zzoals in Irak is gedaaan door Saddam?
Erdoğan met Saddam vergelijken.....ga dan gelijk voor de Hitler vergelijking zeg. Turkije is geen Irak en Erdo geen Saddam.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 17 juli 2016 @ 20:35:48 #72
28033 Pek
je moet wat
pi_163814007
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:31 schreef Monolith het volgende:
geopolitieke argumenten
Geopolitieke argumenten voor wat? Dat hij dreigt de Bosporus af te sluiten en Putin daar niet blij mee zal zijn ofzo?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_163814021
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:34 schreef polderturk het volgende:
F-16 locked op vliegtuig van Erdogan maar besluit niet te schieten? Dezelfde piloot die al een aantal mensen gedood heeft?
Soldaten vallen het vakantieverblijf van Erdogan aan minuten nadat hij vertrokken is? Wie gelooft deze onzin?
wat een script heh _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 17 juli 2016 @ 20:36:59 #74
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_163814027
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:34 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Parasiteren op jouw belastinggeld. Moeite met en andere mening trouwens? Niet echt verlicht hoor. Vrijheid van meningsuiting ook als die impopulair is?
Als je Erdogan steunt, dan steun je ook de creatie van een totalitair islamitisch regime. Dat gaat in tegen alles waar we in Nederland voor staan. Iemand met jouw gedachtegoed is derhalve een vijand van de Nederlandse staat en moet zsm gedeporteerd worden.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_163814032
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
Ja, oprotten naar Irak.
Niet echt verlicht die mening van jou. Niet open voor meningsverschillen. Jij past beter in Irak.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')