Nee, jaren geleden heeft hij ze beloofd vrede te brengen, daarnaast konden ze hun taal weer vrijuit spreken en nog meer. Als dank heeft hij stemmen verwacht, maar itt zijn wens richtten ze lekker een eigen partij op. Toen veranderde zijn houding richting Koerden en kon het haten beginnen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Koerden die fan zijn van Erdogan, dat is vergelijkbaar met Marokkanen die fan zijn van Wilders.
Wat doet Erdogan dan in het openbaar waar je respect voor hebt?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
Turken hebben altijd moeten oppassen, dit is niet nieuws. Mijn ouders verplichten mij om sieraden die toonden dat wij alevieten waren te verbergen, zodat wij veiliger waren. Ik was in die tijd die hard links en ook dat moest ik verbergen.
Erdogan doet het wel gewoon in het openbaar, daar heb ik wel respect voor. hij heeft schijt.
Je kunt ook gewoon je Turkse nationaliteit opzeggen.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:58 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik ben ook van turkse komaf ,dus ik moet , net als iedere Turk op zijn tellen passen. Ik weet wel , dat ik niet meer naar Turkije kan, maar dat deed ik al jaren niet meer. Turkije is geradicaliseerd en Erdogan is een enorm gevaarlijke maniak. Een kritische post hier op Fok kan je in Turkije al achter tralies doen belanden als Nederturk.
Hoeveel landen ken je die in het openbaar zeggen:quote:Op zondag 17 juli 2016 22:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat doet Erdogan dan in het openbaar waar je respect voor hebt?
Deze Koerden zijn zeer religieuze soennietische Koerden die de PKK als ongelovigen en verraders zien. Volgens deze Koerden zijn de PKK'ers geen Koerden. Volgens hen worden er alleen leugens over Erdogan verteld en zijn er allerlei complotten tegen hem. Hij zou totaal niet corrupt zijn.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die Koerden zijn landverraders (hihi land hebben ze niet), Erdogan heeft Koerden gebruikt om aan stemmen te komen .
Nein. Never.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je Turkse nationaliteit opzeggen.
shafi mi?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
Deze Koerden zijn zeer religieuze soennietische Koerden die de PKK als kafirs en verraders zien. Volgens deze Koerden zijn de PKK'ers geen Koerden. Volgens hen worden er alleen leugens over Erdogan verteld en zijn er allerlei complotten tegen hem. Hij zou totaal niet corrupt zijn.
Mijn ervaring is dat heel vaak mensen die het minst weten over Turkije er het meeste van vinden.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Veel Marokkanen zijn grotere Erdogan fans dan Turken. Ook zijn er heel veel Koerden die rabiaat Erdogan fan zijn. Ik ken ze. Ik heb ze in de familie.
Wat sneer jij mij.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat heel vaak mensen die het minst weten over Turkije er het meeste van vinden.
Ik ga toch niet mijn paspoort inleveren voor een land als Nederland waarbij ik niet eens als volwaardig word beschouwd? Nee hoor, dan liever twee. You never know.quote:
Yep. Shafi. Mijn Turkse familieleden zijn bijna allemaal seculiere kemalisten en mijn Koerdische familie bestaat vooral uit religieuze Erdogan aanhangers.quote:
Dat is ook zo. Waarom denk je dat moslims verdeeld zijn in groeperingen. Al die moslimgeleerden (niet zozeer de gewone imams, maar grote geleerden) die denken het beter te weten en de juiste interpretatie hebben. (Maar goed, laten we niet off-topic gaan)quote:
Ik had het niet tegen jou, maargoed. Je zult er in september wel spijt van krijgen als je in tochtige Turkse kerker wordt weggestopt omdat je een keer iets hebt gezegd wat het regime niet bevalt.quote:
wie zijn de joden van erdogan ??quote:Op zondag 17 juli 2016 22:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, maargoed. Je zult er in september wel spijt van krijgen als je in tochtige Turkse kerker wordt weggestopt omdat je een keer iets hebt gezegd wat het regime niet bevalt.
Ik ken niet veel Shafi's, maar heb er één gedate en toen ik ging zoeken naar hun regels bleken die best anders en strenger te zijn dan de meeste soennieten in Turkije, weet even niet welk leer zij volgen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Yep. Shafi. Mijn Turkse familieleden zijn bijna allemaal seculiere kemalisten en mijn Koerdische familie bestaat vooral uit religieuze Erdogan aanhangers.
Erdo weetquote:Op zondag 17 juli 2016 22:08 schreef michaelmoore het volgende:
Hitler stak de rijksdag in de brand om de regering naar zijn hand te zetten en de joden kregen de schuld
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rijksdagbrand
Eerder iedere 'andersdenkende'.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wie zijn de joden van erdogan ??
de Gulen mensen ??
Ik ga mijn nationaliteit niet inleveren omdat er nu een of andere pannekoek daar staat te shinen. Hij kan met enkele jaren weer weg zijn.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, maargoed. Je zult er in september wel spijt van krijgen als je in tochtige Turkse kerker wordt weggestopt omdat je een keer iets hebt gezegd wat het regime niet bevalt.
Het rare is dat met name de oudere generatie en soms ook de tweede / derde generatie zich maar zorgen maakt over het lot van ons in Nederland dan in Turkijequote:Op zondag 17 juli 2016 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn paspoort inleveren voor een land als Nederland waarbij ik niet eens als volwaardig word beschouwd? Nee hoor, dan liever twee. You never know.
Sws minder gezeik met erfrecht
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan hoor. Ik heb er echt jaren mee lopen worstelen en uiteindelijk 2 maanden geleden alles in gang gezet. Het is best moeilijk om zo'n beslissing te nemen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je Turkse nationaliteit opzeggen.
Ik bewaar ze lekker. Als het daar slecht gaat zit ik hier en andersom daar. Ja tochhhquote:Op zondag 17 juli 2016 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het rare is dat met name de oudere generatie en soms ook de tweede / derde generatie zich maar zorgen maakt over het lot van ons in Nederland dan in Turkije
Een soortgelijke partij als die van Erdogan, met dezelfde naam, is in Marokko aan de macht. Waren ook de eersten om de coup te veroordelen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Veel Marokkanen zijn grotere Erdogan fans dan Turken. Ook zijn er heel veel Koerden die rabiaat Erdogan fan zijn. Ik ken ze. Ik heb ze in de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |